Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori tai nuorehko nainen, millaisen lahjan haluaisit mieheltä jota et mitenkään hyvin tunne?

seducer75
17.03.2019 |

Eli olisiko se mahdollisesti suklaata, joku viini, kukkia, vai jotain ihonhoitoon liittyvää?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelii

Vierailija
82/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tietystikään yritä saada naista lahjomalla. Muutaman kympin viinipullolla saa tuskin naista omakseen, se on selvä. Maksulliset suomalaissyntyiset naisetkin maksavat vähintään sen 100-200 euroa/1 tunti, joten pelkästään tuosta voi päätellä, että alle 50 euron lahjalla mitään ihmisiä Suomessa ostella itselleen. Kyse oli ennemminkin vain hyvän vaikutuksen tekemisestä. Ja mistään yhteislahjasta ei ollut töissä puhetta. Tai sitten ainakaan minulle kukaan ei sellaista vaivautunut sanomaan.

ap

Edelleen: sinä et tiedä, käyttääkö nainen alkoholia. Hän saattaa pahoittaa mielensä viinipullosta kovastikin, jos esim. lääkityksen tai alkoholismin vuoksi ei voi ottaa alkoholia pisaraakaan. Silloin et todellakaan tee hyvää vaikutusta. Tiesithän myös sen, että punaviiniä eivät pysty juomaan monet alkoholia käyttävätkään? Se nimittäin laukaisee migreenin hyvin monella ja joillain ihmisillä, esimerkiksi minulla, ei vatsa kestä punaviiniä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle näin huonolla provolla päästy, jo kuudes sivu.

Vierailija
84/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ainakin nuoremmat, kokevat jatkuvasti epäilyttäviä tilanteita miesten aiheuttamina. Tästä johtuu myös saamasi hyvää tahtovat "älä osta mitään" ohjeet. Ihan aidosti naiset elävät toisessa todellisuudessa, jossa vieraammat ja puolitutut miehet ovat mahdollinen uhka. Hyvältäkin vaikuttanut tyyppi saattaa yllättäen ahdistella esim. työpaikan juhlissa. Ymmärrän, että aidosti naisia kunnioittavien miesten elämä hankaloituu tämän pienemmän miesjoukon toilailun takia. Kunnioitusta on kuitenkin myös pitää sovelias etäisyys puolituttuihin naisiin. Itse olen kokenut ahdistelua esim. opettajan ja esimiehen suunnalta, mistä johtuen yllättävä lahja työkaverilta saisi varuilleen. Jos välttämättä haluat muistaa, vaikka synttärikahvin/teen/kaakaon tarjoaminen lounaan päälle on sovelias pieni ele. Tai vaihtoehtoisesti tarjoudut tekemään jonkun inhottavamman työtehtävän naisen puolesta synttärien kunniaksi.

Vierailija
85/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"Tai vaihtoehtoisesti tarjoudut tekemään jonkun inhottavamman työtehtävän naisen puolesta synttärien kunniaksi."

Jep. Näitä tulee paiskittua ihan tarpeeksi arkena. Kiitos ei.

ap

Vierailija
86/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tietystikään yritä saada naista lahjomalla. Muutaman kympin viinipullolla saa tuskin naista omakseen, se on selvä. Maksulliset suomalaissyntyiset naisetkin maksavat vähintään sen 100-200 euroa/1 tunti, joten pelkästään tuosta voi päätellä, että alle 50 euron lahjalla mitään ihmisiä Suomessa ostella itselleen. Kyse oli ennemminkin vain hyvän vaikutuksen tekemisestä. Ja mistään yhteislahjasta ei ollut töissä puhetta. Tai sitten ainakaan minulle kukaan ei sellaista vaivautunut sanomaan.

ap

"Ja mistään yhteislahjasta ei ollut töissä puhetta. Tai sitten ainakaan minulle kukaan ei sellaista vaivautunut sanomaan."

Täällä onkin sinua kehotettu KYSYMÄÄN ITSE, onko moista suunnitteilla.

Duunipaikkasi "inside-porukka" saattaa jopa ajatella ettet ole tulossa ollenkaan (juurikin kun et ole päivänsankarille tuttu ja virallisesti kutsumaankin päätyivät vasta, kun itse asiasta kysäisit), joten eivät ole mahdollisesti vain tajunneet mainita asiasta.

Vierailija
87/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, älä osta mitään. Usko nyt meitä. Et halua saada pakkomielteisen creepyn mainetta. Jos nainen ei tunne sinua, hän ei halua sinulta yhtään mitään. Se on KIUSALLISTA. Ei alkoholia, ei kosmetiikkaa, ei mitään mitään palveluksia, ei suklaata. Ostaisitko työpaikan tuntemattomalle miehelle synttärilahjan?

Minusta tässä on jotain hämärää. Ihmettelen tuotakin, miksi sinulta on saanut lypsää kaikki tiedot. Arvasin, että tässä on jotain outoa, kun aloitusviesti oli niin ympäripyöreä.

Sinun on pakko olla provo tai sitten todella hämärä tapaus.

Vierailija
88/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi edellinen sivu lukematta, mutta älä vie niitä lahjoja. Jos haluat jotenkin ilahduttaa, vie se suklaa töihin kahvihuoneeseen kaikkien iloksi.

Tarvitset selkeästi harjoitusta sosiaalisissa taidoissa. Usko nyt meitä. Jos haluat tutustua naisiin, niin aloita juttelemalla vaikka säästä. Tuollainen kalliiden lahjojen vieminen on kiusallista saajalle. Et osta niillä kenenkään huomiota vaan teet itsestäsi oudon ja PELOTTAVAN ahdistelijan.

Vierailija
89/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni 15 vuotta vanhemmalta oudolta työkaverilta en haluais yhtään mitään, ois todella creepyä jos muistais synttärit edes!

Ja tuo ois hyvin setämäinen tapa lähestyä, kuka nuori mies ikinä alottas jollain synttärilahjalla eikä esim. menemällä pyytään kahville? Nyt on Pretty womania katottu vähän liikaa.

Vierailija
90/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin provo mutta en ihmettelisi, jos ei ole. Näitä aivan ulalla olevia "naisasiantuntijoita" riittää myös av-palstan ulkopuolisessa elämässä. Ei toki niin paljoa, kuin täällä, mutta kyllä sellaiseen aina silloin tällöin törmää. Millään ei mene perille, kun yrität tolkuttaa, että muuta hyvä mies taktiikkaasi, muuten saat lievimmillään oudon tyypin maineen ja pahimmillaan lähestymiskiellon. Ei suklaarasioita ja hajuvesiä naapurin puolitutulle naiselle, ei treffipyynnöillä pommittamista mikäli kohde on jo kertaalleen kieltäytynyt, kehu naista mieluummin neutraalimmalla ilmaisulla kuin "noita huulia haluttais suudella" ja siellä ensitreffeillä ei kannata pamauttaa heti ekana repliikkinä, että susta tulee kyllä niin hyvä äiti mun lapsille. Nämä hurmurit vielä menevät oikeasti hämilleen siitä, jos heille näistä mokista huomauttaa. Mitä, eikö kaikki naiset halua äidiksi? Ja tykkää siitä, kun mies kehuu ulkonäköä ja ostelee lahjoja? Yhdysvaltalainen Harris O'Malley alias Doctor Nerdlove on käsitellyt tätä aihepiiriä blogissaan useaan eri otteeseen, harmi, että vastaavanlaista sivustoa ei liene suomeksi.

Vierailija
91/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on arvioinut niin että olisin kokematon. En mielestäni edes sanonut niin. Työpaikalla olen joutunut tavallaan eri lokeroon johtuen iästäni ja toimenkuvastani. Tämä on sitten kertaantunut päivä päivältä ja nyttemmin olen tuntenut itseni ulkopuoliseksi.  Mutta en ole kuitenkaan kokematon. Aikaisimmat parisuhdekokemukseni ovat jo jostain ala-asteen ajoilta ja myöhemmin nekin muuttuivat vakavamman oloisiksi.

ap

Vierailija
92/92 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan saanut työkavereilta kuin läksiaislahjan. Ja nekin siis kaikilta yhteisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän