Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko ottaisit rahaa Tallinnan-risteilylle?

Vierailija
24.03.2013 |

Siis lähinnä shoppailurahaa (ei alkoholin ostoa varten).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-300e

Vierailija
2/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa please muutkin! 

Mitä erityisesti laivalta saa halvemmalla? Kosmetiikkaa, asusteita, koruja, tuoksuja..? Missä voi tehdä suurimmat säästöt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siel laivalla mikään ole kauhean halpaa nykyisin.

Vierailija
4/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä ota yhtään. Maksan kaiken kortilla, ja siellä menee sit se mikä menee, ei mulla mitään budjettia tuollaisille reissuille ole.

Vierailija
5/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole vuosiin hamstrannut sieltä mitään. Dödön tai ripsarin ostan, jos on ollut tarvetta ja maista ehkä jotkut kengät tai paidan, riippuu mitä tarvitsen. Ei sieltä nyt sentään kannata kaappeja täyttää varalle. Ruokakaupasta tuon aina parhaat tuliaiset.

Käteistä en käytä ollenkaan, maksan kaikki visalla.

Vierailija
6/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt joku budjetti on etukäteen mietittynä, vaikka kortillakin maksaisi...? 
En mä hamstrata ajatellutkaan, mutta jos sieltä saisi vaikka jonkun luksusmerkin meikkejä halvemmalla, niin voisin ostaa vaikka viidelläkympilläkin yksittäisen tuotteen :) 
-ap-

Vierailija
7/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:24"]

Kai nyt joku budjetti on etukäteen mietittynä, vaikka kortillakin maksaisi...? 
En mä hamstrata ajatellutkaan, mutta jos sieltä saisi vaikka jonkun luksusmerkin meikkejä halvemmalla, niin voisin ostaa vaikka viidelläkympilläkin yksittäisen tuotteen :) 
-ap-

[/quote]

Kuten kirjoitin, ei mulla ole budjettia. Tiedän kuitenkin laivallakin ollessani, etten ole rikas, joten en voi ostaa kaikkea mitä haluan. Mutta ei mun talous kaadu johonkin hajuvesiostoksiin tai laivan ravintoloihin.

t. 5

Vierailija
8/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mäkin käytän pankkikorttia ja on mulla se hätävaravisakin mukana.

Jos viime reissua miettii, niin laivalta ostin: ripsarin 18 €, hiuslakan 23€ ja kynsilakan 13€. Varmaan satasen verran uskaltaisin törsätä. Meikitkin yleensä ostan Emotionista, että noi oli ihan heräteostoksia.

Viiniä toin pari tonkkaa ja ne teki vajaa 30 euroa. Karkkia tietty muksuille muumilootat ja suklaata 40 €. Pyöristäisin näin sataseen nuokin.

Että parisen sataa ottaisin mukaan, jos kortteja ei olis.

JOS maihin menisin niin toinen mokoma lisää. Siellä pitää käydä aina Merekeskuksessa ostamassa pojille feikkilätsiä ja tyttöselle prinsessamekko ja/tai jotain paljettifarkkua.

Vierailija
9/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:22"]

No en ole vuosiin hamstrannut sieltä mitään. Dödön tai ripsarin ostan, jos on ollut tarvetta ja maista ehkä jotkut kengät tai paidan, riippuu mitä tarvitsen. Ei sieltä nyt sentään kannata kaappeja täyttää varalle. Ruokakaupasta tuon aina parhaat tuliaiset.

Käteistä en käytä ollenkaan, maksan kaikki visalla.

[/quote]

Tähän.