Mies ostanut lasten pyynnöstä SodaStream drinkki-siirappeja?!
Vastuutonta! Väitti, että ei niissä ole mitään haittaa lapsille mutta ihan selkeästi siinä pullossa luki, että cosmopolitania siitä saisi. Ymmärrän, etteivät lapset tajunneet, että kyseessä on drinkki mutta olen pöyristynyt että miehen mielestä siitä tulee ihan OK lapsille, jos siihen laittaa hiilihappoja?! Kävin saman tien heittämässä pullon ulos asti roskiin. Nyt mies mököttää MINULLE, vaikka itse oli juottamassa lapsille viinaa!!
Kommentit (8)
No ei niissä mitään prosentteja ole!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:53"]
No ei niissä mitään prosentteja ole!
[/quote]
No on se siltikin epäeettistä antaa lasten leikkiä alkoholinjuontia. Siihen leikkiin en halua heitä kannustaa!
-ap
Aika uusi veto sodastreamilta. Nuohan ovat vain kotitekoisia limuja, korvaamaan kaupan kalliit limut.
Etkö anna lasten sekoittaa eri limuja ja mehuja sekaisin koska niin ne drinkit yleensä muodostuu :DD Omassa suussa lapsena maistui ainaki parhaimmalle ku sekoitti vaikka kahta tai kolmea eri limua sekaisin yhteen lasiin!
Etkö anna lasten sekoittaa eri limuja ja mehuja sekaisin koska niin ne drinkit yleensä muodostuu :DD Omassa suussa lapsena maistui ainaki parhaimmalle ku sekoitti vaikka kahta tai kolmea eri limua sekaisin yhteen lasiin!
Sodastreamin cosmopolitan-omenalimsalla ei ole mitään yhteistä cosmopolitan drinkin kanssa. Siinä ei ole mitään muuta samaa kuin nimi.
Tämähän nyt lähinnä paljastaa vaan ap:n käsittämättömän tietämättömyyden.
Ihan surkee provo