Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholistien vaimoja

Vierailija
24.03.2013 |

Onko miehenne ollut uskoton?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä.

Vierailija
2/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. :)

Vierailija
4/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyisin onneksi alkoholistin ex-vaimo, jätin 7 vuotta sitten jatkuvan tissuttelun ja toistuvan kännissä pettämisen ja uhkapeluun takia. Viimeinen pisara oli kun mies toi minuun sukupuolitaudin, jolloin tunnusti että välillä tulee maksullisia naisia kännissä käytettyä, ja kumia hän ei käyttänyt koskaan kun ne muka kiristää. Onneksi ei tullut HIViä, sitä pelkäsin ihan hitosti! 

Mies ei ole tapojaan muuttanut, säännöllisesti vieläkin soittelee humalapäissään mulle ja yrittää vonkata itseään luokseni kylään. 

Vierailija
5/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että ei, mutta muutama epäselvä tilanne löytyy historiasta kuitenkin. Epäiletkö omaasi?

Vierailija
6/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai. Se on kalsarikännääjä. Kiltti tohveli. Tosin yllättävän hyvän näköinen ja menestyy yllättävän hyvin työssään. Mutta alkoholisti se on.

Vierailija
7/8 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 22:46"]

Ei kai. Se on kalsarikännääjä. Kiltti tohveli. Tosin yllättävän hyvän näköinen ja menestyy yllättävän hyvin työssään. Mutta alkoholisti se on.

[/quote]

Voitko kertoa vähän elämästäsi? Mitkä asiat ahdistaa, mitä katsot läpi sormien? Miten rajoittaa elämäänne? Kannattaako harkita tulevaisuutta tuollaisen miehen kanssa, joka muuten hyvä ja kiltti ja hellä?

Vierailija
8/8 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan epäillyt ennen  mutta nyt oon alkanut lukeen näitä netin juttuja niin kuulemma kaikki miehet pettää joskus.189