Ruotsalainen nainen?
Hej !
Olen nuori pojankloppi täältä etelä- suomesta. Olin viivekuussa laivalla, ja tapasin ruotsalaisen tytön. Nyt olemme menossa treffeille ( minä ruotsiin) ja sitten jos kaikki menee hyvin, hän suomeen. Vinkkejä treffiohjelmaan, ja yleensäkin miten "valloitetaan ruotsalaisen naisen sydän " ;)
Ollaan siis molemmat 24 v..
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten valloitetaan, mutta olen kuullut ainakin seuraavia juttuja:
-Eivät siedä miehen sohvalla makaamista ja kaljan kittaamista ollenkaan samalla tavalla kuin suomalaiset naiset.
-Edelliseen liittyen siis: Vaativat miestäkin osallistumaan enemmän esim. kotitöihin ja yhteiseen kodinhoitoon kuin suomalaiset naiset.
-Ovat suomalaisia naisia seurallisempia, joten varaudu siihen, että sinun pitää istua useita yhteisiä iltoja naisen sukulaisten kanssa. Sinun pitää siis tutustua naisen sukuun ja naisen suvun sinuun
-Voit odottaa pääseväsi pukille vasta sitten, kun olet noista edellä mainituista asioista suoritunut kunnialla. Aiemmin et pääse.
Mutta onnea matkaan!
Ei varmaan tarvitse hirveästi panostaa ekoilla treffeillä kodinhoitoon.
Eihän sitä koskaan tiedä¿
Täsmennys nyt. Onko kyseessä slaavi vai joku ne e e k e ri?
Ainoa neuvoni on että olet oma itsesi. Ota lisäksi hänet huomioon: kuuntele ja esitä jatkokysymyksiä, ole aidon kiinnostunut hänestä. Lycka till! Hälsningar/20 år i Sverige
Noidat heti cockblockaamassa jotain täysin tuntematonta miestä. Eihän kissa karvoistaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Täsmennys nyt. Onko kyseessä slaavi vai joku ne e e k e ri?
Hä? Ei sillä merkitystä. Tavallinen ruotsalainen kyseessä
Vierailija kirjoitti:
Ainoa neuvoni on että olet oma itsesi. Ota lisäksi hänet huomioon: kuuntele ja esitä jatkokysymyksiä, ole aidon kiinnostunut hänestä. Lycka till! Hälsningar/20 år i Sverige
Kiitos :)
käy sen mestoilla ja kattele minkä värisiä kavereita sillä on, jos moni afgaani moikkaa sitä ja kättelee voi olla että pari kortonkia ja tervapaperi väliin olisi syytä olla ennenkuin yhdyt siihen
Vierailija kirjoitti:
käy sen mestoilla ja kattele minkä värisiä kavereita sillä on, jos moni afgaani moikkaa sitä ja kättelee voi olla että pari kortonkia ja tervapaperi väliin olisi syytä olla ennenkuin yhdyt siihen
En välitä.
Ole oma itsesi. Siis suomalainen mies. Sosiaalisuus on helppo nakki. Olet vaan kuuntelumoodissa ja heitä sopivasti väliin "Älskar". Naiset tykkää hoitaa puhumisen Ruotsissakin.
Ap, huomaatko miten nostit laineita! :D Kyllä tuli monenlaista mollaajaa, älä välitä.
Ruotsalaiset ovat avoimia ja mukavia ihmisiä, toivottavasti teillä synkkaa hyvin!
Itse asun Norjassa ja minulla on monta ruotsalaista työkaveria, erittäin kivoja ihmisiä. Hoitoalalla kun olen niin lähinnä naisia.
Olen vilpittömän iloinen puolestasi :)
Vierailija kirjoitti:
Ap, huomaatko miten nostit laineita! :D Kyllä tuli monenlaista mollaajaa, älä välitä.
Ruotsalaiset ovat avoimia ja mukavia ihmisiä, toivottavasti teillä synkkaa hyvin!
Itse asun Norjassa ja minulla on monta ruotsalaista työkaveria, erittäin kivoja ihmisiä. Hoitoalalla kun olen niin lähinnä naisia.
Olen vilpittömän iloinen puolestasi :)
Kiitos paljon :)
Nyt kävimme treffeillä,meni oikein hyvin. Järjestin mukavaa ohjelmaa( menin siis ruotsiin). Oli aika työ selvitellä kaikki, mut oli napakymppi. Seuraavakin kerta in sovittu ;) elämä ehkä alkaa vihdoin hymyilemään
Vierailija kirjoitti:
Nyt kävimme treffeillä,meni oikein hyvin. Järjestin mukavaa ohjelmaa( menin siis ruotsiin). Oli aika työ selvitellä kaikki, mut oli napakymppi. Seuraavakin kerta in sovittu ;) elämä ehkä alkaa vihdoin hymyilemään
Vinkkejä mihin viedä tåmä treffikumppanini täällä suomessa? ( etelä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eivät siedä miehen sohvalla makaamista ja kaljan kittaamista ollenkaan samalla tavalla kuin suomalaiset naiset.
-Edelliseen liittyen siis: Vaativat miestäkin osallistumaan enemmän esim. kotitöihin ja yhteiseen kodinhoitoon kuin suomalaiset naiset.
-Ovat suomalaisia naisia seurallisempia, joten varaudu siihen, että sinun pitää istua useita yhteisiä iltoja naisen sukulaisten kanssa. Sinun pitää siis tutustua naisen sukuun ja naisen suvun sinuun
-Voit odottaa pääseväsi pukille vasta sitten, kun olet noista edellä mainituista asioista suoritunut kunnialla. Aiemmin et pääse.
Mutta onnea matkaan!
Onkohan sillä buunausharjat valmiina odottamassa körilästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onnea matkaan!
Onkohan sillä buunausharjat valmiina odottamassa körilästä
Heh ;)
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt täältä tule neuvoja kyseleen. Nämä mammathan haluaisi sabotoida aikeesi heti.
Eikä sitä kaunista tyttöä tänne kannata tuoda, nämä rasistimammat pieksevät sen henkihieveriin, jos kohtaavat.