Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten meikata ihohuokoset piiloon?

Vierailija
17.03.2019 |

Isot ihohuokoset tekee ihosta ruman.
Toki jos on joku vinkki millä ne saa pienemmäksi niin saa laittaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ihohuokoset ja ei vanhanakaan ryppyjä, kyseessä yleensä rasvainen tai sekaiho.

Vierailija
22/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä löytänyt hyvää primeria. Nyt kaapissa on lancomen visionaire, smashboxin photo finish primer, macin prep+prime sekä joku wishiltä tilattu halpisjuttu joka noista on paras. Ei kuitenkaan tee ihosta hyvää kuin hetkeksi jasen jälkeen alkaa meikki jotenkin kasaantumaan tai valumaan? Ihoni on tosi rasvoittuva minkä takia varmaan nuo huokosetkin on isontuneet. Mitään epäpuhtauksia ei ihossani ole ellei laske huokosissa olevia tummia pisteitä niiksi. Niitä ei saa millään pois, edes kosmetologilla ei aikanaan lähtenyt.

En ole enää nuori, olen 36-vuotias ja ikä alkaa vhän näkyä ihossani mutta nuo huokoset on se rumentavin.

Tuntuu ettei meikkivoiteita saa tasaisesti ihoon. Ja meikkivoiteilla tarkoitan sitä että laajaa skaalaa on testattu. Tuota iorin diorskinia en ole kyllä testannut ja se on kyllä houkuttanut.

Mineraalimeikkipohjiakin löytyy bare mineralsilta mutten omista sivellintä joilla ne saisi hyvin ihoon eli periaatteessa nekin on testaamatta.

Kai minulla on kohta "ismo laitelan" nenä tätä menoa..

Miten puhdistat ja hoidat ihoasi? Kuulostaa siltä että ensin kannattaisi hoitaa tuo rasvoittumisongelma kuntoon. Vaihda putsari puhdistusöljyyn (jos et vielä käytä sellaista) ja pese sillä kasvot aamuin illoin. Tämä kikka syväpuhdistaa huokoset ja vähentää rasvoittumista, ainakin itselläni on toiminut juuri näin. The Ordinaryn AHA 30% + BHA 2% peeling solution kuorintaneste liuottaa talia syvältä huokosista sisältämänsä happoyhdistelmän avulla. Käytän sitä itse kerran viikossa ja olen erittäin tyytyväinen tuloksiin. Monilla muillakin sarjoilla on vastaava kuorintatuote, mutta niistä ei ole omakohtaista kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aine on Cliniquen Pore refening solution. Se ei ole mitään vähän silottavaa meikinalusvoidetta, vaan paksua kittimäistä ainetta joka oikeasti täyttää ihohuokoset. Putkilo on todella riittoisa. Suosittelen lämpimästi. Itselläni on todelliset kraaterit. Itsellä meneillään myös pirun kallis kokeilu, Dermapen mikroneulaus -käsittelyiden sarja, jonka luvataan auttavan jopa tähän. Ihoa tavallaan vaurioitetaan neulaamalla ja kun iho korjaa itseään sen pitäisi myös silottua. Saa nähdä. Ensimmäisen käsittelyn jälkeen huokoset vaikuttavat olevan ennallaan, joskin iho muuten tuntuu paremmalta ja jotenkin kimmoisammalta.

Tässä vielä tuo suosittelemani voide.

https://m.clinique.se/produkt/1688/16258/hudvaard_/pormaskar-porer/pore…

Vierailija
24/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot ihohuokoset ja ei vanhanakaan ryppyjä, kyseessä yleensä rasvainen tai sekaiho.

Voi olla, mutta mielummin oikeastaan ottaisin ne rypyt. Mummollani oli myös laajentuneet huokoset ja kun nenä kasvaa vanhaksi asti, niistä tulee entistä hirveämmän näköisiä. Rypyt on usein ihan viehättäviä, nämä ei koskaan.

Vierailija
25/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Nuo ordinaryn tuotteet lähtee kyllä kokeiluun ja hankin pari hyvää meikkivoidesivellintä.

Ihon puhdistamisessa on kyllä toivomisen varaa. Liian usein sorrun veteen ja saippuaan.. Löytyy kyllä cliniquen joku öljyisen pinnan jättävä putsari ja miselliveden tyyppinen putsari clarinsilta ja joku urban decayn puhdistuspuikko jonka olen nyt ottanut suihkuun korvatakseni sen saippuan. Voisin nyt ottaa nuo putsarit käyttöön ja luopua saippuasta. Sen t-alueen niin mielellään on hingannut sillä saippualla rasvattomaksi mutta olen sillä varmaan pahentanut kierrettä. Kasvovettä en käytä mutta eilen illalla lueskelin sen tärkeydestä eli sen ostan ja otan käyttöön.

Ihoni on myös pintakuiva (tietysti sekin vielä) ja sen kuorin kerran viikossa kahvinpuruista ja kosteusvoiteeta tehdyllä seoksella, joskus käytän sokeria kahvin sijaan. Naamioita käytän säännöllisen epäsäännöllisesti.

Minun ihoni näyttää Jenni Pääskysaaren iholta (hyvissä ja huonoissa uutisissa bongattu) eli aika elottomalta.

Olen laittautujatyyppiä eli enköhän tuon ihonhoidonkin saa osaksi rutiinia, varsinkin jos ihon tilanne siitä merkittävästi kohentuu.

Kiitos vielä vinkeistä ja motivastiosta muutokseen!

Vierailija
26/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras aine on Cliniquen Pore refening solution. Se ei ole mitään vähän silottavaa meikinalusvoidetta, vaan paksua kittimäistä ainetta joka oikeasti täyttää ihohuokoset. Putkilo on todella riittoisa. Suosittelen lämpimästi. Itselläni on todelliset kraaterit. Itsellä meneillään myös pirun kallis kokeilu, Dermapen mikroneulaus -käsittelyiden sarja, jonka luvataan auttavan jopa tähän. Ihoa tavallaan vaurioitetaan neulaamalla ja kun iho korjaa itseään sen pitäisi myös silottua. Saa nähdä. Ensimmäisen käsittelyn jälkeen huokoset vaikuttavat olevan ennallaan, joskin iho muuten tuntuu paremmalta ja jotenkin kimmoisammalta.

Tässä vielä tuo suosittelemani voide.

https://m.clinique.se/produkt/1688/16258/hudvaard_/pormaskar-porer/pore…

Mulla on tuo. Miinuspuolena se levittää ja sotkee meikkivoidetta (lancome). Ei sovi mulle. En pidä hyvänä, by terry hyaluronic powder toimii mulla paremmin. Suosittelen sitä.

Ostin viikko sitten kokeilunhaluisena myös diorskin capture total dreamskin primerin 109eur pullo, ei toimi mulla sekään :(

Mikroneulaus on hyvä!

Vierailija
27/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ordinaryn tuotteet lähtee kyllä kokeiluun ja hankin pari hyvää meikkivoidesivellintä.

Ihon puhdistamisessa on kyllä toivomisen varaa. Liian usein sorrun veteen ja saippuaan.. Löytyy kyllä cliniquen joku öljyisen pinnan jättävä putsari ja miselliveden tyyppinen putsari clarinsilta ja joku urban decayn puhdistuspuikko jonka olen nyt ottanut suihkuun korvatakseni sen saippuan. Voisin nyt ottaa nuo putsarit käyttöön ja luopua saippuasta. Sen t-alueen niin mielellään on hingannut sillä saippualla rasvattomaksi mutta olen sillä varmaan pahentanut kierrettä. Kasvovettä en käytä mutta eilen illalla lueskelin sen tärkeydestä eli sen ostan ja otan käyttöön.

Ihoni on myös pintakuiva (tietysti sekin vielä) ja sen kuorin kerran viikossa kahvinpuruista ja kosteusvoiteeta tehdyllä seoksella, joskus käytän sokeria kahvin sijaan. Naamioita käytän säännöllisen epäsäännöllisesti.

Minun ihoni näyttää Jenni Pääskysaaren iholta (hyvissä ja huonoissa uutisissa bongattu) eli aika elottomalta.

Olen laittautujatyyppiä eli enköhän tuon ihonhoidonkin saa osaksi rutiinia, varsinkin jos ihon tilanne siitä merkittävästi kohentuu.

Pintakuivuus varmaan saippuapesusta. Muuten vinkkinä luomukauraryyneistä, vedestä ja hunajasta saa hyvän kuorivan naamion, kirkastaa todella paljon sameaa ihoa.

Vierailija
28/28 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että ihosi puskee urakalla rasvaa, kun se yrittää epätoivon vimmalla kompensoida saippuahinkkauksen aiheuttamaa kosteuspuutosta. Laajentuneet huokoset ammottavat vielä syvempinä kraatereina jos iho on liikakuiva, eli tarvitset tehokosteuttavan seerumin tai voiteen ensiavuksi.