Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksittäinen ääni joka ärsyttää sinua suuresti:

Vierailija
25.03.2013 |

Aloitan:

- purkan lutkuttaminen suu auki

- imurin ääni

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkileivän hiljainen nakertaminen.

Mies syö yöpalana usein näkkäriä, olen läksyttänyt häntä asiasta, kuinka ärsyttävää se on kun itse yritän nukkua makkarissa ja se rouskutus kuuluu sinne asti. Nyt mies on keksinyt tämän nakertamisen muka hiljaisempana keinona syödä näkkäri. Eli nyt sen näkkärin syöminen kestää kolme kertaa kauemmin, mutta on aivan yhtä äänekästä kuin rouskuttaminenkin.

Vierailija
22/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiskutus, en tiedä pahempaa täydessä dösässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mariskallaon todella ärsyttävä ääni. Tai ehkä se on lisäksi se tosi ärsyttävä puhetapa.

Sitten on tietysti iskuporakoneen, sirkkelin yms. ääni ja sitten yksi ärsyttävimmistä on formula-auton ääni, jota onkin saanut nyt kuulla parina viikonloppuna. Vähän sama kun kesällä hyttysten ininä...ottaa kyllä niin korvaan!

Vierailija
24/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiivinen naurahdus. "Oho, onpas teidän uusi auto pikkuinen. Hhehhyhehy."

Vierailija
25/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopot, joista useimmista lähtee kaamea ääni

Tupakka yskä ja sitkeän liman kakominen

Kaikki remontoinnin äänet on ärsyttäviä

Nrj:n aamupojat, aaargh.

Vierailija
26/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappupilli!

Vierailija
27/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tapa syödä esim. myslin tai jugurin loppuja kulhosta niin, että kilkattaa miljoona kertaa lusikkaa vasten sitä kulhoa. Grrr.. Vaikka olisin kuinka syvässä unessa, se helkkarin kilkutus herättää vaikka kuolleista.

Toinenkin ärsytys liittyy ruokailuvälineiden käyttöön: ilmeisesti monella on niin alentunut kuulo, etteiät kuule itse, kunka hirvittävän korkea, vihlova ääni tulee veitsen kirskuttamisesta lautasta vasten! Moni ravintolaruokailu on mennyt ihan pilalle, kun jossain pöydässä joku pihvinsyöjä on joka palan kohdalla kirskuttanut piinallisesti lautasta. Tuntuu kuin joku iskisi suoraan hermoon, kun tuon äänen kuulee tai kuin paikat lähtisi hampaista. 

Vierailija
28/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Syömisen äänet! (Paitsi oman vauvan kohdalla; hänen maiskuttelunsa on vain söpöä :))

- Ääni, joka kuuluu tyhjän muovipullon pudotessa kovalle lattialle silleen ärsyttävästi pomppien

- Toistuva niiskutus/kurkun selvittely/rään imeminen sisäänpäin hiljaisuuden keskellä, esim. lukusalissa tai tentissä. 

Vierailija
29/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Styroxin raaputtaminen, pienikin, kylmät väreet aina

- epävireinen karaokelaulu, pahin varmaan keski-iän ylittäneen kapakkaruusun versio Aikuisesta naisesta, siinä tosiaan jo yksittäinen ääni kauhistuttaa

-> muukin juoppojen känninen ölinä, örgh tms, kesäterassien ohi kulkiessa vislailut

- moskeijakutsun laulanta, varsinkin auringonnousun aikaan

- kimeä koiran räksytys

- mässytys syödessä

- "lötköt" pussailuäänet

- rapistelu elokuvateatterissa+syömisäänet

Olen näköjään ärsyyntyvää tyyppiä, mutta puolustuksekseni sanon, että tilanne menee myös tosi pian ohikin aina ja olen oppinut sietämään näistä kaikkia :D

Vierailija
30/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 21:32"]

Miehen tapa syödä esim. myslin tai jugurin loppuja kulhosta niin, että kilkattaa miljoona kertaa lusikkaa vasten sitä kulhoa. Grrr.. Vaikka olisin kuinka syvässä unessa, se helkkarin kilkutus herättää vaikka kuolleista.

[/quote]

Mun kämppis tekee tuota aina kun haluaisin nukkua vielä sen puoli tuntia. Voi hemmetti, kun ottaa aivoon!

Myös muut eräiden puolikuurojen ihmisten aamutoimet, kuten keittiön kaapinovien kolauttelu, astioiden viskominen/tiputtelu tiskialtaaseen, astioiden kolauttelu pöydän pintaan ja mahdollisimman äänekäs kävelytyyli, joka muistuttaa enemmän marssia. Useimmat äänet ärsyttää aamuisin, jos niihin herää, mutta eritoten tuollaiset, jotka voisi ihan hyvin välttää, jos yhtään tajuaisi yrittää. Mutta joidenkin pitää vissiin todistella sitä olemassaoloaan pitämällä mahdollisimman kovaa ääntä kaikissa toimissaan. En tajua miten niiden omat korvat kestää.

Vierailija
31/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-sukkapuikon tipahtaminen puulattialle!"

-purkan maiskutus!!!

-tupakoitsijan yskä!!!!

Vierailija
32/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Rakel Liekin ääni ja puhetyyli - se on kaamea

- se matala, "hunajainen" miesääni, joka on jonkun tv-ja radiokanavan vakioääni. En nyt muista kanavia...

Ko.tyyppi oli joskus Neljän tähden illallisessa. Tumma, pitkä, epäsiistin näköinen tukka

- naapurin pontevan ja pullean kakaran pomppiminen puuportaissa (jotka ovat vasten meidän seinää). Tenava on jo 10 vuotta, mutta helvetillinen jytinä erityisesti iltaisin jatkuu klo 22 saakka (vanhemmat ihan idiootteja). Painoa varmasti enemmän kuin pienikokoisella naisella

- liitutaulun raapiminen kynnellä

Vierailija
33/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin maiskutus.

Vierailija
34/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 21:46"]

-sukkapuikon tipahtaminen puulattialle!"

-purkan maiskutus!!!

-tupakoitsijan yskä!!!!

[/quote]

Oi, minusta tuo sukkapuikon tipahtaminen on kodikasta ja jotenkin turvallisen kuuloista! Tulee ihan lapsuus ja mummola mieleen.

Vierailija
35/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääsken ininä!

Komppi myös sille, jonka mies on lusikankilisyttäjä...

Vierailija
36/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostakaa makkaraa...", koko luokan voimin nokkahuilulla tulkittuna.

Vierailija
37/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nokia tune

- naapurin iskuporakone yövuoron jälkeen kotiutuessa

- vittu-sanan viljely

Vierailija
38/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 20:24"]

* Viritetty mopo - tämä saa taas kohta raivon partaalle kunhan lumet sulaa :(

* Vanhanaikainen liidun vingutus taululla.

* Nenäänsä honottavat ihmiset

* Ainoiden ellittyjen lasten lespaaminen kun ovat vielä yli kolmikymppisinä isin pikku prinsessoja että isi pelastaisi taas kerran itse aiheutetusta rahapulasta (se kallis kolttu/laukku/lomamaka jne. oli ihan pakko saada vaikkei siihen ollut varaa)

[/quote]

Kaikki yllä mainitut sekä lisäksi yläkerran elefanttijalan jatkuva tömistely. Myös hänen tapansa vetää vessa keskellä yötä niin että varmasti kuuluu  = vedä ja pudota (hänellä ei ole uudenaikaista huuhtelusysteemiä vaan sellainen vanha vedettävä vessa). Argh!

Vierailija
39/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 21:32"]

Toinenkin ärsytys liittyy ruokailuvälineiden käyttöön: ilmeisesti monella on niin alentunut kuulo, etteiät kuule itse, kunka hirvittävän korkea, vihlova ääni tulee veitsen kirskuttamisesta lautasta vasten! Moni ravintolaruokailu on mennyt ihan pilalle, kun jossain pöydässä joku pihvinsyöjä on joka palan kohdalla kirskuttanut piinallisesti lautasta. Tuntuu kuin joku iskisi suoraan hermoon, kun tuon äänen kuulee tai kuin paikat lähtisi hampaista. 

[/quote]

Vähän asian vierestä mutta mun miehellä on ärsyttävä tapa tehdä numero MUN "metelöinnistä" aamulla. Eli mies ei muka yöllä/aamuyöllä jne havaitse tai kuule jos lapsi käy vessassa, paukauttaa renkaan pönttöön, vetää vessan tai kömpii viereen. MUTTA jos minä ALAKERRASSA kaadan corn flakesit lautaselle niin, sitte tullaan silmät ristissä alakertaan valittamaan, että mitä täällä möykätään..!!!?? Voi saatana, etten sano.. :D

Vierailija
40/60 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoansulatusjogurtin mainoksen "OLOM"-kohta, joka kerta tulee ärsytys, joogaohjaajan ja valaistuneen naisen naamat hymyilevät mieleen