Miehen kaverit ehdottelee. Miksi?
Ollaan kaikki vähintään nelikymppisiä, naimisissa olevia perheellisiä ihmisiä. Miehen kaverit vihjailee minulle kaikenlaisia ehdotuksia ja flirttailee. Ei toki kaikki, mutta muutama. Miksi ihmeessä? Mistä on kyse? Ja siis silloin kun kohtaan heidät ilman miestäni esim. kadulla tai kaupassa, ei koskaan mieheni läsnäollessa. En edes mielestäni ole erityisen kuuma nainen, vaan tavallinen väsynyt perheenäiti.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet panee kaikkea. Olen itse nuori nainen ja nelikymppinen on minua iskenyt vaimon ollessa vieressä. Välillä ei voi kuin ihmetellä miten naurettavia miehet ovat.
Nii, eihän se vieressä asian neutraalina ottava nainen mitenkään ihmetystä aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin miehen "kaverit" nyt panee ihan ketä tahansa jos se vaan liikkuu! Alkaa mennä usko miehiin ihan yleisellä tasolla.
Tytär juuri kertoi kuinka keski-ikäiset miehet kohtelee nuoria naisia kaupassa. Tyttö on siis kaupassa töissä parina päivänä viikossa. Ukot laukoo "seksikäs tyttö" ja "tunnut varmaan hyvältä" ym ym. Näin aikuisena naisena ihan vieras ajatus että menisin jollekin nuorelle miehelle joka on töissä höpisemään että tunnut varmaan hyvältä ja sulla on varmaan iso muna. Juu ei.
Poikani harrastaa bodybuildingia,kertonut että kyllä semmoset minun ikäset naiset,hänen äitinsä olen, 40-50 vuotiaat mielellään puristelevat lihaksista ulkopaikoissa.Ei poikani ole mitenkään iloinen tästä asiasta,tykkää että keski-ikästen kurppien pitäs tajuta paremmin.Elikkä kyllä niitä hyvännäkösiä poikiakin vokotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin miehen "kaverit" nyt panee ihan ketä tahansa jos se vaan liikkuu! Alkaa mennä usko miehiin ihan yleisellä tasolla.
Tytär juuri kertoi kuinka keski-ikäiset miehet kohtelee nuoria naisia kaupassa. Tyttö on siis kaupassa töissä parina päivänä viikossa. Ukot laukoo "seksikäs tyttö" ja "tunnut varmaan hyvältä" ym ym. Näin aikuisena naisena ihan vieras ajatus että menisin jollekin nuorelle miehelle joka on töissä höpisemään että tunnut varmaan hyvältä ja sulla on varmaan iso muna. Juu ei.
Olin joskus laivalla töissä. Kyllä siellä naiset tulivat sanomaa, että "mm.. sulla on varmaan iso muna... Maistut varmaan nannalle..." ,perseiden puristelua, jne. Eli kyllä tätä sattuu.
Kuule, tietäisitpä vaan.