Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB kommentoiminen ja kommentoimattomuus

Vierailija
08.02.2013 |

Olen jo pitkään ihmetellyt lähisukulaisteni toimintatapaa FB:ssä..koskaan eivät oikeastaan paljoakaan kommentoi postauksiani / kuviani..mutta kun meillä on paljon yhteisiä sukulaisia / tuttuja / kavereita, niin niitä kyllä "tykätään" ja kommentoidaan koko ajan. Niin minäkin teen, mutta harmittaa, miksi meidän perheen asiat ei kiinnosta yhtään. Ja siis kyse on ihan lähisukulaisista. Emme tosin näe livenäkään kuin synttäreillä / jouluna, mutta luulisi silloin vielä enemmän pitävän yhteyttä tuon FB:n kautta. Minä kuitenkin paljon noteeraan heidän juttujaan jo ihan siksi, kun ei koskaan oikein nähdä.

Onko niin että mun jutut ei edes mene niille (tehneet estoja) vai kyttäävätkö vaan, mutta mitään eivät koskaan kirjoita vai vihaako ne vaan mua eivätkä ole minusta / perheestäni kiinnostuneita. Olen huomannut, että sama kaveripiiri on ruvennut myös "häviämään"..puhuuko ne paskaa meidän selän takana?!

Nämä ko. ihmiset kuitenkin postaavat päivittäin kaikki tekemisensä omille seinille / joka paikka missä käyvät, tulee kyllä näkyviin päivittäin. Eli ei ole kyse, että eivät käytä FB:tä, vaan pikemminkin he elää siellä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun postaukset on tylsiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme