Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua masentaa se, että kukan hyvä mies ei ole halunnut minua

Vierailija
17.03.2019 |

Siis alkanut iskeä ja liehitellä, kuten saa muista joidenkin naisten kokemuksista lukea. Siis sellainen, jolla olisi jotenkin pää kohdallaan, ja sydän, ja olisi itseni ikäinen tai ainakin suunnilleen, ja olisi sellainen iloinen ja positiivinen luonne. Jos joku on vaikuttanut kiinnostuneelta on aina liian tylsä, liian vanha tai suoranaisesti omituinen. Jos heidän kansssaan seurusteleekin, niin se ei tunnu yhtään miltään eikä tuo mitään iloa elämään eikä jatkuvuutta. Ei voi ajatellakaan onnellista tulevaiuutta yhdessä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein sama. Paitsi että mua ei ole yrittäneet edes tylsät tai omituiset.

Melkein vihaan kavereitani jotka kertovat miten hylkäävät ok sulhoehdokkaat toinen toisensa perään

Vierailija
2/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Harmittaa, että kukaan "normaali" ei ole ollut kiinnostunut ja kavereilla on vieressä isot menevät perheet ja osallistuva aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niitä miehiä on ollut mutta koska olet stereotyyppinen nainen joka luulee että todellisuus on kuin Disney-tarina tai rakkausnovellit, niin olet torpannut ne hyvätkin ehdokkaat. Nyt saat sitten kärsiä asemastasi hulluna kissamummona kunhan aika koittaa.

Vierailija
4/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onkos arvon neideillä mitä tarjottavaa näille hyville miehille jotta kiinnostuisivat?

Vierailija
5/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en pidä normaaleista.. Olen itsekin vähän normaali mutta yritän tehdä parannuksen. Onnellinen tulevaisuus kuulostaa tosi pahalta.

Vierailija
6/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiivistettynä:

Avausviestin kirjoittaja saisi todennäköisesti sen kivan miehen jos tekisi itse aloitteen, mutta hän haluaa että mies tekee aloitteen.

Vaikeata tuntea sympatiaa häntä kohtaan tuossa tilanteessa.

M

Vierailija
7/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Harmittaa, että kukaan "normaali" ei ole ollut kiinnostunut ja kavereilla on vieressä isot menevät perheet ja osallistuva aviomies.

Olisi kiva tietää että mitä sinä olet tehnyt silloin kun se kiinnostava "normaali" mies on ollut vieressäsi. Muuta siis kuin haaveillut siitä että mies ymmärtää tehdä aloitteen.

Vierailija
8/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hoitanut itsesi sen näköiseksi, että laatumiehiä kiinnostaa?

Vierailija
9/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen vaikutat itse kuolettavan tylsältä tuon kirjoituksen perusteella. Olet hakemassa jotain viihdyttäjää joka tekee kurjasta elämästäsi hieman parempaa, mutta itse et jaksa tehdä muutosta itsessäsi. Tällaisen kuvan sain.

Vierailija
10/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa elämälle mahdollisuus eikä tyrmätä heti, jos eteen tulee "ei sovi mun kategoriaan" mies.

Itse tein näin. Olin haaveillut 190cm satakiloisesta kaljusta, mutta tässä sitä ollaan 170cm vatsakkaan tuuheatukkaisen miehen kanssa :) eikä tääkään mikään unelmavävy ollu alusta alkaen kun kovin maistui keskiolut. Mutta mulla on ollut elämäni hauskimmat kuukaudet ihmisen kanssa, joka on parisuhdekeskeinen ja jolle olen nro2 heti lapsen jälkeen<3 olen 45v ja hän on 54v

Eli poista kaikki valat jne äläkä odota et mies tekee aloitteen.

Vierailija
11/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa antaa elämälle mahdollisuus eikä tyrmätä heti, jos eteen tulee "ei sovi mun kategoriaan" mies.

Itse tein näin. Olin haaveillut 190cm satakiloisesta kaljusta, mutta tässä sitä ollaan 170cm vatsakkaan tuuheatukkaisen miehen kanssa :) eikä tääkään mikään unelmavävy ollu alusta alkaen kun kovin maistui keskiolut. Mutta mulla on ollut elämäni hauskimmat kuukaudet ihmisen kanssa, joka on parisuhdekeskeinen ja jolle olen nro2 heti lapsen jälkeen<3 olen 45v ja hän on 54v

Ap tuskin haluaa kaltaistasi vätystelijää miehekseen. Vieläkö odotat että joku nainen iskee sinut? Heidät löytää baarista.

Vierailija
12/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tuskin haluaa kaltaistasi vätystelijää miehekseen. Vieläkö odotat että joku nainen iskee sinut? Heidät löytää baarista.

Väärä lainaus. Viesti oli tarkoitettu miehelle.

Vierailija
13/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onkos arvon neideillä mitä tarjottavaa näille hyville miehille jotta kiinnostuisivat?

Minusta on, tosin nuorempana olin tosi epävarma itsestäni, siis henkisellä puolella. Mutta ei se silti tarkoita, että minusta olisi ollut hyviälle miehelle jotain haittaa esim. Ja omaisuusasiat oli kunnossa ja huumorintajuinen olen ja sellainen positiivinen.

Ap

Vierailija
14/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

Avausviestin kirjoittaja saisi todennäköisesti sen kivan miehen jos tekisi itse aloitteen, mutta hän haluaa että mies tekee aloitteen.

M

En uskaltanut tehdä kiinnostaville aloitteita kuin no, kerran tein. Hän sanoi että ei ole kiinnostunut.

Ap

Vierailija
15/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen vaikutat itse kuolettavan tylsältä tuon kirjoituksen perusteella. Olet hakemassa jotain viihdyttäjää joka tekee kurjasta elämästäsi hieman parempaa, mutta itse et jaksa tehdä muutosta itsessäsi. Tällaisen kuvan sain.

Lamaannus ja masennus eivät ole omaa syytäni, joten mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Totta kai kivan kumppanin kanssa paraneminenkin elämän vaikeuksista on helpompaa kuin yksin. Eivät ne tietenkään ooe kenenkään miehen syy, mutta eivät minunkaan. Olisin odottanut miehiltä sen verran sydäntä naisia ja tulevaa puolisoaan kohtaan, että haluavat olla toisen tukena.

Ap

Vierailija
16/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

M

En uskaltanut tehdä kiinnostaville aloitteita kuin no, kerran tein. Hän sanoi että ei ole kiinnostunut.

Ap

Oletetaan näin alakanttiin että aloitteistasi onnistuisi 10%. Sinun pitää jatkaa yrittämistä. Tämä on ihan todennäköisyyslaskentaa. Yritä tehdä aloite kahdellekymmenelle mielenkiintoiselle miehelle. Onnistut ennemin tai myöhemmin.

Vierailija
17/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mä seurustellut.

Ap

Vierailija
18/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

M

Ap

OK. Tsemppiä joka tapauksessa. Kyllä se siitä.

Vierailija
19/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

M

Ap

Oletetaan näin alakanttiin että aloitteistasi onnistuisi 10%. Sinun pitää jatkaa yrittämistä. Tämä on ihan todennäköisyyslaskentaa. Yritä tehdä aloite kahdellekymmenelle mielenkiintoiselle miehelle. Onnistut ennemin tai myöhemmin.

Se ei muuttaisi otsikon tilannetta. Ja siis ainakin riski tulla sitä ennen satutetuksi on aika korkea, kun tietää, millaisia monet miehet ovat. Sellaisia hämääviä huijareita.

Ap

Vierailija
20/44 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tiivistettynä:

M

Ap

Se ei muuttaisi otsikon tilannetta. Ja siis ainakin riski tulla sitä ennen satutetuksi on aika korkea, kun tietää, millaisia monet miehet ovat. Sellaisia hämääviä huijareita.

Joo, muuta ensin asenteesi. Eihän sinua kukaan jaksa kauaa katella tuolla asenteella.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi