Citymarketin Mammuttimarkkinoilla eläkeläiset ostavat ostoskärryt täyteen vessapaperia
Se on säästöä kun ostaa 64 tai 128 rullan jättipaketin, joka maksaa nyt yhtä paljon kuin viikko sitten :)
Ostavatko sun vanhemmat jättipakkauksia vessapaperia?
Kommentit (31)
No niin kauan kun leipää syö niin tarvitsee myös vessapaperia.
Paitsi jos on avannepotilas.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vessapaperissa säästää, kun ostaa sitä kalleinta, joka on tosi hyvälaatuista. Nimeä en muista, mutta taatusti on kalleinta. Joskus yksi pala riittää...
Tosin elitistinä en edes alun perin alkanut ostaa kalleinta säästääkseni, vaan koska nimenomaan haluan aina ostaa kalleinta. Inhoan suomalaista säästövimmaa, tämä on tapani protestoida halpa-ajattelua vastaan. Mutta ajan myötä huomasin, että eihän tuo hitto kulu ollenkaan, kun tosiaan se yksi pala riittää :-)
Ilmeisesti jos haluan tuhlata, mun pitääkin alkaa ostaa jotain säästöpaperia, josta saa parhaassa tapauksessa hiivatulehduksenkin.
Mutta joo, omista eläkeläisvanhemmistani oon huomannut, että heille on tärkeää että sitä paperia on useampi säkki varalla. Ja niitä rullia otetaan autoon ja käsilaukkuunkin. Tuulipuvun taskuun kääritään pitkät pätkät vessapaperia, jos hätä yllättää sauvakävellessä. Ja niin edelleen...
Vessapaperista hiivatulehdus?
Just nuo 3 litran nestesaippuat ovat hyviä ja tosi edullisia, kotimaisiakin. Niitä ostan aina. Vessapaperia ostan 16 rullan paketin kerralla. Kyllä sitä vaan menee, vaikka olen yksinasuva eläkeläinen.
Ostan hylsytöntä wc-paperia ja talouspaperiarkkeja eikä ne oo koskaan tollasessa megasuper-pakettitarjouksessa. Sitäpaitsi en suostu menemään mammuttimarkkinoille, porukka ihan sekasin jonkun wc-paperin ja juhlakuran takia..
Vierailija kirjoitti:
No niin kauan kun leipää syö niin tarvitsee myös vessapaperia.
Paitsi jos on avannepotilas.
Voiko ihmisen avanteeseen yhtyä?
Noissa jättikanistereitsa ei ole laadukasta saippuaa. Niissä voi olla jopa bakteereja. Yleinen luulo on, että saippua kuin saippua puhdistaa.
Jostain syystä juhlapyhien ja tavallistenkin viikonloppujen edellä näkee nimenomaan vanhemmilla ihmisillä kauheat määrät mm. maitotölkkejä ostoskärryissä. Kai he pelkäävät, että ruoka loppuu ja tulee pula-aika.
Äidillä on 16 tölkkiä tomaattimurskaa, 12 tölkkiä hernekeittoa ja 8 pakettia Juhla Mokkaa. Kaikki pahan päivän varalle.
Miehen äiti osti Tokmannin tarjouksesta 4 isoa
noin 3 litran pyykinpesuainepulloa ja toi ne meille. Tuolla ne 12 litraa edelleen on.
Minä hyödynnän tarjoukset ja säästän myös aikaa ostamalla isoja satseja.
T.hyvätuloinen 35v
Ostan silkinpehmeetä wc paperia, ei oo alennuksessa.