Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos pidät raiskauksen kautta saadun lapsen,et tee aborttia

Vierailija
25.03.2013 |

niin ei sun tartte paljastaa lapsen isää vaan menet naimisiin äkkiä jonkun toisen kanssa joka ottaa lapsen omiin nimiinsä eli lapselle tulee miehen sukunimi jne.Ei se raiskaaja saa sitä koskaan selville mistään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs niistä traumoista ja jatkuvasta raiskauksen muistamisesta. Typerä provo

Vierailija
2/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo.Voihan olla ettei nainen oikeasti muista raiskaajasta juuri mitään,muuta kuin että huomaa mustelmat käsissään ja alapäässä haavat.Jos esim on huumattu tai jotain.Mutta kuten sanoin jo sodan aikana useimpien meidän vanhemmat on saaneet alkunsa väkivalloin,naiset on pakotettu seksiin eli raiskattu.Ei ennen muinoin saanut kuin laittomia abortteja ja niihin sitten myös kuoltiin.Tää ei ole hauska aihe enkä muutenkaan vähättele näiden naisten taustoja.Moni on päätynyt itsemurhaan.Miettikää vähän enemmän mitä te teette!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:22"]

Ei ole provo.Voihan olla ettei nainen oikeasti muista raiskaajasta juuri mitään,muuta kuin että huomaa mustelmat käsissään ja alapäässä haavat.Jos esim on huumattu tai jotain.Mutta kuten sanoin jo sodan aikana useimpien meidän vanhemmat on saaneet alkunsa väkivalloin,naiset on pakotettu seksiin eli raiskattu.Ei ennen muinoin saanut kuin laittomia abortteja ja niihin sitten myös kuoltiin.Tää ei ole hauska aihe enkä muutenkaan vähättele näiden naisten taustoja.Moni on päätynyt itsemurhaan.Miettikää vähän enemmän mitä te teette!!!!!!!!!

[/quote]

Sä oot sekasin. En edes ala vääntämään ratakiskosta miksi.

Vierailija
4/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI tarvitse mennä naimisiinkaan. Minä ilmoitin, että isä on "tuntematon" ja sillä mennään. Ei ongelmia. Poika on jo yli 20-vuotias ja hyvin on mennyt.

Vierailija
5/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaisin isän maksamaan elatusmaksut, tietenkin.

Vierailija
6/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jäänyt lääkkeet ottamatta.

Vierailija
7/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsella kuuluu olla isä.Ja tämä on tosijuttu hamalta 60-luvulta.Elikä pariskunta saa lapsen,mies ryöstää kioskin,tappaa omistajan ja joutuu linnaan.Parille syntyy lapsi kun ukko linnassa ja silloin nainen päättää erota ja ottaa toisen miehen ja sossutätien kanssa linnaan jossa mies luopuu isyydestään jne.Lapsena on aikuisena sättinyt äitiään päätöksestä että isä joutui hänestä luopumaan.Lapset suojelee aina vanhempiaan ja onhan Juha Valjakkalan äitikin antanut anteeksi pojalleen tämän teot.Usko Jumalaan pelastaa.Pääsiäinen on tulossa,ota sinäkin Jeesus sydämeesi.

Vierailija
8/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:33"]

Minä laittaisin isän maksamaan elatusmaksut, tietenkin.

[/quote]

Ei kiinnostanut - todellakaan.

Vierailija
9/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen epäilen, että olen tullut maailmaan raiskauksen takia. Kun olin 13, äiti kertoi, ettei isä, jonka olin koko ikäni tuntenut, ollutkaan omani. Ja kun muutaman kerran kysyin isästäni, ei hän halunnut kertoa, vaan alkoi aina itkeä. Myöhemmin hän alkoi kyllä puhua mulle päissään.

Tiedän, ettei naisen tarvitsisi olla pakko kipuilla tuollaisesta asiasta, olenhan itsekin nainen, mutta olen saanut kuulla nyt vuosien varrella äitini päihtyessä niin erilaisia tarinoita isästäni, että mitä helvettiä!? Miten voisin saada tiedon isästäni? Olemme niin erilaisia kummankin vanhempani kanssa. Haluaisin tietää, mistä osa musta tulee. Ja vaikka olenkin jo 24, asia kalvaa öisin. Pitäkää säälittävänä, mutta itken sitä edelleen. Ehkä lähinnä siksi, kun äiti ei halua kertoa minulle totuutta.

Vierailija
10/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio maksaa elarit jos et halua isää kertoa.Eli lapsesi esim varatulle miehelle ja hän ei halua lasta tunnustaa omakseen.Vauvakuume kun iskee 30-vuotiaalle niin minkäs teet.

Vierailija
11/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:35"]

Sulla on jäänyt lääkkeet ottamatta.

[/quote]

Raiskaaja ei ole "isä" vaan väkivaltarikollinen.

Poikani sai tietenkin aikanaan tietää alkunsa. Eihän kukaan sellaista lapseltaan salaa. Mutta hän näkee asian siten että sen lisäksi että jouduin raa'an väkivallan uhriksi, sain myös "spermanluovutuksen" ihmiseltä joka oli minulle tuntematon ja johon en koskaan halunnut tutustuakaan. Niinhän se olisi mennyt spermapankissakin.

Vierailija
12/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen muinoin saatii isännille varakkaille miehille vauvoja ja sukulaiset piilotteli au-äitiä nurkissaan häpeästä.Tää on suomalaisten miesten tapa että naidaan nättien nuorten naisten kanssa mutta ei kanneta vastuuta jos tullaan raskaaksi.Mistäs sinä tiedät mitä sinunkin kiva varakas ruma miehesi on puuhaillut..

Vierailija
13/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:42"]

Ennen muinoin saatii isännille varakkaille miehille vauvoja ja sukulaiset piilotteli au-äitiä nurkissaan häpeästä.Tää on suomalaisten miesten tapa että naidaan nättien nuorten naisten kanssa mutta ei kanneta vastuuta jos tullaan raskaaksi.Mistäs sinä tiedät mitä sinunkin kiva varakas ruma miehesi on puuhaillut..

[/quote]

Jos sinä olet epävarma siitä, onko miehesi väkivaltainen psykopaatti niin älä yleistä sairasta suhdettanne koskemaan kaikkia avioliittoja vaan keskity hakemaan itsellesi apua.

Vierailija
14/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksesta syntyneitä lapsi on todella vähän joten ei tästä mitään kansanliikettä kannata tehdä.

Lapsen oikeus tietää isänsä menee mun mielestä äidin traumojenkin edelle. Totuus on kerrottava lapselle vaikka tekisi kipeää. Ei tietenkään jokaista yksiyiskohtaa itse teosta pidä kertoa, mutta isän nimi jos on tiedossa pitää kertoa.

Katsokaa yksi jakso jotain kadonneen jäljillä ohjelmaa ja te tajuatte miten vahva voima ajaa ihmistä eteenpäin kun se etsii juuriaan. 

Vierailija
15/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä kaikille pojille kondomit taskuihin ja tytöille e-pillerit lain voimalla pakollisiksi niin päästään pohtimasta näitä kysymyksiä! Toiseksi Suomessa hoidetaan ehkäisy hyvin koska abortit on koko ajan laskussa.En ole itsekään koskaan aborttia tehnyt.Ja ikää nyt päälle 40 vuotta.

Vierailija
16/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:44"]

Raiskauksesta syntyneitä lapsi on todella vähän joten ei tästä mitään kansanliikettä kannata tehdä.

Lapsen oikeus tietää isänsä menee mun mielestä äidin traumojenkin edelle. Totuus on kerrottava lapselle vaikka tekisi kipeää. Ei tietenkään jokaista yksiyiskohtaa itse teosta pidä kertoa, mutta isän nimi jos on tiedossa pitää kertoa.

Katsokaa yksi jakso jotain kadonneen jäljillä ohjelmaa ja te tajuatte miten vahva voima ajaa ihmistä eteenpäin kun se etsii juuriaan. 

[/quote]

Tietenkin kerroin pojalle. Kuka ei kertoisi?

Ja olihan se pojalle traumaattista, väkisinkin. On kuitenkin kavsanut vahvassa perheessä ehyeksi ihmiseksi ja pystyy näkemään "tahattoman spermanluovuttajan" merkityksen oikeassa mittakaavassa; merkityksetön paska, jonka kuvottava teko ei kykene pilaamaan pojan omaa elämää.

"Isä" hän ei koskaan ole ollut, eikä hänestä isää koskaan kenellekään tule.

Vierailija
17/17 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 12:45"]

Nyt äkkiä kaikille pojille kondomit taskuihin ja tytöille e-pillerit lain voimalla pakollisiksi niin päästään pohtimasta näitä kysymyksiä! Toiseksi Suomessa hoidetaan ehkäisy hyvin koska abortit on koko ajan laskussa.En ole itsekään koskaan aborttia tehnyt.Ja ikää nyt päälle 40 vuotta.

[/quote]

Minä olin yli 30-vuotias, juuri leskeksi jäänyt nainen, kun jouduin raiskaajan ja pahoinpitelijän uhriksi. Jos oikeasti kuvittelet että minun olisi pitänyt käyttää terveyteni kannalta hengenvaarallisia hormoneja  ja jättää pikaisesti lapseni täysorvoiksi, vain siksi että "päätäisiin pohtimasta näitä asioita" olet todella sairas ihminen.

Se, millä "päästään pohtimasta" näitä on se, että väkivaltarikollisia ei päästetä vapaaksi uusimaan tekojaan kerta toisensa jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi