Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoisin kohteliaasti ulkomaalaiselle etten halua parisuhdetta?

Vierailija
17.03.2019 |

Eräs kaverin kaveri yrittää iskeä, jatkuvasti tulee viestiä että koska nähdään/mennään kahville yms. Oon yrittänyt välttää vastaamista sille, vastaan yleensä melko viiveellä ja ympäripyöreästi. Osittain senkin takia koska en osaa kunnolla kirjoittaa mitään englanniksi.

Ei oikein vaan kiinnostaisi lähteä treffeille, koska tämä henkilö ei puhu sanaakaan Suomea ja englantiakin se puhuu vähän heikosti. Enkä minäkään englantia kovin hyvin puhu kun ei sitä ole joutunut käyttämään. Myöskin meidän kulttuureissa on eroja ja hän on muuttanut Suomeen vasta 1-2kk sitten. Hän ei ole muslimi, mutta täysin erilaisesta kulttuurista ja uskonnosta kyllä muuten.

Olen vaan mieltynyt eniten suomalaisiin jätkiin. Ja yhteinen kieli on mulle ehdottoman tärkeä. Jos olen parisuhteessa niin en halua alkaa puhumaan englantia. Äkkiä siihenkin oppii jos sitä oikeasti joutuisi käyttämään mutta silti, en halua alkaa vääntämään asioita vaikeimman kautta. Myöskään en ole kiinnostunut yhdistämään kahta kulttuuria.

Miten voisin hienovaraisesti sanoa etten halua treffeille? Yritänkö olla vastaamatta sille vai mitä teen? Jos sanon sille että, "Sori, mutta haluaisin ensisijaisesti itselleni suomalaisen miehen" niin se on aika tyly vastaus, vaikka en sillä mitään pahaa tarkoita. Kyseinen henkilö on kyllä mukavan oloinen, mutta en vaan halua mitään kieli/kulttuurimuuria parisuhteeseen. Toisinaan parisuhde on tarpeeksi vaikea ilman niitäkin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskoo, kun sanoo selkeästi ja lyhyest. Ympäripyöreät ja tekosyytä esim.poikaystävä antavat vain toivoa. Ilmoitat tavallaan, että olet kiinnostunut, mutta on poikaystävä. Kilpailua uskoo olevansa parempi kuin poikaystävä. Tai muiden tekosyiden olevan peliä. Kiitos, mutta ei kiitos, en ole kiinnostunut. Siinä se ja menee joka kulttuurissa perille.

Vierailija
42/42 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo happoiskua kumminnii, nää ei häviä tyylillä ja haluut säilyttää "kasvonsa" verevuojatuksella. Näitä ei sais laskee Eurooppaan millää verukkeella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi