Miehen kaverit ehdottelee. Miksi?
Ollaan kaikki vähintään nelikymppisiä, naimisissa olevia perheellisiä ihmisiä. Miehen kaverit vihjailee minulle kaikenlaisia ehdotuksia ja flirttailee. Ei toki kaikki, mutta muutama. Miksi ihmeessä? Mistä on kyse? Ja siis silloin kun kohtaan heidät ilman miestäni esim. kadulla tai kaupassa, ei koskaan mieheni läsnäollessa. En edes mielestäni ole erityisen kuuma nainen, vaan tavallinen väsynyt perheenäiti.
Kommentit (64)
Jotkut kaveriporukat on outoja. Ehkä mies kertoo sinusta niin rivoja ja pervoja juttuja kavereilleen saunailloissa kaljoitellessa tms, että kavereidenkin uteliaisuus herää. On myös mahdollista, että tuossa porukassa on jaettu tyttöystäviä/vaimoja aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kaverini vaimo on sellainen, että varmasti antaisi, jos mies ei saisi tietää. Ei tarvitsisi kuin kysyä. Olet varmaan sellainen.
Miksikähän sinä spekuloit tuollaisia?, toivottavasti et ole itse varattu. - ei ap
Vierailija kirjoitti:
Olet flirttaillut niille ja antanut ymmärtää, että sua voi lähestyäkin. Tee selväksi, ettei kiinnosta ja he ovat huonoja kavereita ja ystävyys loppuu nyt.
Mun ex mies oli sitä mieltä, että jos kaupan kassa moikkaa, niin se on kiinnostunut ja yrittää iskeä 🤦♀️ "kato toikii on musta kiinnostunu". Joojoo. Niin on..
Mitähä juttuja miehesi sinusta kertoo?
Komppi 44:lle. Jotkut miehet yrittää kaikkia, sellaisista kannattaa ehdottomasti pysyä kaukana, koska heillä ei ole moraalia.
Ja jotkut naiset viestivät jopa tajuamattaan flirttiä. Moni mies kokee silmiin katsomisen ja iloisen naurun flirtiksi, vaikka nainen kokee nauraneensa jollekin asialle.
Mutta vaikka olisi tuosta kyse, kyllä miehen pitää olla aikamoinen moraaliton mulk ero, että menee kaverinsa vaimolle ehdottelemaan seksiä. Vaikka olisi ihastunutkin ja kuvittelisi naisen flirttailevan, sellaista ei vaan tehdä.
Ukkos on laittanut liikkeelle huhun, että sinulta irtoaa helposti?
Mulla oli pari tyttöystävää, joille ehdoteltiin kaverieni ja muiden miesten toimesta. Tämä johtui näiden naisten jatkuvasta huomion hakemisesta miehiltä ja flirttailusta.
Joko
A) Miehesi kaveripiiriin kuuluu henkilöitä, joiden mielestä pettäminen on OK ja yrittävät kaikkea, millä on reikä. Myös kaverin muijaa, sillä ei sen kaveruuden niin väliä, kunhan saa.
B) Olet heidän mielestään ihana ja kadehtivat miestäsi. Pyrkivät itse miehesi asemaan. Testaavat uskollisuuttasi.
C) Kaipaat itse sitä salaa ja annat tahallaan väärää signaalia, koska se hivelee itsetuntoasi.
D) Miehelläsi on ollut helppo exä, joka on jakanut kavereille kanssa.
Voisit kertoo miehelles noista ehdotteluista, hän kyllä varmaan osaa sitten hoitaa asian kuntoon.
Tai
E) ap:n mies on pistänyt kaverinsa asialle testaamaan pysyykö ap uskollisena hänelle vai lähteekö mukaan kavereiden flirttiin
Vierailija kirjoitti:
Ovat puutteessa, eivät saa omilta vaimoiltaan.
Tarkoitat, että eivät arvosta vaimojaan vaan pitävät näitä puutteessa.
Näitä niljakkeita on nähty. Inhottaa - tyypillistä, että mieheni seurassa ollaan niiiin asiallisia.
Riittää että miehellä on reikä päässä.
Lääh Puuh Ooh Ooh
Jaa, mä flirttaan miehen kavereille, sillä ne ovat jotenkin vaarattomia, vähemmän miehiä, kuin veljiä. Enkä usko heidän siitä sen suurempia johtopäätöksiä vetävän, mitään vetoa en hiehin tunne ja tuskinpa hekään minuun.
Vierailija kirjoitti:
Flirtti kuuluu asiaan, sehän on oikeastaan ihanaa. Ovatko ehdottaneet ihan suoraan vai oletko niin ymmärtänyt?
ai jaa. Mä olen kyllä ihan eri mieltä. Flirtti ei tässä tapauksessa todellakaan kuuluu asiaan. Kavereiden kumppaneita/puolisoita ei vikitellä läpällä eikä vakavissaan. Se vain ON niin. Itselle täysin vieras ajatus, että toimisin noin. Mut on näitä, erikoisempia moraalikäsityksiä.
Minullekin mieheni kaverit ehdotteli, vaikka oltiin oltu yhdessä jo pari vuotta. Se oli sellaista känniläppaa ja leikkiä, hinkkasivat tanssiessa, halailivat jne. Tiedän, että JOS olisin antanut vihreää valoa, niin olisin saanut heti. Mutta kun en antanut, sillä rakastin vain omaa miestäni.
Ehkä minua oli helppo lähestyä, koska olin heidänkin kaverinsa, huumorintajuinen, nauravainen ja kuulemma ulkoisesti tosi OK.
Ihmettelin itsekin näiden ”kavereiden” moraalia. Jos tyttöjen kesken olisi ollut näin härski meininki, että kaverin kultaa koitetaan ja kehutaan, niin.... Millaista ystävyyttä se on? Ei ainakaan luotettavaa. Kerroin tästä tietysti miehelleni ja hän sanoi, että tietää tyypit.
Samat ihmiset joukkopanivat yhtä kaverinsa muijaa, joka kyllä tyrkytti itseään suoraan humalassa festareilla. Ja samat henkilöt ovat myöhemmissä suhteissaan kevein mielin pettäneet puolisojaan.
Vierailija kirjoitti:
Ukkos on laittanut liikkeelle huhun, että sinulta irtoaa helposti?
???? :O olet kyllä selvästi keskimääräistä tyhmempi ihminen.
Yksinkertaisuuden aistii sinusta, joten kokeilevat onneaan.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin mieheni kaverit ehdotteli, vaikka oltiin oltu yhdessä jo pari vuotta. Se oli sellaista känniläppaa ja leikkiä, hinkkasivat tanssiessa, halailivat jne. Tiedän, että JOS olisin antanut vihreää valoa, niin olisin saanut heti. Mutta kun en antanut, sillä rakastin vain omaa miestäni.
Ehkä minua oli helppo lähestyä, koska olin heidänkin kaverinsa, huumorintajuinen, nauravainen ja kuulemma ulkoisesti tosi OK.
Ihmettelin itsekin näiden ”kavereiden” moraalia. Jos tyttöjen kesken olisi ollut näin härski meininki, että kaverin kultaa koitetaan ja kehutaan, niin.... Millaista ystävyyttä se on? Ei ainakaan luotettavaa. Kerroin tästä tietysti miehelleni ja hän sanoi, että tietää tyypit.
Samat ihmiset joukkopanivat yhtä kaverinsa muijaa, joka kyllä tyrkytti itseään suoraan humalassa festareilla. Ja samat henkilöt ovat myöhemmissä suhteissaan kevein mielin pettäneet puolisojaan.
Miten se sitten voi mitään läppää olla, jos noin varmana kuitenkin olet asiasta?
Jotkut miehet panee kaikkea. Olen itse nuori nainen ja nelikymppinen on minua iskenyt vaimon ollessa vieressä. Välillä ei voi kuin ihmetellä miten naurettavia miehet ovat.
Tulee vaikutelma, että joku pakkomielteinen slutsheimaaja innostui kirjoittamaan kymmenen viestiä putkeen :D perus naisvihapäivä.