puhelinhäirikkö soittelee lapselle
Kommentit (10)
Tarkista puhelinlasku! Voi olla, että sieltä löytyy yllätys..
vastaa jonkun kerran itse sellaiseen puheluun, jos se vaikka on joku kauppias. Meidänkin pojan salaiseen numeroon on joskus soittanut joku kauppias.
Mutta tyypillisempi häirikköongelma ovat kyllä luokka"kaverit" jotka soittavat pilapuheluita. Siis sellaisia, missä teeskennellään olevansa joku muu ja yritetään houkutella tyhmyyksiin.
löysin firman netistä mutta en vaan saa sinne mittän yhteyttä. Ei ole mikään kavereitten pilajuttu, lähinnä itsekki pelkään sitte tuota puhelinlaskua.
ap
Nimittäin myös minulle soitettiin tänään päivällä jostain 014-alkuisesta numerosta. En ehtinyt vastaamaan. Kun soitin tuohon numeroon takaisin, sieltä vastasi joku Midastouch automaatti... Jännityksellä saa odottaa seuraavaa laskua.
Ei sun tarvi sinne takaisin soitella. Kyllä ne soittaa teille, jos jotain todellista asiaa on.
katkaisee puhelun sitten kun vastataan. Sen takia olen yrittänyt soitella sinne että saisin sen loppumaan ja ihmettelisin heidän "myyntitaktiikkaa". Puheluita tosiaan tulee kuitenkin paljon ja kahdesta eri numerosta (molemmissa sama automaatti), lapsikin on vasta 7v niin ihmettelee näitä itsekin.
ap
viikon aikana tullut monta kertaa päivässä puheluita numeroista 017-4424599 ja 015-3886795. Kun puhelimeen vastataan niin kuuluu pari sekuntia musiikkia ja sitten katkaistaan. Numeroihin soitettaessa sieltä vastaa joku midastouch automaatti, mutta ketään ei saa kiinni. Mikä tämä oikein on? Lasta on kielletty vastaamasta näihin puheluihin mutta pitäis kai nämä jotenkin saada loppumaan...