Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virpoja tyytymätön palkkaansa

Vierailija
24.03.2013 |

Mitä olisitte tehnyt, kun kolme virpojaa ja yksi alkaa valittaa pääsiäismunasta, että "taas tällanen"? Kaikki saivat pienet Rölli-pääsiäismunat. Häkellyin niin, että annoin lisäksi toiset pienemmät pupumunat kaikille eli porukka sai yhteensä 6 pääsiäismunaa. Ei olisi pitäny antaa sitten ollenkaan "niitä pahanmakuisia", kuten yksi puhui niistä vielä käytävässä. Meidän lapset olisivat syöneet ne ilomielin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli 3 virpojaa ja olisivat antaneet yhden kepin, sanoin, että ne jotka haluavat herkkua antavat keppeja... mielestäni laiskuutta tuollainen!

Vierailija
22/22 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 15:11"]

Minä kyllä lähden siitä, että kun "kerjuulla" ollaan, ei ole vara kerjäläisen nipottaa. Olen lapsiani ohjeistanut, että vaikka minkälainen vastaus tai virpomispalkkio tulisi, heidän tulee itse olla kohteliaita. Olen myös kertonut, että kaikki eivät ole huomanneet virpomiseen varautua ja siksi virpomispalkkiot voivat olla erikoisenkin tuntuisia. Niin kauan kun ovissa ei lue "tule tänne virpomaan", ovat virpojat mielestäni itse se häiriköivämpi osapuoli jolla on suurempi velvollisuus kohteliaisuuteen.

Rehellisyys ja tahdikkuus ovat kumpikin kullan arvoisia ominaisuuksia käsi kädessä. Ihmiselle on annettu itsesäätelyn kyky ja se tarkoittaa osiltaan myös sitä, että kaikkea ajattelemaansa ei tarvitse oksentaa pihalle -ei lapsienkaan.

[/quote]

Oletko ollut kärpäsenä katossa, kuinka ne ohjeet on menneet perille?

[/quote]

Sen verran pienessä yhteisössä asustellaan, että perästä yleensä kuuluu jos on kuuluakseen (ja hyvä niin). Jonkin verran voi ohjeiden mielessä säilymistä ennustaa myös aiempien elämän tilanteiden pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän