Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset eivät ole nähneet isäänsä

Vierailija
24.03.2013 |

8 kuukauteen. Koska heillä on exäni mielestä väärä sukunimi(minun tyttösukunimi). Jos vaihtaisin sukunimen niin exästä tulisi kuulemma kunnon isä.

Eilen otti pitkästä aikaa yhteyttä ja olisi halunnut tavata lapset. Tapaamis suunnitelmat vain tyssäsivät kun sanoin etten vieläkään vaihda lasten nimeä JA vaadin täysraittiutta kun lapset ovat siellä. Hänen mielestään valitan turhaan kaljasta kun käyhän hän töissä.

Että semmosta. Eivät nähneet siis lapset vieläkään isäänsä. Ja ehkä niin on parempi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista Ämmä P..ska! Joku päivä lapsillesi tulee selväksi kuinka olet vähätellyt isän roolia heidän elämäänsä, silloin saattavat jopa vihata sinua. haluatko lapsesi vihaavan äitiään?

Vierailija
2/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että haluat suojella lapsiasi viinanhuuruisilta tapaamisilta. Mutta juoppo isäkin on isä ja tärkeä lapsille. Voisiko tapaamiset järjestää miehen sukulaisen tai ystävän valvonnassa?

Kun minä olin lapsi tapaamiset järjestettiin isän veljen kotona ja paikalla oli myös serkut ja sedän vaimo. Siis setäni kutsui minut ja veljeni muutaman kuukauden välein viikonloppukylään ja riippuen miten paha putki isällä oli päällä hänkin tuli viikonloppuisin käymään. Isäni oli sen verran pahasti alkoholisoitunut ettei koskaan pystynyt olemaan kokonaan juomatta, mutta yritti juoda vähemmän näinä viikonloppuina.

Tapaamiset olivat todella tärkeitä isän sairaudesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:17"]

Haista Ämmä P..ska! Joku päivä lapsillesi tulee selväksi kuinka olet vähätellyt isän roolia heidän elämäänsä, silloin saattavat jopa vihata sinua. haluatko lapsesi vihaavan äitiään?

[/quote]

Kiitos tosi kauniista vastauksesta. ISÄ ei halua nähdä lapsiaan koska heillä on väärä sukunimi ja minä vaadin raittiutta. En vähättele isän roolia, vaan päinvastoin. Kärsin siitä kun lapsilla ei ole isää, joka oikeasti välittäisi heistä. 

ap

Vierailija
4/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 14:24"]

Ymmärrän että haluat suojella lapsiasi viinanhuuruisilta tapaamisilta. Mutta juoppo isäkin on isä ja tärkeä lapsille. Voisiko tapaamiset järjestää miehen sukulaisen tai ystävän valvonnassa?

Kun minä olin lapsi tapaamiset järjestettiin isän veljen kotona ja paikalla oli myös serkut ja sedän vaimo. Siis setäni kutsui minut ja veljeni muutaman kuukauden välein viikonloppukylään ja riippuen miten paha putki isällä oli päällä hänkin tuli viikonloppuisin käymään. Isäni oli sen verran pahasti alkoholisoitunut ettei koskaan pystynyt olemaan kokonaan juomatta, mutta yritti juoda vähemmän näinä viikonloppuina.

Tapaamiset olivat todella tärkeitä isän sairaudesta huolimatta.

[/quote]

Ei exä suostisi mihinkään tuollaisiin järjestelyihin. Eihän hänellä ole mitään ongelmaa! Joko mennään hänen ehdoillaan, tai sitten ei mennä ollenkaan.

ap

Vierailija
5/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisesta kodista on vastaaja  2, kun tuollaista kieltä käytät. Onko tuo normaali tapasi puhua ihmisille?

Vierailija
6/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennyt nyt 4kk niin ettei isä ole lapsiaan nähnyt. Hänestä ei ole kuulunut mitään. Tuttujen kautta olen kuullut että on elossa. Hänellä ei mitää erityistä syytä tai sairautta ole eikä minulla ole lapsille antaa selityksiä. Tosi kurjaa lapsille, ihan niinkuin sinunkin tilanteesi. Ainakaan pientä lasta (joka ei osaa soittaa apua) en antaisi henkilön luo joka juo ainakaan yökylään. Olisiko lyhyet vierailut teidän tapauksessa mahdollisia (jos sukunimiasiasta pääsisi yli)? Vaikka aamupäivällä ennen oluen juonnin aloitusta?

Vierailija
7/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jouko,yritä hankkia elämä.Ok.

Vierailija
8/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi isätön muistuttaa, että ette ole yksin.  Suomi on pullollaan isättömiä lapsia. Siis lapsia, joilla on isä mutta jota ei näy vuosiin tai vuosikymmeniin. Tällöin olennaisinta on se, että edes äiti on turvallinen ja vakaa vanhempi. Toki se on surullista, ettei isä välitä lapsestaan, mutta ketäänhän ei voi pakottaa.

Vierailija
9/9 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:04"]

Meillä mennyt nyt 4kk niin ettei isä ole lapsiaan nähnyt. Hänestä ei ole kuulunut mitään. Tuttujen kautta olen kuullut että on elossa. Hänellä ei mitää erityistä syytä tai sairautta ole eikä minulla ole lapsille antaa selityksiä. Tosi kurjaa lapsille, ihan niinkuin sinunkin tilanteesi. Ainakaan pientä lasta (joka ei osaa soittaa apua) en antaisi henkilön luo joka juo ainakaan yökylään. Olisiko lyhyet vierailut teidän tapauksessa mahdollisia (jos sukunimiasiasta pääsisi yli)? Vaikka aamupäivällä ennen oluen juonnin aloitusta?

[/quote]

Mun exästä ei myöskään kuulu kuukausiin mitään. Lapset ennättävät just päästä aina pahimman ikävän ohi kun exä jälleen ottaa yhteyttä. Nuorempi lapsista ei ole ikinä asunut isänsä kanssa ja tapaamiset on aina olleet epäsäännöllisiä. Vaikea tietää milloin ex on juomatta, kun ei näe tosiaan itse ongelmaansa ollenkaan. Voi aloittaa tissuttelun jo aamulla v. loppuisin  ja viikolla korkkaa ekan kaljansa viimeistään kotona. Tuntuu ettei ex pääse nimiasian yli..  

Ei helpolta kuulosta teidänkään tilanne. ..: (

ap