APUA!! Voiko ultra äänessa tai jotenkin muuten nähdä minkä rotuinen vauva on??
Olen raskaana ja en ole ihan varma isästä!!:(
Ollaan oltu yhdesä miehen kanssa 2v ja yhten' iltana mulla tapahtui lipsahdus.. Voiko nähdä jollain verikokeella tai ultrassa tms minkä rotuinen lapsi on??
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääh, oletko ollut koiran kanssa?
Nyt se pelkää, että lapset näyttää Mustilta.
XDDD
Tiedän tosielämästä tapauksen kun maailmaan putkahti musta vauveli valkoisille vanhemmille.
Mies lähti synnytyssalista eikä takaisin tullut ja hyvä niin.
Aloitus kertoo paljon ap:sta. Tietämätön, ei osaa edes kirjoittaa oikein. Siihen sopii oikein hyvin se, että on pettänyt mustan miehen kanssa. Ennustaa varmaan lapsen sukupuoltakin mahan muodosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen ranskalaisen kanssa joka on "valkoihoinen" ehkä hitusen sinisen/ruskean sekoitus.
Oli siinä lääkäri ihmeissään, kun koitti miettiä onko lapsella se sinisyys ongelma vai onko normaali.
Normaali se oli ja ei miksikään muuttunut :D
Mitä? Onko miehesi siis smurffi? Arvasin että pappasmurffi taas ollut vauhdissa.
No voi olla heh :D Hän ei siis ole ihan normi suomalaisen kalpea jne Kesällä on paljon tummempi kuin suomalainen, itse olen kuin kalkkilaivan kapteeni, ja vielä punaisilla hiuksilla ja pisamilla.
Saa nähdä miten tuo lapsi sitten on myöhemmin kun näin sekaisin on hommelit :D
Menet synnyttämään autiomaahan ja hautaat lapsen jos se on väärää rotua. Näin toimittiin ainakin Kauniissa ja Rohkeissa.
Vierailija kirjoitti:
Menet synnyttämään autiomaahan ja hautaat lapsen jos se on väärää rotua. Näin toimittiin ainakin Kauniissa ja Rohkeissa.
Muistaakseni Amberille kävi näin ja ei todellakaan tappanut lastaan vaikka se olit tumma o,O
Jos vaikka alottaisit sillä että kerrot miehellesi pettäneesi häntä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain lapsen ranskalaisen kanssa joka on "valkoihoinen" ehkä hitusen sinisen/ruskean sekoitus.
Oli siinä lääkäri ihmeissään, kun koitti miettiä onko lapsella se sinisyys ongelma vai onko normaali.
Mitä? Onko miehesi siis smurffi? Arvasin että pappasmurffi taas ollut vauhdissa.
No voi olla heh :D Hän ei siis ole ihan normi suomalaisen kalpea jne Kesällä on paljon tummempi kuin suomalainen, itse olen kuin kalkkilaivan kapteeni, ja vielä punaisilla hiuksilla ja pisamilla.
Lapsesta tulee sininen punaisilla pilkuilla. Ja saa valkolakin.
Kultainen keskikaljannoutaja lienee ainoa rotu joka on tunnistettavissa ultraäänellä, tosin epämuodostuneen porvoolaisen trollin voi myös havaita, jos keskittyy hieman.
Vierailija kirjoitti:
Todella kaunista ja rohkeaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsesta tulee sininen punaisilla pilkuilla. Ja saa valkolakin.
Heh. Lapsi tosiaan sai minun punertavan tukan,siniset silmät, isän ihonvärin ja kasvonpiirteet.
(Isällä tummat hiukset ja ruskeat silmät)
Saa nähdä saiko pisamat myös vielä ei toistaiseksi niitä näy.
MJ ollut asialla? Fanien mukaan harrasti myös naisia,vai oliko se pelkästään naisia?
voi nähdä verikokeella, maksaa reilun tonnin, ei vaaranna raskautta/sikiötä. Näitä isyyshuijausketjuja seuranneena tiedän, voin kaivaa linkin jos joku tarvitsee. Mutta kukaanhan ei ole raskaana paitsi Porvoossa
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olisin huolissani sosioekonomisesta taustasta sekä miehen luonteesta.
Tärkeintä on päihteettömyys ja pyrkimys elämässä eteenpäin ilman väkivaltaa ja turhaa säätämistä.Väkivaltaisille ei pitäisi edes antaa siittämisen mahdollisuutta.
Totta. Toivottavasti isä ei ole suomalainen. Heillä on kammottavia tapoja kohdella vaimoaan.
ei vitsi luulin et puhuit Karinista, se on animehahmo. ;D