Ruotsalainen nainen?
Hej !
Olen nuori pojankloppi täältä etelä- suomesta. Olin viivekuussa laivalla, ja tapasin ruotsalaisen tytön. Nyt olemme menossa treffeille ( minä ruotsiin) ja sitten jos kaikki menee hyvin, hän suomeen. Vinkkejä treffiohjelmaan, ja yleensäkin miten "valloitetaan ruotsalaisen naisen sydän " ;)
Ollaan siis molemmat 24 v..
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt täältä tule neuvoja kyseleen. Nämä mammathan haluaisi sabotoida aikeesi heti.
Eikä sitä kaunista tyttöä tänne kannata tuoda, nämä rasistimammat pieksevät sen henkihieveriin, jos kohtaavat.
Tätäkin pohdin paljon. Valitettsvasti tälläinen suomi vielä on. Yksi myös ihmetyttää; miksi niin moni on ihmeissään pariskunnasta jossa nainen on ruotsista, mies suomesta. Ei kai v.2019 pitäisi olla väliä!!!!!!
Totta kyllä tuokin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt täältä tule neuvoja kyseleen. Nämä mammathan haluaisi sabotoida aikeesi heti.
Eikä sitä kaunista tyttöä tänne kannata tuoda, nämä rasistimammat pieksevät sen henkihieveriin, jos kohtaavat.
Tätäkin pohdin paljon. Valitettsvasti tälläinen suomi vielä on. Yksi myös ihmetyttää; miksi niin moni on ihmeissään pariskunnasta jossa nainen on ruotsista, mies suomesta. Ei kai v.2019 pitäisi olla väliä!!!!!!
Kyllä mä tunnen vaikka kuinka monta!
Ruotsalaiset naiset on ihania, harmi ettei tällainen suomalainen mörökölli niille kelpaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset naiset on ihania, harmi ettei tällainen suomalainen mörökölli niille kelpaa. :D
Kyllä kelpaa ! Mäkin kelpasin. Kohtele vertaisena, naisena. Siitä se lähtee!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee siis kaikkia naisia. Ihan jokaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskee siis kaikkia naisia. Ihan jokaista
Ruotsalaiset naiset ovat itsenäisiä mutta silti naisellisia ja pehmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta kivalta. Kesällä Ruotsiin retkeilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta kivalta. Kesällä Ruotsiin retkeilemään.
Kuulostaa hyvältä!
Suomessa Inkoo, Nuuksio ja Bårgo - pehmeä lasku.
Vierailija kirjoitti:
Pääsitkö astumaan?
Se on salaisuus...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten valloitetaan, mutta olen kuullut ainakin seuraavia juttuja:
-Eivät siedä miehen sohvalla makaamista ja kaljan kittaamista ollenkaan samalla tavalla kuin suomalaiset naiset.
-Edelliseen liittyen siis: Vaativat miestäkin osallistumaan enemmän esim. kotitöihin ja yhteiseen kodinhoitoon kuin suomalaiset naiset.
-Ovat suomalaisia naisia seurallisempia, joten varaudu siihen, että sinun pitää istua useita yhteisiä iltoja naisen sukulaisten kanssa. Sinun pitää siis tutustua naisen sukuun ja naisen suvun sinuun
-Voit odottaa pääseväsi pukille vasta sitten, kun olet noista edellä mainituista asioista suoritunut kunnialla. Aiemmin et pääse.
Mutta onnea matkaan!
Tunnistin itseni tekstistä, aivan kuin minä. Mutta sukujuureni tulevatkin sieltä Ruotsin puolelta. En muutenkaan oikein sovi tähän suomimuottiin ja tämä selittääkin monta ongelmaa. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten valloitetaan, mutta olen kuullut ainakin seuraavia juttuja:
-Eivät siedä miehen sohvalla makaamista ja kaljan kittaamista ollenkaan samalla tavalla kuin suomalaiset naiset.
-Edelliseen liittyen siis: Vaativat miestäkin osallistumaan enemmän esim. kotitöihin ja yhteiseen kodinhoitoon kuin suomalaiset naiset.
-Ovat suomalaisia naisia seurallisempia, joten varaudu siihen, että sinun pitää istua useita yhteisiä iltoja naisen sukulaisten kanssa. Sinun pitää siis tutustua naisen sukuun ja naisen suvun sinuun
-Voit odottaa pääseväsi pukille vasta sitten, kun olet noista edellä mainituista asioista suoritunut kunnialla. Aiemmin et pääse.
Mutta onnea matkaan!
Tunnistin itseni tekstistä, aivan kuin minä. Mutta sukujuureni tulevatkin sieltä Ruotsin puolelta. En muutenkaan oikein sovi tähän suomimuottiin ja tämä selittääkin monta ongelmaa. Kiitos.
Itse olen tekstissä kuvaillun miehen vastakohta. Teen töitä, en juo liikaa jne. Ainakin pyrin siihen. Toistaiseksi tuo rouva on aina kotiin tullut. T. Norjalaisen naisen mies