Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palsta on aivan feikki

Vierailija
17.03.2019 |

Koska täällä ei aihe todellakaan ole vapaa. Jäljellee jää vain myötähäpeää aiheuttavia vassareita ja joitakin muita, jotka kokevat auktoriteetin kontrollin mieluisaksi

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä.

Vierailija
2/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hullujen" kokoontumispaikka. Ala-arvoisia vastauksia, sairaita ihmisiä. Häivyn. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. Sensuuri on välttämätöntä! Muutoin täällä olisi pelkkää älämölöä. Sitä on liikaa nytkin.

Vierailija
4/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vain on! Viherkommari valheita ja mielisairautta levittävät züwagit poistaa viestejä! Helvetti jos olisin silloin tiennyt että minua kusetetaan näin pahasti, kun kymmenen vuotta oli rahaa minulla tililläni hyvin pitkällä hupituomiollani. Mutta kun alkoi siviili häämöttämään lypsivät kaikki edunvalvonnan kautta kaikenamaailman kissaristiäisiinkin. Olisi pitänyt Riston kanssa repiä Pasilan Edunvalvonnan ovi saranoiltaan ja jos ei muija olisi muuten ymmärtänyt ja kuitannut minulle isäni perinnöt mitkä sekin jätti ilmasta työtä tehneenä vuosia ollessa oman työnsä ohella ilmasena valvojana suojakotiyhdistyksellä. Olisin roikottanut muijan jaloista pasilassa ikkunasta jos ei järki muuten olisi pelannut. Joku pitää puheitani rankkoina mutta lukekaa oikein miten minua on kusetettu. Pahin tämä hupituomio pahimmissa paikoissa mitä voi olla. Suomen hyvinvointi valtio pitäisi olla oikeusvaltio mikä on täyttä kusetusta. isoisäni oli sotaveteraani Infalidi ei antanut viedä kättään sodassa rintamalla vaikka meinasivat sen katkaista kun räjähtävä luoti sitä vahingoitti pahasti. Tuli vielä sodan jälkeen sillä vammasella kädellään työkaluviilarina toimeen Keravan Ornossa.

Vierailija
5/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin tämän jo juustoisella immenkalvollani ennakkoon.

Vierailija
6/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mielenkiintoiset keskusteluaiheet ilmiannetaan, sen sijaan täällä suosituimpia ovat aina provo/haukkumis ketjut. Kertoo mammojen älykkyydestä

Vierailija
7/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että brave selaimella voitte päättää kuka tienaa selaamisellanne ja kuka ei. Sanoma oyj ei tee minun lurkkaamisella senttiäkään. Yksikään mainos ei tule läpi

Vierailija
8/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu että tämä on täynnä porvareita. Kattokaa nyt näitä ketjuja: morkataan vuokralla asujia ja toitotetaan lapsilisät pitäisi sijoittaa pörssiin ym. pskaa.

Vierailija
9/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mielenkiintoiset keskusteluaiheet ilmiannetaan, sen sijaan täällä suosituimpia ovat aina provo/haukkumis ketjut. Kertoo mammojen älykkyydestä

tämä.

Vierailija
10/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa, että brave selaimella voitte päättää kuka tienaa selaamisellanne ja kuka ei. Sanoma oyj ei tee minun lurkkaamisella senttiäkään. Yksikään mainos ei tule läpi

Annatko yksityiskohtaiset ohjeet miten estää ne?

Vierailija
11/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainokset? Jos sulla on esim. Avasti virustorjunta. Voit tsekkailla millä selaimella vaan ilman mainoksia.

Vierailija
12/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lataa brawe selain(tai adblocker nykyiseen)

Käytä sitä- ei mainoksia.

Jos pidät jostain saitista, niin salli sille erikseen mainokset yläpalkin nappulasta.

Vierailija
13/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä mainoksia? 

Vierailija
14/14 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täällä mainoksia?