Miten koet, jos joku mies iskee sinulle silmää?
Kommentit (25)
Olen hieman hämmentynyt ja pidän miestä jonkin sortin pelimiehenä.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 18:48"]
Olen hiema
n hämmentynyt ja pidän miestä jonkin sortin pelimiehenä.
[/quote]
Samaa mieltä , en ainakaan mene mukaan millään tavalla!
Jään pohtimaan, annoinko käytökselläni jotenkin aihetta moiseen.
pelimies, ei ole oikeasti kiinnostunut. jos joku kiinostuu oikeasti ensisilmäyksellä, se on enempi sellanen täystyrmays ilme eikä silloin paljon uskalla/osaa/tajua/pysty silmiä vinkkailemaan
Törkeää mielestäni. Pidän hienovaraisesta flirtistä ja vihjailusta, mutta silmän iskeminen on turn-off.
Millaista on hienovarainen flirtti?
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 19:11"]
pelimies, ei ole oikeasti kiinnostunut. jos joku kiinostuu oikeasti ensisilmäyksellä, se on enempi sellanen täystyrmays ilme eikä silloin paljon uskalla/osaa/tajua/pysty silmiä vinkkailemaan
[/quote]
Tarkenna. Suu auki toljotusta vai hymyilyä?
Jos ei mitään erikoista, niin hymyilen tai nauran.
En pidä vakavana, vaan ystävällisenä, hieman imartelevana huumorina.
Minulle isketään silmää lähes joka päivä töissä. Minulla on paljon miehiä työkavereissani ja pidän heitä ystävinäni. Tiedän, että he pitävät minua viehättävänä, mutta vaikka vinkkaavatkin silmää, se on sellaista lempeää ja hyväntahtoista, yleensä tervehtimisen yhteydessä tapahtuvaa. Suhtaudun siihen ihan niinkuin mihin tahansa moikkaamiseen: hymyilen, mutten todellakaan vinkkaa takaisin! :)
Pidän tyyppiä huumorintajuisena ja hauskana.
Joko nolostun tai koen vittuiluna.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 19:11"]
[/quote]
Entäs tyyppi, joka ekalla näkemällä hymyilee ujosti ja tokalla näkemisellä (tietää etukäteen näkevänsä) hymyilee ja vilkuttaa? Onko player?
Yritän tietysti auttaa häntä saamaan irronneen ripsen pois silmästä.
r