Tuntuuko sinustakin että olet liian fiksu kirjoittamaan tälle palstalle
Eikö sinunkaan fiksuja mielipiteistäsi arvosteta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahallinen väärin ymmärtäminen ja jatkuva lapsellinen päteminen ja muiden ihmisten lyttääminen vituttaa tämän palstan keskustelukulttuurissa. Joten kyllä. Järkevää keskustelua täällä ei juurikaan ole.
Jos joku kirjoittaa "hauki on kana", miksi minun pitäisi yrittää tulkita tuota muuksi, kuin mitä on kirjoitettu?
Koska olet tarpeeksi fiksu tietääksesi, että kirjoittaja ei tarkoita sitä. On voinut esimerkiksi sattua ajatusvirhe. Et ole robotti, vaan osaat ajatella itsekin ja tulkita asioita. Myöskään muut ihmiset eivät ole robotteja.
Tuo "hauki on kana" oli karrikoitu itsestäänselvä asiavirhe. Jos viestissä on kirjoitettu jotain, joka on mahdollisesti (mutta ei ilmiselvästi) kirjoittajan moka, sitä voi kyllä kommentoida kirjoitetun asian mukaisesti, koska ei voi vaatia lukijaa olettamaan kirjoittajan tarkoittaneen mitään muutakaan.
Lukijalta ei voi vaatia mitään, mutta jos lukija oikeasti ymmärtää mitä tarkoitetaan, niin miksi pitäisi esittää tyhmääkään? Näpäytyksenä kirjoittajalle?
Kyllähän täällä kuulee kansan syvien rivien äänen. Sitä vaan ihmettelen että miten täällä on ihan yliedustettuina nämä kotiorja-naiset joiden miehet ei osallistu perhe-elämään. Jos tämä kuvaa koko väestöä niin olen todella järkyttynyt. Ja onnellinen miten hyvä säkä mulla on käynyt miesvalinnassa.
Joo mutta ei se sitä tarkoita, että mä olisin itse fiksu. Tän palstan taso vaan on hèlvetin huono.
Ap on valinnut terapiamuodoksi vauva -palstan, joten onko siis fiksu kuten itse kuvittelee? Hänen "hyvät jutut" ja "hyvinkin ala-arvoiset jutut" on mielestänsä armopaloja rahvaalle, on kuitenkin vajonnut näin alas. Miten se nyt näin tämä homma menikään.
Ee, ee oo koskaa kirjuttanu tän, but ny piti, tod. en.