Joko teillä on ensitalven (2013-2014) lomamatka varattu?
Tai ostettuna? Varatahan voi aina. Se ei sido samalla tavalla, kuin matkan maksaminen.
Kommentit (10)
Me tulimme lauantaina kotiin lomamatkalta ja jo samaisenä päivänä ostin matkan ensi talvelle. Onneksi on muutaman matka tässä välissä. Itse kanssa matkakuumeilen koko ajan.
t. ap
Ei ole vielä mutta matka on tarkoitus ainakin varata ihan lähiaikoina...jee!
Jeps, joulu Teneriffalla!
Eipähän tarvii stressata joulusta tänä vuonna! =)
Kyllä on varattu, koska seuraava joululoma on pitkä, ainakin työntekijän näkövinkkelistä. Parhaimmat matkat varataan sen takia varmaan aika aikaisin.
Meillä viikon Karibian luksusristeily ja viikko Miamissa, ihanaa!
Tapaninpäivänä lähtö Thaimaan pikkusaarille ja Bangkokiin pariksi viikoksi. Ja lennot on maksettu 3 hengelle, majoitus vasta paikan päällä.
Ei ole varattu vielä. Thaimaahan olisi tarkoitus suunnata joulukuun alkupuolella.
Kyllä on varattu (ja varausmaksu maksettu) jo lähes kuukausi sitten, tapaninpäivänä lähdemme Gran Canarialle. Koska meillä on 6-henkinen perhe (2 aik + 4 lasta) on varsinkin tuollaisina sesonkiaikoina pakko varata matkat aikaisin jotta saisimme perheellemme sopivan majoituksen.
varaan ensi viikolla, kauas kauas tropiikkiin, siellä on turkooseja laguuneja,vitivalkoista puuterihiekkaa, kristallin kirkasta vettä, rauskuja, delfiinejä, autioita saaria ja niin rauhallista ja hiljaista, ei turistin turistia, paitsi tietysti minä ja muutama muu, se on salainen paikka Chilen ja Uuden seelannin välissä.
Kun saisi päätettyä kohdemaan, kahden välillä arvotaan mutta anyway joulun alla lähdetään ja 3 viikkoa ollaan lämpimässä :)
vielä ei ole varattu, mut olen jo katsonut ja paikkakin taitaa olla jo päätetty. Tultiin just maanantaina canarialta ja matkakuume edelleen päällä.