Valumaton ripsiväri
Suositelkaa mikä ripsari ei valuisi välittömästi alaluomelle? Olen nyt kokeillut monia (lumene natura code, isadora mm) ja muutaman tunnin kuluttua on jo iso musta läiskä silmän alapuolella. Pitäisikö valita vedenkestävä vai mikä? Ihoni ei ole kovin rasvoittuva joten siitä ei johdu.
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:38"]
Nostan vielä. Uskaltaisinkohan minä, jolla tosiaankin vuotaa silmät esim. pienessäkin tuulessa hirveästi, ostaa tuota masterpieceä? Osaisiko kukaan verrata sen pysyvyyttä esim. siihen lorealin "punavalkoiseen", sensain 38:n tai Estee Lauderin Double weariin?
[/quote]
Jos ne vuotaa tosi paljon, niin osta Masterpiecen vedenkestävä versio. Siitä on myös sellainen. Mulla vuotaa tuulessa tms joskus hieman, ja ei se ei-vedenkestävääkään suttaa, mutta jos tosiaan ripset ihan ui kyynelnesteessä välillä niin kyllä se vedenkestävä kannattaa ottaa. Ihon rasvaa taas tosiaan vedenkestävä kestää hieman huonommin kuin tavallinen.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:58"]
Nostan vielä. Uskaltaisinkohan minä, jolla tosiaankin vuotaa silmät esim. pienessäkin tuulessa hirveästi, ostaa tuota masterpieceä? Osaisiko kukaan verrata sen pysyvyyttä esim. siihen lorealin "punavalkoiseen", sensain 38:n tai Estee Lauderin Double weariin?
[/quote]
Jos ne vuotaa tosi paljon, niin osta Masterpiecen vedenkestävä versio. Siitä on myös sellainen. Mulla vuotaa tuulessa tms joskus hieman, ja ei se ei-vedenkestävääkään suttaa, mutta jos tosiaan ripset ihan ui kyynelnesteessä välillä niin kyllä se vedenkestävä kannattaa ottaa. Ihon rasvaa taas tosiaan vedenkestävä kestää hieman huonommin kuin tavallinen.
[/quote]
Mä käytin ennen vedenkestäviä ripsareita mutta lopetin kun niitä oli niiin kauhea poistaa (lopputulos oli se etten poistanut). Siispä tarvitsisin nimenomaan sellaisen sensai 38:n tyyppisen joka pysyy tiettyyn pisteeseen asti mutta lähtee kuitenkin pelkällä vedellä... Mutta siis tuo tavallinen masterpiece ei kuitenkaan suttaa? Lähinnä mulla silmäkulmista valuu neste jos tuulee ym, ja sellaisessa tilanteessa esim. tuo loreal irtoaa sieltä silmäkulmista.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2013 klo 13:58"]
[/quote]
[/quote]
Mä käytin ennen vedenkestäviä ripsareita mutta lopetin kun niitä oli niiin kauhea poistaa (lopputulos oli se etten poistanut). Siispä tarvitsisin nimenomaan sellaisen sensai 38:n tyyppisen joka pysyy tiettyyn pisteeseen asti mutta lähtee kuitenkin pelkällä vedellä... Mutta siis tuo tavallinen masterpiece ei kuitenkaan suttaa? Lähinnä mulla silmäkulmista valuu neste jos tuulee ym, ja sellaisessa tilanteessa esim. tuo loreal irtoaa sieltä silmäkulmista.
[/quote]
Ei mulla ainakaan se perus-Masterpiece ole tuollaisessa pienessä silmien vuotamisessa sutannut yhtään, kunhan ei erehdy hieromaan sitten kun kuivaa silmiä. Kosteus + vaikka kämmenellä hierominen päälle kyllä vähän saa senkin suttaantumaan.
Onko Masterpiecessä sellainen kumimainen harjasosa? Itse en oikein niistä tykkää vaan kaipaisin perinteistä malli. Toisaalta kai sen kuminkin kestää jos ripsari muuten hyvä.
Max Factor Masterpiece. Edes ne ei-vedenkestävät versiot ei valu helposti. Vedenkestävien suhteen on niin että ne toki kestää enemmän sadetta tai silmien vetistelyä, mutta toisaalta sulavat helpommin ihon rasvaan kuin ei-vedenkestävät.
Nuo Lumenen mascarat on muuten kaikki kokeilemani olleet ihan kuraa, aina tummaa suttua alaluomella jos niitä käyttää.
Kiitos. Max Factoria en ole tainnut kokeillakaan. Jos raaskisi ostaa ennen kuin käyttää nuo sutut loppuun :)
Sensain ripsiväri. Ei valu mihinkään. On vedenkestävää 38 asteeseen saakka, eli järvessä voi käydä huoletta uimassa ilman että valuu, samoin kävellä sateessa. Kun pesee tuolla yli 38 asteisella vedellä niin lähtee pois ripsistä sellaisina paloina, eikä mitään jää iholle. Ei tarvitse mitään meikinpoistoainetta. :) Sateista ja uimisesta on monen kerran kokemukset, olen tuota käyttänyt viimeiset 12 vuotta.
Tuosta sensaista en oikein tykkää. Olen sitä joskus käyttänyt. Mielestäni paakkuntuu ripsiin niin että lopputulos ei ole tuuhea. Ei ehkä valunut tosin mutta poistaminenkaan ei ollut helppoa. Sai oikein kaapia 38 asteisella vedellä.
ap
Mulla on sama vika, ja tähän mennessä paras on ollut Sensain 38-ripsarit, olen käyttänyt sekä tavallista että tuuheuttavaa. Joku Cliniquen ripsari oli myös muuten hyvä, eli ei tehnyt pandasilmiä mutta oli sitten muuten taas niin "litkua" tai sellaista ohutta, jotenkin vähäpigmenttistä että en tykännyt, haluan meikillä korostan silmiäni, ripsien pitää olla sellaiset kunnon mustat räpsyttimet ja Clinique oli liian luonnollinen. Sensain 38 tuuheuttava siis ehkä paras.
Toisaalta tuo kokemukseni sensaista on ajalta jolloin nimi oli vielä Kanebo 38. Voi olla että se tuuheuttava olisikin ihan hyvä. En vain taida raaskia ainakaan "maista" ostaa. Toisaalta kaipaan luonnollista lopputulosta. Onkohan Sensai liian "tönkkö"?
ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:17"]
Toisaalta tuo kokemukseni sensaista on ajalta jolloin nimi oli vielä Kanebo 38. Voi olla että se tuuheuttava olisikin ihan hyvä. En vain taida raaskia ainakaan "maista" ostaa. Toisaalta kaipaan luonnollista lopputulosta. Onkohan Sensai liian "tönkkö"?
ap
[/quote]
Minusta se on hyvinkin luonnollinen. Syy miksi itse en tykkää siitä yhtään on juuri se että se lähinnä värjää ripset, ei juuri muuta. Lisäksi sen poisto on epämiellyttävää, saa nyppiä oikein sen lämpimän veden kanssa ripsistä irti, ei lähde sovinnolla.
Halvempaa tuommoista lämpimällä vedellä lähtevää muuten löytyy ihan marketista L'Oreal Beauty Tubes nimisenä. Se on kyllä hyvin tuuhentava ainakin jos laittaa sen valkoisen alusvärin alle.
t. se Max Factor Masterpiecen ystävä
Hei masterpiecen ystävä, mikä niistä on lähellä sydäntäsi? Näytti olevan erilaisia kun käväisin firman nettisivuilla. Masterpiece max jne.
Ehkä kannattaa sitten kokeilla tuota Cliniquen versiota, jos Sensai on liian tönkkö? Ripset tuntuu olevan niin erilaisia kaikilla, tuote mikä sopii toiselle niin ei sovikaan toiselle :) Mulla ei myöskään koskaan ole ollut mitään ongelmaa poistaa ripsiväriä, paljon miellyttävämpää kuin tavallisten ripsareiden poisto silmämeikinpoistoaineella.
6
Cliniquen ohella Kanebon 37C. Kokeilemistani parhaat.
Mä käytän tuota Sensaita kanssa, ei se täydellinen ole mutta paras tähän mennessä. En tiedä onko yksittäisten putkiloiden välillä eroa, mutta mulla oli tässä välissä se sensain pidentävä & erotteleva versio, ja se lähti pois helpommin kuin tuuheuttava (ei kuitenkaan yhtään liian helposti). Tuuheuttavaa joutuu tosiaan vähän nyhtää, tosin mä yleensä käyn illalla suihkussa ja kyllä se siinä lämpimän suihkun aikana lähtee ihan hyvin. Tuuheuttava ei kyllä pahemmin tuuheuta eli on hyvin luonnollinen, sanoisin että se pidentävä varmaan tuuheutti melkein enemmän. Tuuheuttavassa tykkään sopivan kokoisesta ja kaarevasta harjasta. Summa summarum, mulle on tärkeintä se ettei ripsari lähde ripsistä heti jos vähän silmät vuotaa. Sen ei tarvitse lähteä ihanteellisen vaivattomasti pois jos se kuitenkin lähtee ilman aineita.
Sitten on olemassa Estee Louderin ripsari, oliskohan Double wear nimeltään. Se on ominaisuuksiltaan aika samanlainen kuin Sensain pidentävä & erotteleva, hinta on vähän kalliimpi. Oli tosin muistaakseni aika riittoisa ja pysyi suht kauan hyvänä. Ihan laadukas vaikutelma siis jäi. Ongelma oli, että kun mulla todellakin vuotaa silmät herkästi niin ei se pysynyt kunnolla. Yläripsissä kyllä pysyy, mutta silmän ulkokulmassa ei (laitan siis sinne kulmaan niin että myös alaripset värjäytyy hiukan). Lähti kyllä sitten tosi vaivattomasti pois pesussa, eli voisi olla ihanteellinen niille jotka ei halua nähdä yhtään vaivaa ripsarin pesussa mutta jotka tarvitsevat vähän tavisripsaria pysyvämmän ripsarin.
Sitten tuosta Lorealista. Plussaa siinä on se, että sillä todella saa muhkeat ripset aikaiseksi. Käytinkin sitä lähinnä baarimeikissä. Miinusta siinä on se, ettei se pysy jos silmät vuotavat (jälleen kyllä yläripsissä pysyy kohtuullisesti mutta muuten ei). Toinen miinuspuoli on se, että se valkoinen alusaine paistaa helposti mustan värin alta. Kyllä mä silti uskalsin sitä baariin laittaa ettei se nyt ihan toivoton tuote ole. Mutta ei kyllä pysyvyydessään lähimainkaan Sensain luokkaa. Plussaa on vähän edullisempi hinta.
Cliniqueta en ole kokeillut, mutta en ehkä kokeilekaan mikäli se tosiaan on liian arkisen näköinen.
En tiedä uskaltaisinko minäkin kokeilla tuota Maxfactoria (ja jos niin mitä niistä, voiko pysyvyydessä olla eroja?) vai onko se auttamatta minulle liian helposti irtoavaa jos tuo Loreal ja Estee Lauderkin lähtevät silmäkulmista heti jos vähän kävelen tuulessa tai silmät muuten vuotavat. Mitä mieltä?
Nostan vielä. Haluaisin tietää mikä se suositeltava max factor olisi kun niitä on useampia.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 17:23"]
Nostan vielä. Haluaisin tietää mikä se suositeltava max factor olisi kun niitä on useampia.
[/quote]
Sama täällä.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 16:25"]
Hei masterpiecen ystävä, mikä niistä on lähellä sydäntäsi? Näytti olevan erilaisia kun käväisin firman nettisivuilla. Masterpiece max jne.
[/quote]
Mä tykkään eniten siitä perus Masterpiecestä kullanvärisessä putkilossa. Max on se tuuheuttava ja mulla ehkä arkimeikkiin tekee liiankin näyttävät ripset ja helposti vähän paakkuuntuu jos ei laita huolella.