Mikä niissä miehen käsivarsissa kiehtoo?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti forkut kannattaa pitää hyvässä kuosissa niin emännät jättävät kulkiessaan limavanan jälkeensä kuin etanat kesäkadulla.
Tämä.
T. Kiipeilijä N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti forkut kannattaa pitää hyvässä kuosissa niin emännät jättävät kulkiessaan limavanan jälkeensä kuin etanat kesäkadulla.
Jotenkin nämä machoilut olisivat uskottavampia muualla kuin vauvapalstalla.
Siis palstalla, joka on vahvasti naisvoittoinen ja jossa naiset ovat todistettavasti seksuaalisesti aktiivisia?
Naisystävääni selvästi kiihottaa käsivarteni, jotka on kyllä vain perimää suureksi osaksi :) Hiplaa niitä. Onneksi hänelläkin on paikkoja mitä voin itse hiplata.
Itse tykkään ajatuksesta, että mies jaksaa rakastellessa nostaa mut seisoviltaan syliinsä. Ymmärrän kyllä miten pikkumainen ja järjetön "toive" se on, joten sivuutan sen yleensä nopeasti.
Onhan ne miehen käsivarret aivan ihanat oli sitten lihaksikkaat tai ei, kunhan osaa kunnolla halata :)
Ne varret on ne käsiottimet, joilla mies nostaa naisen sen valkoisen ratsun selkään ja karauttaa auringonlaskuun.
Vierailija kirjoitti:
Mites me miehet joilla ei ole ihanan suonikkaita ja jykeviä käsivarsia? Enemmän sellaiset piimätikut. Mites me?
Ei napppaa narukäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites me miehet joilla ei ole ihanan suonikkaita ja jykeviä käsivarsia? Enemmän sellaiset piimätikut. Mites me?
Ei napppaa narukäsi
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään olen nainen. Muuten ymmärtäisit.
No en ole, mutta tehän kiellätte sen, että bodannut mies on kiinnostava?
Mun mies ei bodaa. Ei edes käy salilla ikinä. Tekee fyysistä työtä ja on nuorempana urheillut paljonkin. Mielettömän seksikkäät, isot ja lihaksikkaat käsivarret.
Joku niissä kiehtoo. Varmaan se voima. Kiihottaa se tosiasia, että mun mies on niin paljon isompi kuin minä. Plus onhan niitä kiva katsoa.
Niinpä. Maatilan isäntä..