Ei voisi vähempää kiinnostaa ilmastonmuutos.
Tuhoutukoon vaan maapallo ja Suomi sen mukana. Monikulttuurinen Suomi on sellainen jossa en halua asua enkä kannata sitä. Mielummin tuhoan sen itse kuin jätän somaleiden tuhottavaksi.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei mua kyllä silleen ilmastonmuutos ahdistakaan. Suomessa elinolot pysyvät vielä vuosikymmeniä ihan hyvinä ja uskon ja toivon nuoren polven osaavan ostaa rautaa rajalle ja pitää köyhistä kehitysmaista tänne pyrkivät ulkona. Ei Suomella siinä mitään hätää ole, jos niin valitsemme toimia.
JOS valitsemme, mutta näyttää siltä että tätä laivaa ei käännetä, eikä se myöhemmin ole enää mahdollista. Joten, me ollaan hävitty jo tää peli, meillä on jo kaverit avaamassa ovet ystävilleen kun sen aika koittaa. Meille käy kuin saamelaisille, intiaaneille ja muille maansa sinisilmäisinä jakaneille, ei niiden ihmistulva heidän vehreämmille laidunmaille ikinä loppunut, he jäivät kuin nallit kalliolle. Historia toistaa itseään, sitä ei kaikki vain vielä ole hoksannut.
Suomalaiset ovat hirvittäviä tuhlaajia edelleen. Kaupan pullohuoneessa kun tyhjentelee puolikkaita limupulloja, tulee vaan mieleen, että paljon olisi vielä tehtävää. Helppoja tekoja ilmaston puolesta olisi vielä tehtävänä vaikka kuinka. Ennen kuin tarvitsee mennä äärimmäisyyksiin, rajoittaa ihmisten lihansyöntiä tai liikkumista, tai laittaa lapset mieltäosoittamaan.
Jotenkin kiitollinen olo, että sai aikoinaan oppia säästäväisyyttä sodan kokeneilta isovanhemmiltaan.
Kauheen ihmiskeskeisiä iso osa. Mua ei niinkään jaksa kiinnostaa meidän typerä laji ja sen mahdollinen tuhoutuminen, mutta vituttaa kun sen mukana tuhoutuu massoittain täysin viattomia lajeja. Toki inhimillinen kärsimys ennen ihmislajin tuhoutumista on ikävää ja niin päin pois, mutta se lajin tuhoutuminen itsessään ei ole mikään menetys.
Vierailija kirjoitti:
Mun silmissä poliitikot menettivät merkityksensä ilmastonmuutokseen vaikuttajina, kun eivät sinä aikana, kun itse tein parempia tekoja ilmaston hyväksi tehneet käytännössä mitään. Esim. miksi tuulisähköllä on sähkövero? Täysin älytöntä. Miksi nyt sähköautot eivät ole jo verottomia?
Eli mä elän niin kuin mua huvittaa, aihe kiinnostaa, siinä eronnen aloittajasta, mutta ei huolestuta.
Myös biopolttoaineilla on kovat verot. Siksi, että poliitikkoja kiinnostaa vain verokertymän maksimointi, ei mikään muu.
Vihreät ovat suomalaisten vihollisia.
Öyhötystä koko juttu. Käsittämättömän hyvin uppoaa. Lasten aivopesu on kyllä edesvastuutonta.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen taitaa tutkijat olla vähän erimielisiä siitä, onko oikeasti ihmisten tekemisillä juurikaan merkitystä ilmastoon. Osa tutkijoista myös tulkitsee, että tällä hetkellä ollaan ennemminkin menossa kohti seuraavaa jääkautta kuin lämpimämpää ilmastoa.
Mittaustuloksia on ehkä n. 100 vuoden ajalta ja maapallo on miljoonia (vai miljardeja?) vuosia vanha. Miten ihmeessä pystyisimme muka tuon 100 vuoden perusteella päättelemään mitään tulevasta kehityksestä? Sama kuin koittaisi minuutin säätilan peruusteella ennustaa koko tulevan vuoden sään.
Ap:n rasis tinen itsekkyys ja laiskuus on vielä jotenkin ymmärrettävää, mutta ärsyttävintä on nähdä tuollaista paskapuhelela itsensä vakuuttelua.
Kukaan oikeasti ilmastoa tutkinut EI ole lainkaan erimielinen ihmisen toiminnan vaikutuksesta. On toki aina jotain geologeja tai muuten vaan huru-ukkoja, ilmastotiedettä valikoiden harrastelevia anttiheikkilöitä, jotka inttävät vastaan, mutta oikeita ilmastotutkijoita ei ole ollut eri mieltä enää tällä vuosituhannella.
Kyse ei ole koskaan ollutkaan lämpötilamittauksista. Ne vain vahvistavat tutkimustulokset. Kyse on ilmakehän kaasukoostumuksesta, joka on helposti mitattavissa ja josta hiilidioksidin osuus voidaan todentaa koska ja missä tahansa. Ja hiilidioksidin vaikutus lämpösäteilyn haihtumiseen on fysiikan fakta, ei mikään mittaustulos.
Jos esittelet väitteitä tieteestä, ota edes prkl perusasioista selvää. Esimerkiksi tässä on Ilmatieteenlaitoksen ja Aalto-yliopiston sivusta, ei mikään hurumutu.
https://ilmasto-opas.fi/fi/ilmastonmuutos/ilmio/-/artikkeli/3a576a6e-be…
Ei mulla muuta. Se, että joku päättää viisveisata maapallon tulevaisuudesta kertoo vain hänestä itsestään, ei ilmastonmuutoksesta. Muistakaa ap:n asenne kun menette äänestämään vaaleissa.
Ap edustaa persujen aatemaailmaa - haluatteko todella antaa äänenne sakille, jonka mielestä on aivan evvk, miten luonnon ja ihmiskunnan käy?
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ovat suomalaisten vihollisia.
Ai jaa. Minusta paljon vaarallisempia ovat persukat, kuten ap - jonka mielestä on ihan evvk, miten luonnon ja ihmiskunnan käy.
Jokainen voi ihan ap:n kommentista lukea. Hän sen itse siinä sanoo: ihan sama, tuhoutuuko maapallo vai ei. Hän ei siis pelkästään kiistä ilmastonmuutosta, vaan toteaa sen olevan totta, mutta "mitä välii, ku pitäisi tinkiä autolla ajelusta niin emmä viitti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen taitaa tutkijat olla vähän erimielisiä siitä, onko oikeasti ihmisten tekemisillä juurikaan merkitystä ilmastoon. Osa tutkijoista myös tulkitsee, että tällä hetkellä ollaan ennemminkin menossa kohti seuraavaa jääkautta kuin lämpimämpää ilmastoa.
Mittaustuloksia on ehkä n. 100 vuoden ajalta ja maapallo on miljoonia (vai miljardeja?) vuosia vanha. Miten ihmeessä pystyisimme muka tuon 100 vuoden perusteella päättelemään mitään tulevasta kehityksestä? Sama kuin koittaisi minuutin säätilan peruusteella ennustaa koko tulevan vuoden sään.
Ap:n rasis tinen itsekkyys ja laiskuus on vielä jotenkin ymmärrettävää, mutta ärsyttävintä on nähdä tuollaista paskapuhelela itsensä vakuuttelua.
Kukaan oikeasti ilmastoa tutkinut EI ole lainkaan erimielinen ihmisen toiminnan vaikutuksesta. On toki aina jotain geologeja tai muuten vaan huru-ukkoja, ilmastotiedettä valikoiden harrastelevia anttiheikkilöitä, jotka inttävät vastaan, mutta oikeita ilmastotutkijoita ei ole ollut eri mieltä enää tällä vuosituhannella.
Kyse ei ole koskaan ollutkaan lämpötilamittauksista. Ne vain vahvistavat tutkimustulokset. Kyse on ilmakehän kaasukoostumuksesta, joka on helposti mitattavissa ja josta hiilidioksidin osuus voidaan todentaa koska ja missä tahansa. Ja hiilidioksidin vaikutus lämpösäteilyn haihtumiseen on fysiikan fakta, ei mikään mittaustulos.
Jos esittelet väitteitä tieteestä, ota edes prkl perusasioista selvää. Esimerkiksi tässä on Ilmatieteenlaitoksen ja Aalto-yliopiston sivusta, ei mikään hurumutu.
https://ilmasto-opas.fi/fi/ilmastonmuutos/ilmio/-/artikkeli/3a576a6e-be…
Ei mulla muuta. Se, että joku päättää viisveisata maapallon tulevaisuudesta kertoo vain hänestä itsestään, ei ilmastonmuutoksesta. Muistakaa ap:n asenne kun menette äänestämään vaaleissa.
Ap edustaa persujen aatemaailmaa - haluatteko todella antaa äänenne sakille, jonka mielestä on aivan evvk, miten luonnon ja ihmiskunnan käy?
Haluatko antaa äänesi punavihreille joidenka syy on, että Suomi tuhoutuu?
Ilmastonmuutos ei kiinnosta v#itun vertaa, mutta se kiinnostaa kun viherkommarit on kieltämässä kaiken vedoten siihen.