Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten koet, jos joku mies iskee sinulle silmää?

Vierailija
23.03.2013 |

B

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen joko ujosti leuka alhaalla ja vilkuilen silmiin, keikistelen, leikin hiuksilla ja/tai hiplaan kaula-aukkoani. :D jos siis olen kiinnostunut. Jos mies tekee noin selvän eleen kertoakseen että minä miellytän hänen silmäänsä, niin vastattakoon samalla röyhkeydellä.

Se, onko pelimies kyseessä vai vain puolilimainen huumori, selviää sitten kunhan mies tulee juttelemaan.

Vierailija
22/25 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten kun homma menee näin. Mies on kiinnostava. Myönnän. Olen itselleni tehnyt selväksi sen ettei mahdolisuutta ole. Yritän olla välinpitämätön miehen nähdessäni. Tänään sitten taas jouduin tilanteeseen joka meni näin. Mies tuli yllättäen vastaani, katsoi silmiin moikkasi ja iski silmää. Tai oikeammin näytti kun olisi räpäyttänyt molempia silmiään. Mä moikkasin ja katosin paikalta nopeasti.

Mies katsoo aina silmiin. Hieman ehkä silleen häiritsevästi etten itse tiedä mihin katsoisin. Tuijotus ei kuitenkaan ole sellaista kalamaista.

No .. onko mies kiinnostunut.. edes hieman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että sillä on joko piilari huonosti, meni roska tai se on niitä syväänräpyttäjiä.

Vierailija
24/25 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en huomaa.

Vierailija
25/25 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti en huomaa.

Aika sokea olet. Jos puolen metrin päästä et näe toisen ihmisen moikkaavan sinua ahtaassa oviaukossa. Tai sitten kuulut niihin jotka on niin itseään täynnä etteivät tuttuja moikkaile.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä