Mies sanoo minua tylsäksi kun en suostu kolmenkimppaan
Ollaan oltu naimisissa alle vuosi.ja edellinen 20v liitto päättyi kun miehelläni oli toinen nainen.tuntu silloin et elämäni romahti.mut sit yllättäin rakastuin ja löysin nykyisen mieheni.nyt mieheni ei ymmärrä et loukkaa minua tollasilla puheilka.mulle uskollisuus on tosi tärkee juttu.meidän seksielämä on vilkasta ja hyvää.mut nyt tuntuu et kun ottanut asian toistuvasti puheeksi ja kertoo et oon tylsä kun en suostu moiseen.haluis siis et panisin toista miestä.musta tuntuu et mun käsitys rakkaudesta ja parisuhteesta ihan eri.ja se turva ja ihana rakkaus mitä edellisen eroni jälkeen sain nyt uudessa liitossa on jollain tavalla pilattu.tai harmittaa hirveesti tällänen.ja harmittaa kun oon halunnut miestäni tosi paljon nyt sisällä sellanen pettynyt loukattu olo.
Kommentit (27)
Tekee kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi ja keinona on nyt haukkuminen, aliarvostaminen, henkinen kiristäminen ja syyllistäminen. Ei jatkoon. En näe suhteella enää jatkoa. Toki uusia asioita saa ehdottaa mutta kun toinen sanoo ei, asiasta ei jäädä jankuttamaan.
Kolmen kimppa ei liity uskollisuuteen mitenkään. Mikään, mistä on yhdessä sovittu, ei ole luottamuksen pettämistä.
Kuitenkin, jos se ei tunnu sinusta hyvältä, ei sinun tarvitse siihen suostua. Teidän pitää keskustella, kuinka tärkeä fantasia se miehelle on ja millä tavalla pääsisitte molempia miellyttävään kompromissiin. Voitteko vaikka katsella videolta ryhmä-äksöniä? Jos tämä ei sinua millään tavalla kiihota, niin sinun ei tarvitse suostua mihinkään. Sitten pitää keskustella, voiko suhteenne jatkua, kun tilanne on tämä.
Seksuaalisuus on tärkeä osa ihmiselämää eikä kenenkään tulisi joutua kärvistelemään vääränlaisessa suhteessa. Jos teidän seksuaalisuudet ei sovi yhteen, niin totta kai se on harmi, mutta voitte molemmat olla onnellisempia teille paremmin sopivissa suhteissa.
Ällöttävä mies. Mullakin eksä kinusi vuosikaudet kolmen kimppaa naisen kanssa, mua ei innostanut ja sanoin sen hänelle lukemattomia kertoja. Samaa syyllistämistä tylsäksi, estoiseksi yms. Lopulta pikku hiprakassa ehdotin kolmen kimppaa miehen parhaalle kaverille, ja siitäkös mies suuttui verisesti. Toisaalta sai maistaa omaa lääkettään, sillä oli miettinyt aiemmin, keitä ystäviäni voisimme pyytää kimppaan.
Ja lisään vielä että ihan turhaan loukkaannut. Koitapa nyt suhtautua tähän kuten täysivaltainen aikuinen. Miehesi on uskoutunut sinulle fantasiastaan. Se on hänen fantasiansa eikä muuksi muutu, vaikka miten loukkaannut. Siinä ei ole sinusta kyse.
Siis kumman mies haluaisi joukkoon kolmanneksi: naisen vai miehen?
Miehesi oma innostus voi vähän laantua, jos sinä alat innostuneena hehkuttaa, miten olisi ihanaa saada hommiin vähän potkua jonkin mahtavan miehen kanssa. Oot sellaisesta unelmoinut siitä lähtien, kun nykyisen miehesi kanssa olet ollut yhdessä.
Hahahhahaa. Vanha kunnon 60-lukulaisten argumentti. Älä ole tylsä kuten äitisi, joka alistui miesten systeemiin #1, ole sen sijaan jännä ja moderni ja alistu miesten systeemiin #2!
Ei vaan, tuo ettet halua kolmen kimppaa kertoo vain ja ainoastaan, ettet halua kolmen kimppaa. Ei mitään jännyydestäsi tai tylsyydestäsi.
Ja minä voisin haluta kokeilla jos olisin sinkku, mutta en ikinä mieheni kanssa. Minusta se ei kuulu rakkaussuhteeseen.
Kyllä teidän nyt täytyy keskustella ihan asiallisesti tästä. Onko tämä asia sellainen jossa kumpikaan ei voi joustaa. Että haluaako mies hinnalla millä hyvänsä kokeilla tätä ja sinä et taas kokeilisi ikinä. Erilaiset halut ja toiveet ovat ihan normaaleja, ja miehesi on kuitenkin halunnut jakaa kanssasi tämän toiveen, eikä esim salaa selän takana touhuillut moista. Jotta kissa pöydälle vaan ja mietitte kuinka homma saadaan toimimaan.