Vanhat (yli 35vuotiaat) naiset kuvottavat parisuhdemarkkinoilla
mitä he luulevat oikeasti olevansa? useimmat käytettyjä ja monilla jopa lapsia. jopa yli 50vuotiaat miehet etsivät ja saavat ensi sijaisesti nuoria eli alle 25 vuotiaita naisia, eivät mitään vanhoja haahkoja ja kotkia. Sitli vaikka rajaan deitti-ilmoitukseni koskemaan naisia max 29 vuotta niin melkein joku päivä joku kotka ottaa yhteyttä ja alkaa vonkaamaan. mikään ei ole vastenmielisempi kuin vanha ä,mmä.
Kommentit (35)
ei ole tainnut ap saada pesää aikoihin
Käykö koville kun nuoret typykät ei enää kiinnostu susta?
No ihan paskaa puhut ap. Ensinnäkään naisten ei tarvitse ottaa yhteyttä tai vongata noilla palstoilla, mulla ainakin ongelmana että joudun rajulla kädellä karsimaan kun yhteydenottoja tulee (miehiltä iältään 20-60v) niin paljon. Ja olen tämmönen ikivanha 36v kurppana haahka.
Voi hyvää päivää... Otan osaa jo etukäteen kun tulet jokin päivä täyttämään sen 35v. Sellainenhan on jo ihan vanha harppu
Örks, mä en haluaisi tässä iässä (37 v) enää mitään lapsukaista puolisoksi. Minulle kelpaa nainen ikähaarukassa 34 - 40 v.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:41"]
Trolololololooo....
[/quote]
Otetaanko kuorossa: Trololololollololollololoo.... :D
Että tämmöisiä tekeleitä tänään. Olisit nyt edes yrittänyt.
hehheh:DD Kuules ap, itse käyn tosi harvoin missään, mutta aika flirttailevia katseita tulee järkyttävän nuorilta miehiltä. Ja usko pois, jotkut ihmiset avrotavat myös henkisesti kehittyneitä, huumorintajuisia, fiksuja ihmisiä. Sekä naiset että miehen:) Ja miksi ravintolaan? No esim. ottamaan muutaman lasin viiniä hyvässä seurassa ja vaikkapa tanssimaan:D Tässä iässä elämässä on paljon hauskoja asioita, eikä tarvitse ollenkaan kyylätä muita. Minä luulen olevani viehättävä sekä hauska nainen. Tosin en ole kiinnostunut rajoittuneista, ahdistuneista, naisenpelkoisista, ulkonäkökeskeisistä pikkupojista. Että relax.
Olen 44-vuotias, ilmeisesti siis vanha kurppa, joten ymmärtäkääpä märkäkorvat tuolla kaupungin yössä, että olen vastenmielinen ennenkuin alatte vonkaamaan. Teihin ei tehoa edes voisin olla äitis -repliikki.
Joo ja ne vanhat miehet, yli 35v, ne vasta kamalia onkin. Mitään ei osata ite tehä ja ulkonäkö on jotain karseeta, hygieniasta puhumattakaan.
Koskaan en ole noilla senssipalstoilla käynyt, mutta eikö niissä nyt toimi "delete" -napula siinä kuin muissakin? Eli pois vaan jos ei nappaa? Vai?
Tälläpä vanhalla ämmällä kävi tuuri 35v:nä kun 5 vuotta nuorempi mies tuli ja halusi väkisin vielä nuo 3 valmista lastakin mukaansa:D
Eipä ole koskaan tarvinnut miestä vongata, ihan tarjoutui itse. Eikä ollut edes ainoa tarjokas tuolloin.... mutta paras:D Ja hyvin on mennyt jo lähes 20 vuotta - vieläkin kuolaa mun perään joka päivä....
Upea nainen 50+
Kyl sun tarvii vielä aika paljon kasvaa henkisesti. Pakko ny sanoo mutta ajattelumaailmasi on ihan syvältä.
Kaikkein kuvottavin mies-tyyppi olis kyllä sellainen, joka lähtee avautumaan Vauva-palstalla. Ikään, näköön tai kokoon katsomatta. Taitaa olla aika universaalinen turn off. Ap voi toki olla trolli, mutta mies, joka avautuu tuollaisista asioista täällä, saa ilman naista ollakkin. Mä en ainakaan tollasta mankujaa katselisi hetkeäkään. Kuulostaa muutenkin puuskuttajarakastajalta.
Nainen 28,rupsahduksen kynnysmatolta
Voihan nyt..itse olin päälle 40, kun löysin 5 vuotta nuoremman miehen. Olikohan syy sitten se, että en ole vanha haaska vaan ikäisekseni (ja miehenikin mukaan) erittäin hyvin säilynyt verrattuna moneen rupsahtaneeseen alle kolmikymppiseen.
Ei se sullakaan ap hyvin mene jos jatkuvasti pitää deitti ilmotuksia väsätä, mikähän sussa on vikana :D
Mun mielestä 35v naiset on nuoria ja hyvännäköisiä ja heillä on menekkiä parisuhdemarkkinoilla.
t. 50 v parisuhteessa elävä nainen, joka on niin tasapainossa itsensä kanssa, ettei ole tarvetta haukkua toisia
[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 13:38"]
mitä he luulevat oikeasti olevansa? useimmat käytettyjä ja monilla jopa lapsia. jopa yli 50vuotiaat miehet etsivät ja saavat ensi sijaisesti nuoria eli alle 25 vuotiaita naisia, eivät mitään vanhoja haahkoja ja kotkia. Sitli vaikka rajaan deitti-ilmoitukseni koskemaan naisia max 29 vuotta niin melkein joku päivä joku kotka ottaa yhteyttä ja alkaa vonkaamaan. mikään ei ole vastenmielisempi kuin vanha ä,mmä.
[/quote]
Mikäs ikuinen teiniprinssi se siellä avautuu?