Kun sheivaatte häpykarvojanne, niin muistakaahan ajella myös
tuolta alhaalta kunnolla. On nimittäin melko härskin näköistä, kun uimahallin pesuhuoneessa joku kumartuu ja haarovälistä sojottaa jopa 5-7 cm pitkää pusikkoa suoraan taaksepäin.
Eli alhaalta pois kaikki, edestä riittää sivutkin (ettei törrötä uimapuvun alta). Kiitos!
Kommentit (5)
In your dreams. Mä ajelen just niin kuin ajelen ihan omasta tahdostani. Taidan ihan periaatteestakin jättää kunnon liaanit roikkumaan jos tuolla lailla ruvetaan käskyttämään.
Se ei olekkaan inhottavaa, kun joku täysdorka tulee uimahallin pesuhuoneeseen vain katsellakseen toisten alapääkarvoituksia.
Mä olen eläissäni harrastanut paljon uimista, enkä kyllä ole koskaan kiinnittänyt mitään huomiota toisten alapäiden karvoituksiin. Mut nää on näitä aloituksia.
En ole koskaan ajellut alapäätäni, enkä toisaalta ole koskaan uimahallisssa katsellut toisten alapäitä. En näe kunnolla ilman silmälaseja ja hyvä niin. Tosin nykyään käytetään vain tilaussaunaa, joten eipä siellä muita näkisikään
Voi kun mies muistasi saman myös, ilkeän näköistä kun makaa sängyssä ja persekarvat kurottaa pitkinä rihmöina sieltä anuksen seudulta vaikka edestä siisti vaimon vaatimuksesta.