Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava kävi ja oli mennyt tiskaamaan valurautapannun pilalle

Vierailija
17.03.2019 |

Ei ollut puhetta että tarvitsee tiskata kun olin poissa. Niin oli tehnyt.
Ja asettanut valurautapannun nurinpäin pöydälle, ilman ilmarakoa.
Se oli ruosteessa kun tulin matkoilta...

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää turpanne KIINNI, se pannu oli ruostunut PUHKI.

AP

Mulla oli kymmenen vuotta valurautapannu ruosteessa varastossa. Ei ruostunut puhki. Huolsin sen ja hyvin toimii. Ap ei taida edes omistaa pannua. On suuttunut kaverilleen nyt jostakin muusta. Tai ap:lla on muuten vaan paha olla. Halaus ja rapsutus ap:lle kyllä se siitä vielä.

Vierailija
42/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää olla paistoastia jota ei muka saa pestä 😐. Mahtaa vaikka letut maistua hyvältä, jos niitä ennen on paistanut lohta tai pekonia...

Saahan sen pestä. Pese kuumalla vedellä ja kuivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rakas pannu on pilalla ja toiset ei tajuu. Niin rakas pannu!!

Ap

Vierailija
44/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rakas pannu on pilalla ja toiset ei tajuu. Niin rakas pannu!!

Ap

Et ole oikea ap.

Vierailija
45/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannu Oi pannu! Miksi olet pilattu.

Ap

Vierailija
46/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on puhkiruostunut niin mene kansalaisopiston metallityökurssille ja paikkaa se.

Vierailija
47/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannu on pantu pilalle!

Vierailija
48/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella ärsyttävää, jos joku ihan silkkaa piittaamattomuuttaan hajottaa omaisuutta. Meillä miehen veli hajoitti uuden keraamisen pannun pinnan ja ruokapöydän pinan. Ruokapöydällä käytti hiirtä iloisesti ilman mitään alustaa ja pöydässä on valkoinen iso läntti tämän seurauksena. Ei huomannut itse mitään ennen kuin sanottiin, että pöytään on tullut jälki.

Pannusta en tiedä miten onnistui hajottamaan. Ei vain välitä miten muiden omaisuutta kohtelee. Ei uskalleta enää päästää sitä meille valvomatta.

Vierailija
49/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten todella ärsyttävää, jos joku ihan silkkaa piittaamattomuuttaan hajottaa omaisuutta. Meillä miehen veli hajoitti uuden keraamisen pannun pinnan ja ruokapöydän pinan. Ruokapöydällä käytti hiirtä iloisesti ilman mitään alustaa ja pöydässä on valkoinen iso läntti tämän seurauksena. Ei huomannut itse mitään ennen kuin sanottiin, että pöytään on tullut jälki.

Pannusta en tiedä miten onnistui hajottamaan. Ei vain välitä miten muiden omaisuutta kohtelee. Ei uskalleta enää päästää sitä meille valvomatta.

No on sullakin murheet!

Ap

Vierailija
50/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uusi pannu niin saat uuden pannun aapee äläkä jankkaa asiaa.

Vierailija
51/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sullakin murheet!

Ap

No ei se mikään murhe ole :D. Tuli mieleen tästä ketjusta, jossa itse valitat tuttavan pilanneen pannun ;).

Vierailija
52/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sullakin murheet!

Ap

No ei se mikään murhe ole :D. Tuli mieleen tästä ketjusta, jossa itse valitat tuttavan pilanneen pannun ;).

Tee ihan oma ketju omista murheistasi.

Vierailija
53/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ei olla mitään rikkaita. Opiskelijoita molemmat ja pöytä ostettiin hartaan harkinnan jälkeen silleen, että se olisi pidemmän aikavälin ostos. Sama pannun suhteen, maksoi 50 euroa mikä oli molemmille aika iso raha. Tehdään töitä molemmat opintojen ohella ja mietitään tarkkaan mihin raha käytetään. Ostetaan harkiten ja mietitään pitkän aikavälin ratkaisuja. Kyllä se harmittaa, jos joku hajottaa tai pilaa arvon jostain isommasta hankinnasta. Ei kuitenkaan kylvetä rahassa ja ollaan välistä ihan poikki, kun työ ja opiskelu yhdistelmänä vie molempien voimat ihan täysin.

Tuskin se olisi harmittanut yhtään niin paljon, ellei joutuisi lähes kirjaimellisesti repimään omasta selkärangasta rahat isompiin ostoksiin.

Vierailija
54/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valurautapannu on siitä kiva että se kestää mummolta tyttärelle :) jos pohja pysyy suorana sitä ei saa rikki millään muuten. Poistat ruosteen, peset hyvin ja rasvaat ohjeiden mukaan. Pannu on taas kuin uusi. Kutsu ystäväkin lettukahveille

Vierailija
55/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hölmö pannufriikki!

Ap

Vierailija
56/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti oli puhdas vahinko ja halusi vain auttaa.

Niitä hyväntahtoisia idiootteja on maailma täynnä, ovat vielä kiitosta vailla siitä että tekevät pahuutta siellä missä kulkevat.  Oman paremmuutensa näyttämiseksi tekevät sitä, niitä syntyy tuollaisen typerän suhtautumisen vuoksi, totuutta ei saa muka sanoa ääneen.  

Vierailija
57/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko toipunut aapee?

Vierailija
58/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hölmö pannufriikki!

Ap

Et ole, mutta täällä uusavuttomuus on ainut oikea elämäntapa, tietämättömyydellä vahvasti höystettynä.  Rasvanpuute on pahaksi valurautapannulle - ja   aivoille.   

Vierailija
59/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sullakin murheet!

Ap

Tämä taaskaan ei ole oikea ap.

Vierailija
60/69 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pannu Oi pannu! Miksi olet pilattu.

Ap

Lopeta jo, et ole ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi