Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komea, miksi niin moni tavisnainen sanoo ettei kiinnosta?

Vierailija
16.03.2019 |

On se ihmeen nurinkurista että kuitenkin melkein poikkeuksetta kelpaan sille lauman kauneimmalle.

Yleensä se menee niin että nämä tavisnaiset itse ottavat sen puheeksi ettei niillä voisi olla mitään juttua minun kanssa. Siis jo ennenkun edes ovat tutustuneet minuun.

Ja itse en edes ole pinnallinen tai ylimielinen. Hyvin kelpaisi tavallinen nainen jos se on mukava.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista ja loukkaavaa käytöstä näiltä naisilta. Itselleni ei tulisi mieleenkään paukauttaa jollekin random henkilölle, ettei hän ole minusta viehättävä.

Niin paitsi, jos mies tyrkyttää itseään, niin tuo reaktio tulee jokaiselle naiselle, maailman kohteliaimmallekin.

Uskon, että tämän miehen luonteessa ja käytöksessä on jotain vikaa, joka saa aikaan vihaa.

Mikä olisi sitten sellainen juttu joka herättää tuollaista vihaa?

- ap

Tuskinpa tätä kenellekään kasvokkain sanot, mutta naisten luokitteleminen taviksiin ja (sinun mielestäsi) kauniisiin tökkii ainakin minua. Paistaako tuo asenteesi kenties jotenkin läpi?

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

Ei tee.

Kyllä tekevät.

- ap

Minä en tee, mikä todistaa, että kaikki eivät tee. Pinnalliset ihmiset, jotka miettivät ihmisissä paljon ulkonäköä, luultavasti toki tekevät.

Vierailija
62/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista ja loukkaavaa käytöstä näiltä naisilta. Itselleni ei tulisi mieleenkään paukauttaa jollekin random henkilölle, ettei hän ole minusta viehättävä.

Niin paitsi, jos mies tyrkyttää itseään, niin tuo reaktio tulee jokaiselle naiselle, maailman kohteliaimmallekin.

Uskon, että tämän miehen luonteessa ja käytöksessä on jotain vikaa, joka saa aikaan vihaa.

Mikä olisi sitten sellainen juttu joka herättää tuollaista vihaa?

- ap

Tuskinpa tätä kenellekään kasvokkain sanot, mutta naisten luokitteleminen taviksiin ja (sinun mielestäsi) kauniisiin tökkii ainakin minua. Paistaako tuo asenteesi kenties jotenkin läpi?

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

Ei tee.

Kyllä tekevät.

- ap

Minä en tee, mikä todistaa, että kaikki eivät tee. Pinnalliset ihmiset, jotka miettivät ihmisissä paljon ulkonäköä, luultavasti toki tekevät.

Teet vaikket tietoisesti tekisi.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri näytti kuvan miesystävästään, joka pitää itseään komeana.

Arvostan miehen huumorintajua, koska mielestäni hän näytti pelottavalta.

Vierailija
64/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne sun ulkkiskaverit cockblokkaa sut jotenki. Ehkä järkevä norminainen välttelee tietyntyyppisten ulkkisten seuraa.

Vierailija
65/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ajattelen, että saisit paljon kauniimman ja yhtä mukavan kuin minä, joka olen vain tavis kaunis. Mukava kyllä olen, mutta todennäköisesti siellä on myös mukavia kauniita naisia. 

Ehkä hieman huono itsetunto tai jotain sinnepäin. 

Vierailija
66/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tuo on ihan tavallinen ilmiö "tavisnaisten" keskuudessa. Joillain (ei kaikilla) heikkoitsetuntoisilla naisilla on tapana yrittää vakuuttaa muut kauneudestaan kertomalla keksittyjä juttuja omasta vastustamattomuudestaan. Lukiossa meidän kaveriporukassa oli yksi tällainen tyttö, joka, oltiin sitten missä tahansa liikkeellä, kertoi kuinka miehet eivät saaneet hänestä silmiään irti jne jne jne vaikkeivat he hänelle kelpaisi. Vaikkei kukaan kyllä erityisemmin katsonut, varmastikaan.

Mutta ei se nyt mikään yleinen oikku ole, ihmiset pönkittävät itseään eri tavoin, jotkut taas jonainen päivänä alkavat olla itselleen rehellisiä ja saavat ongelmansa ratkaistua.

Vierailija
67/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kehittää itseään henkisesti. Monesti sisänenkauneus on nostanut tai sen puute laskenut komistukset tai vähemmän komeat(jos nyt näin luokitellaan). Seksikkyyteen myös vaikuttaa paljon sisäinen. Ihminen on niin paljon enemmän kuin ulkonenkuori,kun tulee mukaan persoona, olemus...kaikki ratkaisee:) Itsetuntemus ja ihmisen hyvyys paistaa monesti läpi. Mä löysin niin ihanan miehen ja se on varmaan hauskin mitä oon ikinä tavannut, komeakin,mutta etenkin se,että en oo ikinä nauranut kenenkään kanssa niin paljon-merkitsee.

Vierailija
68/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oot köyhä ap naisia ei kiinnosta miehen ulkonäky vain raha

Vierailija
69/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne sun ulkkiskaverit cockblokkaa sut jotenki. Ehkä järkevä norminainen välttelee tietyntyyppisten ulkkisten seuraa.

Ei minua kiinnosta tuollaiset naiset jotka rodun perusteella valitsevat. Tuskinpa minulla olisi mahiksia niihin.

Vierailija
70/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä mikä sun kenkääsi hiertää, ap.

Harvempi mukava fiksu ’taviksen näköinem’ nainen pohtii saisiko kenties tuon kylän bileprinsessan kanssa seurustelevan komistuksen itselleen. Naiset kyllä tajuavat (suurin osa) suunnilleen ’oman tasonsa’ ulkonäkökilpailussa, ja jos kerta n seurustelet tuon bileprinsessan kanssa niin kyllä joku saisi sinuun syvästi rakastua että yrittäisi ’voittaa’ sinut itselleen. Nöetkös, ne ’tavikset’ eivät tiedä mitä ajattelet nyksästäsi eikö heistä/meistä kovin moni arvosta miehessä sitä ominaisuutta, että täytyy nyt jonkun kanssa roikkua parina. Sinkkuus ”koska en ollut vielä löytänyt sinua” on puoleensavetävää.

Vierailija
71/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miess kirjoitti:

Olipa yllätys. Asiallinen aloitus ja miten vihamielisiä vastauksia joukossa, täysin ilman syytä. Itse olen mies jolla hieman samanlainen tilanne. Seurustellut tosi kauniiden naisten kanssa, mutta omaan silmään ei niin kauniiden taholta ei kiinnostusta osoiteta.  Olen miettinyt samaa asiaa, että mistä ihmeestä se voi johtua. Joskus joku nainen sanoi, että se johtuu ehkä siitä kuinka kaikki ei uskalla lähestyä koska komea, mutta laitoin sen ainakin sillä kertaa sen piikkiin, että kyseessä oli ainakin 15vuotta itseäni vanhempi nainen joka ehkä halusi vain imarrella. Asia ei sinänsä enää haittaa, koska en etsi enää vaimoa Suomesta, mutta mietityttänyt ja harmistuttanut asia jonkin verran on. Vielä kerran, älkää jakako sitä vihaanne ihan vaan siksi koska ap sattuu olemaan mies, aloitus on asiallinen. Miksi ei voisi sanoa, että joku on omaan silmään kauniimpi ja joku tavallisempi, jotain rajaa poliittisessa korrektiudessa.

"omaan silmään ei niin kauniiden taholta ei kiinnostusta osoiteta. " <- eiköhän tuo johdu ihan sinusta. En minäkään osoittaisi kiinnostusta mieheen, joka pitäisi minua vähemmän kauniina. 

Vierailija
72/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miess kirjoitti:

Olipa yllätys. Asiallinen aloitus ja miten vihamielisiä vastauksia joukossa, täysin ilman syytä. Itse olen mies jolla hieman samanlainen tilanne. Seurustellut tosi kauniiden naisten kanssa, mutta omaan silmään ei niin kauniiden taholta ei kiinnostusta osoiteta.  Olen miettinyt samaa asiaa, että mistä ihmeestä se voi johtua. Joskus joku nainen sanoi, että se johtuu ehkä siitä kuinka kaikki ei uskalla lähestyä koska komea, mutta laitoin sen ainakin sillä kertaa sen piikkiin, että kyseessä oli ainakin 15vuotta itseäni vanhempi nainen joka ehkä halusi vain imarrella. Asia ei sinänsä enää haittaa, koska en etsi enää vaimoa Suomesta, mutta mietityttänyt ja harmistuttanut asia jonkin verran on. Vielä kerran, älkää jakako sitä vihaanne ihan vaan siksi koska ap sattuu olemaan mies, aloitus on asiallinen. Miksi ei voisi sanoa, että joku on omaan silmään kauniimpi ja joku tavallisempi, jotain rajaa poliittisessa korrektiudessa.

"omaan silmään ei niin kauniiden taholta ei kiinnostusta osoiteta. " <- eiköhän tuo johdu ihan sinusta. En minäkään osoittaisi kiinnostusta mieheen, joka pitäisi minua vähemmän kauniina. 

En ymmärrä, miksi joku itkee täällä sitä, että naiset, joita te itse ette näe kauniina, eivät osoita kiinnostusta? Haluatteko jonkun haaremin ihailijoita, vai mistä on kyse? Eikö riitä, että ne, jotka itse näette kauniina, pitävät myös teitä kiinnostavina?

Vierailija
73/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miess kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joku itkee täällä sitä, että naiset, joita te itse ette näe kauniina, eivät osoita kiinnostusta? Haluatteko jonkun haaremin ihailijoita, vai mistä on kyse? Eikö riitä, että ne, jotka itse näette kauniina, pitävät myös teitä kiinnostavina?

No onhan se kummallista, jos noiden naisten pitää tuoda esille se, miten he eivät ole yhtään kiinnostuneita.

Vierailija
74/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten festareilla luokseni tuli juttelemaan sellainen tosi siistillä tavalla "huomaamattoman" komea mies, joka oli vielä aika lailla nuorempi minusta. En ole täysin riihen seinästä revitty itsekään, mutta en ole tyylikkään itsevarma enkä rento myöskään, vaan pikemminkin varuillani oleva ja sosiaalisesti kömpelö. Tuolloin olin kyllä päissäni ja normaalia puheliaampi. Minussa heräsi epäilys miestä kohtaan ensinnäkin koska kukaan asiallisessa kunnossa oleva komea muukalainen ei ole koskaan tullut minulle juttua iskemään noin vain. Saati että näyttäisi joltain purjehdusklubilta piipahtaneelta. Minua lähestyvät poikkeuksetta vain kaatokänniset ja muut friikit.

En keksinyt muuta selitystä, kuin että mies oli siviilipukuinen poliisi joka luuli minun liittyvän huumemaailmaan. (Tämä ajatus sai vahvistusta, kun myöhemmin samana iltana minulle myös yritettiin kaupitella huumeita.)

Jutun pointti on se, että komea mies joka haluaa hengata kanssani on joko huijari tai sillä on pakko olla päässä vikaa. Komeiden miesten ja minun elämänpiirit eivät leikkaa.

Vierailija
75/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liian kova pala, jos tavikset eivät kiinnostu?

Kauniit liikkukoot omissa porukoissaan, tavikset tavisten porukoissa. Ongelmat vähenee.

Vierailija
76/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asenteesi paistaa sinusta kilometrien päähän. Et tajua sitä itse. Minä, komea ja te, tavikset. Varmasti kukaan normaali tavis ei lähesty. He kiertävät sinut kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi