Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoropäiväpaasto, onpas hyvä idea 'kaappilaihduttajalle'!

Vierailija
25.03.2013 |

Voin syödä töissä normaalisti lounaan ja sitten niinä päivinä ei mitään muuta.

Olen normaalipainoinen, mutta makkara vyötäröllä. Haluan sen pois, mutta ilman että työkaverit tietää kuuristari. Useimmat heistä on enemmän tai vähemmän ylipainoisia ja kauhee mussutus jos tulee puhettakin että minä meinaan pudottaa painoa.

Muita jotka innostui prisman dokkarista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://varputavi.wordpress.com/2013/03/25/projekti-52-starttaa/

Hei, täällä kokeilevat porukalla 5/2 vuoropäiväpaastoa. Itsekin olen nyt toista viikkoa samaisella paastolla dokumentin innostamana ja ajattelin seurata muiden tuloksia varpun blogista.

Vierailija
2/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt dokkaria, mutta olen myös erittäin kiinnostunut tästä mallista, kun luin siitä lehdestä ja täältä av:sta. Pudotettavaa n. 4 kg, enkä halua minäkään tehdä asiasta numeroa töissä. Sitä paitsi jo ihan sosiaalisessa mielessäkin työpaikkaruokailu on minulle tärkeä juttu.

Päätin juuri tuossa pari tuntia sitten lounaan jälkeen, että ennen huomista lounasta syön vain jonkun hedelmä ja maustamatonta jugurttia illalla. Pitäisi vielä kaivella josstain kalorilaskuri, että tietäisi, paljonko voin syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olisipa kuulla tästä lisää. Mulla on ne +15kg, kaikenlaista olen kokeillut, huonolla menestyksellä. Katsoin dokkarin ja aloitin tänään. Ajattelin kokeilla niin että syön pari porkkanaa ja vlhd-vai mikä -lie aterioita. Kokeilen viikossa 1 tai kaks tällaista päivää. Kaikille tuo ei kai sovi. Mut jospa mulla toimis.. Kun paastoaa välillä on helpompi tavispäivinäkin sitten syödä kevyesti. Mulla on kokemusta pitkistä ketoosijaksoista, mutta ne ovat epäterveellisiä, sanon ihan kokemuksesta.

Vierailija
4/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:41"]

Päätin juuri tuossa pari tuntia sitten lounaan jälkeen, että ennen huomista lounasta syön vain jonkun hedelmä ja maustamatonta jugurttia illalla. Pitäisi vielä kaivella josstain kalorilaskuri, että tietäisi, paljonko voin syödä.

[/quote]

www.fineli.fi

Vierailija
5/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin sen 5/2 jutun, se oli mun mielestä helpompi näin alkuun. Ja just sama syy, että töissä saan käydä lounaalla, mutta sitten ei tartte muuta syödäkään sinä päivänä.

Vierailija
6/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:45"]

Hei, olisipa kuulla tästä lisää. Mulla on ne +15kg, kaikenlaista olen kokeillut, huonolla menestyksellä. Katsoin dokkarin ja aloitin tänään. Ajattelin kokeilla niin että syön pari porkkanaa ja vlhd-vai mikä -lie aterioita. Kokeilen viikossa 1 tai kaks tällaista päivää. Kaikille tuo ei kai sovi. Mut jospa mulla toimis.. Kun paastoaa välillä on helpompi tavispäivinäkin sitten syödä kevyesti. Mulla on kokemusta pitkistä ketoosijaksoista, mutta ne ovat epäterveellisiä, sanon ihan kokemuksesta.

[/quote]

http://areena.yle.fi/tv/1829498

Tuon mukaan toimiva vaihtoehto on, että kahtena päivänä viikossa syö noin 500 kcal yhdellä aterialla, eikä niinä päivinä muuta. Muina päivänä saa syödä ihan mitä vain.

Vierailija
7/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:56"]

[/quote]

Tuon mukaan toimiva vaihtoehto on, että kahtena päivänä viikossa syö noin 500 kcal yhdellä aterialla, eikä niinä päivinä muuta. Muina päivänä saa syödä ihan mitä vain.

[/quote]

ai.. siis jos syö esim. 3 kertaa päivässä, yhteensä 500kcal niin eikö toimi? Olisi vaan elimistölle- esim. verensokeri huomattavasti parempi vaihtoehto kuin yksi iso ateria..

Vierailija
8/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttelen näläntunteeseen nyt ekaksi jakamalla sen 500kcal kahteen ateriaan. Tänään oli hyvä päivä aloittaa kun olen sairaan lapsen kanssa kotona. Aamupalan jätin väliin ja söin 10 aikaan lounaan: jäävuorisalaattia, liraus oliiviöljyä, paprikaa, raejuustoa, keitetty kananmuna ja auringonkukan siemeniä. Lisäksi maitokahvi, yhteensä 285cal. Joskus viiden aikaan syön vastaavan aterian ja tässä välissä ja illalla vain teetä. En tosin tajua, miksi siinä dokkarissa paastolla juotiin mustaa teetä, itse pysyn vihreässä. Toiseksi 500kcal kerralla on tosi paljon, en normaalisti koskaan syö niin runsaita aterioita, en tiedä mitä sit oikeen söisi =)

ap.

Vierailija
9/9 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]

ai.. siis jos syö esim. 3 kertaa päivässä, yhteensä 500kcal niin eikö toimi? Olisi vaan elimistölle- esim. verensokeri huomattavasti parempi vaihtoehto kuin yksi iso ateria..

[/quote]

En tiedä toimisiko niin, minusta vain ohje siinä dokkarissa oli, että yhdellä aterialla.