Nuori tai nuorehko nainen, millaisen lahjan haluaisit mieheltä jota et mitenkään hyvin tunne?
Eli olisiko se mahdollisesti suklaata, joku viini, kukkia, vai jotain ihonhoitoon liittyvää?
Kommentit (92)
Elikkäs, kutsu oli siis kaikille firman työntekijöille. Ongelmana on vain se että vaikka olen firman työntekijä, en kuulu ns. "inside-porukkaan". Olen tavallaan ulkopuolinen. Muut työntekijät ovat pääosin myynti- ja markkinointipuolen tyyppejä ja oma toimenkuvani tekninen. Ja ainoa sellainen yrityksessä. Siksi kysyinkin pomolta että koskeeko kutsu myös minua, ja hän sanoi että tottakai. Ei minua varsinaisesti syrjitä ja muut työntekijät arvostavat asiantuntemustani, mutta jotenkin tuntuu että minua ei kaivata siellä.
ap
Kosmetiikkaa hmmm joku hyvälaatuinen ryppyvoide on aina toivottu lahja
Mun mielestä pullo viiniä tai skumppaa on aina varma lahja. Jos ei tykkää niin voi laittaa aina kiertoon. Myös lahjakortti kirjakauppaan olisi mieluinen ainakin itselle. Voitko kysyä keneltäkään onko mitään kimppalahjaa johon voisit osallistua niin pääsisit helpommalla?
Vierailija kirjoitti:
Elikkäs, kutsu oli siis kaikille firman työntekijöille. Ongelmana on vain se että vaikka olen firman työntekijä, en kuulu ns. "inside-porukkaan". Olen tavallaan ulkopuolinen. Muut työntekijät ovat pääosin myynti- ja markkinointipuolen tyyppejä ja oma toimenkuvani tekninen. Ja ainoa sellainen yrityksessä. Siksi kysyinkin pomolta että koskeeko kutsu myös minua, ja hän sanoi että tottakai. Ei minua varsinaisesti syrjitä ja muut työntekijät arvostavat asiantuntemustani, mutta jotenkin tuntuu että minua ei kaivata siellä.
ap
Sitten kysyt pomolta että ollaanko yhteislahjaa keräämässä ja missä voin osallistua, se olisi normaalia.
En haluaisi mitään kimppalahjaa koska tuo tilaisuus on ainoa sellainen jossa haluaisin ja pystyisin erottua joukosta ja tehdä positiivisen vaikutuksen tähän naiseen. Olen aika huono tällaisissa jutuissa muuten.
ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Itse jättäisin tuollaisessa tilanteessa menemättä.
En mitään ihmiseltä jota en tunne.
Tutulta ainoastaan. :DD Ja ihan melkeen kaikki kelpaa paitsi ehkä vaatteet, jollei sit osaa ostaa niitä oikein ja ei mitään hajuvesii yms ilman että oon ite haistellu niitä eka. :D
mut kaikki lomamatkat yms käy, sitten jos tunnen toisen siis. :D
Lahja ei-tutulta? Ei kiitos!
Enkä muutenkaan ole lahjojen perään. Suklaa ja viini kyllä maistuu <3 Mutta en ottaisi vastaan ihmiseltä jota en juurikaan tunne.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilta kirja, viinipullo tms lahja, jonka voi antaa kummalle tahansa sukupuolelle on ihan hyvä. Kukkia tai muita ns naisten lahjoja en haluaisi.
KIRJA?! Kirjat on niin makuasia ettei sellasta voi ostaa toiselle, ellei oikeasti tunne todella hyvin. Itse luen todella paljon, mutta olen myös äärimmäisen nirso lukija.
Pari leffalippua niin hän voi mennä KAVERIN kanssa.
Järjestät strippausesityksen tietty. Muista stringit.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi mitään kimppalahjaa koska tuo tilaisuus on ainoa sellainen jossa haluaisin ja pystyisin erottua joukosta ja tehdä positiivisen vaikutuksen tähän naiseen. Olen aika huono tällaisissa jutuissa muuten.
ap
Eli niinkuin alussa pelättiinkin haluat osoittaa lahjalla kiinnostuksesi. Älä, syitä voit lukea alusta. Ja työkaverin kimppalahjasta pois jättäytyminen sooloilun takia antaa sinusta huonon tai vähintään omituisen kuvan muillekin kuin päivänsankarille, positiivisen kuvan sinusta antavaa lahjaa ei tässä tilanteessa yksinkertaisesti ole.
Esim. elokuvalahjakortti Event Cinema-näytökseen (ei yrityslippu). Silloin näkee myös oopperaa, taidetta ja balettia yms.
Kirja minua kiinnostavalta alalta on toinen yhtä persoonaton lahja työkaverilta.
Suklaasta ja kukista tulee mieleen, että mies on ihastunut. Ei niitä työkaverille. Alkoholia ei kaikki juo.
Minä pitäisin jostain kukasta, joka on ruukussa. Tai muukin huonekasvi ruukussa kävisi. Ja vaikka kuohuviinistä.
Vierailija kirjoitti:
Punaviinipullo on peruskohtelias ja asiallisen persoonaton.
Miksi ihmeessä alkoholi on peruskohteliaisuutta? Minä lähettäisin pullon sen tuojan kanssa takaisin kotiinsa.
Miksi mies ei saisi olla ihastunut?
Ja ei suklaata, on meitäkin naisia jotka ei tykkää makeasta ja suklaa lähtee vaan kiertoon tai rodeen.
Jos ei tiedä oikein mitään, niin vaikea ostaa lahjaa. Suklaa - entä jos se ei syö suklaata? Viini - entä jos se saa punkusta migreenin eikä siis juo sitä? Kukat voi olla suht neutraali, ellei sitten ole tuoksuyliherkkä astmaatikko, mutta varmaan siitä olis sanottu etukäteen.