Tyhmin koirarotu muistuttaa kissaa.
Ei ollut yllätys. Ja.kissanomistajat muistuttavat myös kissoja.
Kommentit (13)
Kissailijat nyt ovat sellaisia hölmöjä roikkuperseitä.
Tyhmin ihmisrotu muistuttaa koiraa, kissan näkökulmasta ja täällä onkin jo yksi esimerkki eli ap.
Mikä rotu?
Basenji, jota ei ole jalostuksella pilattu on viisas, ei turhasta haukkuja ja kissamainen koira.
Voidaan tietysti keskustella onko käskyn "seuraa" noudattaminen viisautta vai tyhmyyttä.
Kissoissa ei oikeastaan ole juurikaan rotuja. Ne ovat vaan kissoja. No olisikin noloa puhua kissaroduista, kun ovat kaikki samanlaisia tyhmiä ölhöjä.
Ne naiset, joilla.on kissa, ovat ankeita hiiriä tai rämperseitä pieruverkkareilla.
Koirat:
- Kerjäävät loputtomasti huomiota
- Nöyristelevät omistajalleen
- Yrittävät tehdä kaikkensa että omistaja olisi tyytyväinen
- Syövät omaa p*skaansa
Kissat:
- Eivät alennu nöyristelyyn
- Tekevät mitä itse haluavat
- Peittävät ulosteensa eivätkö syö sitä
Kissat on todettu fiksummiksi kuin koirat. Ymmärrän, etteivät simppelit ja koirille haisevat miehet ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Kissat on todettu fiksummiksi kuin koirat. Ymmärrän, etteivät simppelit ja koirille haisevat miehet ymmärrä.
Siellä rämeperse pieruverkkari nokkelanakin.
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä kuin kissa ja ymmärtänyt asian väärin.
Koirat ovat selvästi kissoja älykkäämpiä.
https://www.findance.com/uutiset/36141/vastaus-ianikuisen-kysymykseen-s…
Pidän molemmista,tosin paremmin viihdyn kissojen kanssa,eivät pahemmin vaadi ihmiseltä muuta kun ruokaa.Olen vissiinki pieruverkkarirämeperse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tyhmä kuin kissa ja ymmärtänyt asian väärin.
Koirat ovat selvästi kissoja älykkäämpiä.
https://www.findance.com/uutiset/36141/vastaus-ianikuisen-kysymykseen-s…
Keskustelun pilaaja. Faktat tuli esiin ja keskustelu loppui
Minun kissa nouti ja etsi tavarat kun pyysin, sekä istui käskystä :D
Tuli luokse myöskin kun kutsuin.
Mitä enempi sen lemmikin tarvitsee tehdä?
Nehän on lemmikkejä,eläimiä antaa niiden tehdä niiden omia juttuja ? Siitä saan suurimman ilon kun ne touhuaa jotain omaa ja hassua.
Ei ollut yllätys, että sinäkin olet tyhmä.