Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä nolostuttaa minua yhä.

Mies37v
17.03.2019 |

Olin kahdeksannella luokalla koulussa, kun siellä järjestettiin terveystarkastus, jossa ainakin pojilta tarkistettiin sukuelimet. Minä muistan, kun varmasti yli 50-vuotias naishoitaja tutki kiveksiäni ja penikseni nousi pystyyn. Sitten hän veti esinahkaa taakse kun halusi nähdä, että onko se ahdas. Ei ollut, mutta silloin minulta lensi spermat, koska en ollut masturboinut muutamaan päivään ja sen ikäisenä eli noin 14-vuotiaanahan sperma lentää tosi helposti. Hoitaja alkoi kirkumaan ja minä sain jälki-istuntoa koko loppu lukuvuoden ajan 2 tuntia päivässä, silloin kun oltiin jo melkein lukuvuoden lopussa eli toukokuun alussa. Jouduin kertomaan asiasta vanhemmille sisarusten kuullen ja luokassa kaikille muille oppilaille. Koko koulu sai tietää asiasta parissa päivässä ja sain kuulla kiusaa siitä koulun loppuun asti. Onneksi silloin ei ainakaan lapsilla ollut kännyköitä eikä ollut mitään sosiaalista mediaa tietokoneilla ainakaan kovin useilla, niin minua ei kiusattu sillä lailla eli tekstiviestein ja internetin välityksellä, mutta sisarukseni sanovat minua yhä Puumanmetsästäpojaksi. Sain myös käytöksen alennuksen todistukseen, yleensä se oli ollut 9 ja vielä jouluna 10, mutta sitten keväällä vain 6. Minä meinasin myös jäädä luokalleni tai joutua kasvatuslaitokseen, mutta onneksi en joutunut, koska olin muuten niin kiltti poika. Mutta pahin painajaiseni on kuitenkin se, että spermaani olisi päässyt kouluterveydenhoitajan sisälle ja että hän olisi tullut raskaaksi eli minulla olisi reilut 20v lapsi jossain. Kyllähän vähän yli 50-vuotiaalla naisella voi olla ainakin pieni mahdollisuus raskaaksi tuloon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan