Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Vertbaudet -vaatemerkistä!?

Vierailija
24.03.2013 |

Ikinä kuullutkaan koko merkistä eikä niitä ole missään myynnissä että voisi hipelöidä kankaan laatua. Kirpparilla niitä ei näy joten kertooko se että on huonoja vaatteita jotka päätyy roskikseen?

Ellokselta haluaisin lapselle yhtä ihanaa neuletta..uskallanko ostaa vai nukkaantuuko ne? venyykö pesussa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin muutama viikko sitten netistä. Ainakin trikoovaatteet olivat ihan ok, napakkuudeltaan samaa tasoa kuin joku Name It tms, ja muutaman pesun jälkeen hyvässä kunnossa. Hinta oli edullinen. Koot ovat aika pieniä (tilasin 130 cm pitkälle kokoa 9-10 v, ja on juuri passeli).

Vierailija
2/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta tilasin kerran lapselle kengät. Kestivät ainakin yhdellä hyvin, olivat mukavan näköiset ja vaikuttivat tosi mukavilta jalkaan. Olen ajatellut tilata merkkiä toistekkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosta peesaan

Vierailija
4/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle ostin tuon merkkisen takin. Hyvä on ollut.

Vierailija
5/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoopaidat olivat liian kapeita, annettiin kiertoon, kun ei lapselle sopinut. :/ 

Vierailija
6/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu hyvä, koko pieni. Eli hintaansa nähden laatu aivan hyvä. Mitoitus niukka eli ota isompi koko kuin normaalisti ja pullealle lapselle ei ole oikeat mittasuhteet.

Vierailija
7/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalainen merkki, vaatteet pieniä todellakin mutta ihan hyvänlaatusia, mun mielestä hinta-laatusuhde täsmää hienosti! Eivät veny/vanu pesussa, edes punaiset eivät juuri värjää pesussa, eivät nukkaannu helposti. Olen tilannut kohta 6 vuotiaalleni lähes hänen koko elämänsä ajan kyseiseltä firmalta vaatteita, tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
8/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut yksi ko. merkin pitkähihainen trikoopaita. Oli tosi kapeaa ja pitkää mallia. Kangas oli kyllä napakkaa, mutt hyvin vähän joustavaa. Eli hankala pukea päälle itse jne. En oikein tykännyt, vaikka ihan ok hinta-laatusuhde olikin.

Vierailija
9/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas kyseinen merkki on selvästi leveämpää kuin muut ranskalaiset, meidän hoikalle tytölle nämä vaatteet olleet ennemminkin liian leveitä. Ovat olleet hinta-laatusuhteeltaan hyviä. Eli voin kyllä suositella, mutta kannattaa tilata cm mukaan eikä iän mukaan kun ranskassa ne menee toisin kuin suomessa (74cm=12kk, 81cm=18kk, 86cm=24kk, 94cm=36kk jne) eli jos iän mukaan ostaa niin saattaa saada turhan pienen vaatteen.