Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei saa olla hoikka?

Vierailija
16.03.2019 |

Olen huomannut iän karttuessa että miehellä ei vain hyväksytä "ylimääräistä" rasvaa, vaan suuri osa (ellei jopa enemmistö) naisista suorastaan vaatii että pitää olla massaa.

Olenko oikeassa?

Itse olen melkeinpä samoissa mitoissa kuin 20 vuotta sitten, jotenkin tuntuu oudolta että tämä onkin turn-off.

En nyt vertaa tässä pituuksia tai lihaksikkuutta, koska ne ovat ihan oma asiansa.

Mies ei saa olla hoikka?

Vaihtoehdot

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä liian hoikista miehistä, mutta en myöskään lihavista. Olen seurustellut alipainoisen miehen kanssa eikä hänen kroppa miellyttänyt, mutta luonne oli hyvä, siksi seurustelinkin hänen kanssa. Erottiin sitten ihan muista syistä. Olen myös harrastanut seksiä ylipainoisen kanssa eikä sekään ollut hyvä.

Vierailija
22/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on lihaksikas mies? Erottuuhan miehellä luonnostaan lihakset enemmän kuin naisella, vai? 

Mulle miehen ei tarvitse olla lihaksikas, ihan normaali ja laihakin käy. Pidän älyllisistä miehistä, jotka useimmiten eivät ole urheilullisia. :-) Olen itse normaali, hoikahko mutten myöskään urheilullinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on lihaksikas mies? Erottuuhan miehellä luonnostaan lihakset enemmän kuin naisella, vai? 

Mulle miehen ei tarvitse olla lihaksikas, ihan normaali ja laihakin käy. Pidän älyllisistä miehistä, jotka useimmiten eivät ole urheilullisia. :-) Olen itse normaali, hoikahko mutten myöskään urheilullinen. 

Täh? Älylliset miehet eivät ole sinun mielestäsi usein urheilullisia? En taida olla ihan varma minkälaisia älyllisiä miehiä tarkoitat, mutta kaikki oikeasti älykkäät miehet, jotka tunnen, ovat myös urheilullisia, itsestään huolehtivia ja oikein hyvällä kropalla varustettuja upeita miehiä. Jotkut nöret ovat varmaan juuri sellaisia joko laihanluikkuja luukasoja tai pulskia palleroita.

Vierailija
24/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli aikaisemmin hyvä keskustelu.

Kyllä monikin nainen suosii hoikkia miehiä - nimittäin hoikkia, pitkiä ja lihaksikkaita (tai ainakin jompaa kumppaa näistä, pitkä/lihaksikas).

Hoikka mutta ei pitkä ja ei lihaksikas on miestyyppi jota naiset inhoavat.

Eikä ole. Hoikka, siro ja keskivertoa lyhyempikin on myös hyvä vartalotyyppi miehelle.

Vierailija
25/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kelpaa hoikka mies, ei tarvitse olla pitkä eikä lihaksikaskaan. Jopa siro saa olla. Mutta ei tyhmä.

Miehelle pitäisi sitten kyllä kelvata, että mun paino alkaa 5:llä eikä 4:llä ja että pidän usein korkkareita.

Ei haittaisi vaikka alkaisi 6:lla tai 7:lla.

Eikä haittaisi sekään vaikka olisit korkkareissa, tai ilman korkkareita, minua pidempi.

t. hoikka ja lyhyehkö mies

Kiitos, kivointa, mitä mulle on vähään aikaan sanottu! :)

Vierailija
26/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehätä hoikat yhtään, ei kyllä mikään mahanröllykkäkään. Rasvaa saa olla kohtuudella, alla sopii olla lihasta.

Vierailija
27/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehen hoikkuus ole se ongelma, vaan naisen oma pulleus ja sen tuoma alentunut itsetunto. Hoikalla naisella ei ole ongelmia hoikan miehen suhteen.

Tässä lienee totuus: pullean itsetunto ei kestä hoikkaa kumppania, koska se hoikkuus muistuttaa koko ajan, että pitäisi laihduttaa. 

Yleistäminen on niin 😍😍😍. Et ole sitten yhtää pariskuntaa nähnyt, joissa ruumiinrakenteet poikkeavat huomattavasti. Itse olen pieni ja paksu, mutta harrastan liikuntaa. Minulla on ollut lyhyt kumppani, lähes pari metrinen kumppani, selkeästi ylipainoinen, mutta urheileva kumppani, ylipainoinen sohvaperunakumppani, tosi laiha (alipainoinen) kumppani, pari "normaalia" ja yksi, joka on voittanut fittness kilpailuja. 😊

Vierailija
28/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta oli aikaisemmin hyvä keskustelu.

Kyllä monikin nainen suosii hoikkia miehiä - nimittäin hoikkia, pitkiä ja lihaksikkaita (tai ainakin jompaa kumppaa näistä, pitkä/lihaksikas).

Hoikka mutta ei pitkä ja ei lihaksikas on miestyyppi jota naiset inhoavat.

No ei kyllä niinkään. Kaikki riippuu henkilökemioista ja miehen energiasta. Ihastuin erääseen hoikkaan ja suht lyhyeen mieheen, joka on todella mielenkiintoinen, älykkään oloinen ja mystinen. Omalla tavalla todella vangitsevan ja komean näköinen, vaikka ei olekaan mikään komistus yleisellä mittapuulla. On vain minun silmääni erityisen viehättävä. Ja kun luonne/persoona vetää puoleensa, niin ulkonäössäkin viehättyy tietyistä asioista ja ne asiat saattavat vaihdella miehestä riippuen. Jollakin on katse, jollakin kasvojen luut, jollakin hymy, jollakin hiukset jne.

Vierailija
29/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse pullea, mutta olen aina tykännyt nallemaisista miehistä. Hoikkuus ei kiihota, eikä kyllä sali-bodykaan. Makuasioitahan nämä ovat.

Vierailija
30/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kyllä kelpaa hoikka mies, ei tarvitse olla pitkä eikä lihaksikaskaan. Jopa siro saa olla. Mutta ei tyhmä.

Miehelle pitäisi sitten kyllä kelvata, että mun paino alkaa 5:llä eikä 4:llä ja että pidän usein korkkareita.

Ei haittaisi vaikka alkaisi 6:lla tai 7:lla.

Eikä haittaisi sekään vaikka olisit korkkareissa, tai ilman korkkareita, minua pidempi.

t. hoikka ja lyhyehkö mies

Kiitos, kivointa, mitä mulle on vähään aikaan sanottu! :)

Samat sanat! :)

Vierailija
31/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan riippuu paljolti siitä minkämallinen nainen itse on. Tietenkin naiset ovat aina vähän pehmeämpiä, mutta sitä samaistuu ja kuvittelee sopivansa paremmin yhteen sellaisen kanssa, jonka kanssa elintavat vaikuttavat olevan samoilla linjoilla. Ja niinhän se onkin. Itse pidän "rasvattomista" miehistä, mutta aika näyttää jos kiloja alkaa kertymään. Ehkä sitten haluaa sohvalle nallekarhun kainaloon, vielä etsin lenkkiseuraa.

Miten niin naiset ovat tietenkin aina vähän pehmeämpiä? Olen ollut aika monen miehen kanssa, ja aina mulla on erottunut sixpack paremmin kuin miehellä. Perseestä kyllä olen pehmeämpi, ja rinnoista.

Vierailija
32/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tarkoitatko "hoikka" vai "heikko"?

Vierailija
33/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pidä lihavista miehistä. Paitsi ehkä rumat naiset, jotka tietää ettei ole mahdollisuuksia hoikkaan. Miehet laihduttakaa. Jos olet 180cm pyri enintään 75-kilon painoon.

Ei todellakaan riitä 75, 70 on maksimipaino tuon pituiselle ja vähemmänkin saa olla. Ei mitään kaksoisstandardeja miehille, samat säännöt kuin naisilla.

Vierailija
34/34 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla pitkä ja saa olla jopa laiha. Saa myös olla siro.

Nallemaisista tai partaisista miehistä en kyllä välitä. Eikä mies mielellään saa olla bodattu.

Mutta vaikka miesmaku on tietynlainen, saattaa olla että päätyy yhteen sellaisen miehen kanssa joka ei vastaa omaa miesmakua.