Hormonikierukasta
Minulle laitettiin Mirena kierukka torstaina. Pystyin olemaan aika rentona asennuksessa (en tiedä johtuuko tästä) eikä sattunutkaan pahasti. Vuotoa tuli puolisen päivää jonka jälkeen loppui. Asennus tehtiin juuri kun kuukautiset oli loppuneet. Onko mahdollista että pääsin siitä kaikkien manaamasta tiputtelusta näin vähällä vai voiko se alkaa vasta myöhemmin?
Kommentit (6)
Minulla laitettiin Kyleena. Vuoto kesti päivän laitosta, mutta seuraavat kuukautiset kestivät varmaan 10 päivää. Kahdet seuraavat taas ovat olleet niin niukat, että pikkuhousunsuojalla pärjää.
Kyleenan hormonimäärä on puolet Mirenasta. Olen tyytyväinen ja saapa nähdä, jäävätkö kuukautiset kokonaan pois. Mutta Mirena oli minulle liikaa eli tappoi liiankin tehokkaasti halut.
Mulla on mirena, eikä menkkoja eikä kyllä halujakaan :( en muista millon viimeeks on tullut sellanen panetus fiilis, varmaan ennen kierukkaa. Tekis mieli poistaa ja hommata sterilointi
Vierailija kirjoitti:
Minulla laitettiin Kyleena. Vuoto kesti päivän laitosta, mutta seuraavat kuukautiset kestivät varmaan 10 päivää. Kahdet seuraavat taas ovat olleet niin niukat, että pikkuhousunsuojalla pärjää.
Kyleenan hormonimäärä on puolet Mirenasta. Olen tyytyväinen ja saapa nähdä, jäävätkö kuukautiset kokonaan pois. Mutta Mirena oli minulle liikaa eli tappoi liiankin tehokkaasti halut.
Millaiset kuukautiset sulla oli ennestään? Otin Mirenan koska vuodot on olleet lapsen jälkeen niin runsaat mutta hormonien vahvuus mietityttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mirena, eikä menkkoja eikä kyllä halujakaan :( en muista millon viimeeks on tullut sellanen panetus fiilis, varmaan ennen kierukkaa. Tekis mieli poistaa ja hommata sterilointi
Mulla kävi pillereistä samoin ja nyt pelottaa että kierukat tekis saman :( oispa joku hyvä hormoniton kun kuparikierukka ei oo vaihtoehto kun menkat jo valmiiksi vuotaa...
Up