Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen komea, miksi niin moni tavisnainen sanoo ettei kiinnosta?

Vierailija
16.03.2019 |

On se ihmeen nurinkurista että kuitenkin melkein poikkeuksetta kelpaan sille lauman kauneimmalle.

Yleensä se menee niin että nämä tavisnaiset itse ottavat sen puheeksi ettei niillä voisi olla mitään juttua minun kanssa. Siis jo ennenkun edes ovat tutustuneet minuun.

Ja itse en edes ole pinnallinen tai ylimielinen. Hyvin kelpaisi tavallinen nainen jos se on mukava.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi komeuden takia pitäisi kiinnostua kun arvostaa miehessä enemmän muita piirteitä?

Oikeastaan kysymyksesi antaa vastauksen siihen.

Niin, mistä piirteistä ne voi tietää jos eivät edes tunne mua?

Ap

No aika haikee sanoa kun ei sua tunne, mutta pukeudutko ’liian kalliisti’ ’liian kehnosti’ ’liian muodikkaasti’ - minkälaisia hajuvesiä käytät, onko sulla tatskoja/koruja? Minkälainen mahtaa olla kävelytyylistä? Vaikuttaako siltä että otat muut huomioon vai oletko norsu posliinikaupassa? Oletko se ’kaikki tuntee apinan vaikkei apina vielä tunne niitä’? Kulkeeko (näitten mielestä huono) maineesi edelläsi - oletko esim ollut käytä ja hävitä-poikaystävä?

Ja tajuathan, että suuri osa ihmisistä hakee sopivaa persoonaa ja liian ulkonäkökeskeiseltä tuntuva ihminen ei vain herätä mitään kiksejä? Varsinkaan jos itse ei halua päivästä toiseen tälläytyi kuin bileiltaa varten.

Samalla lailla iso osa miehistä ei voi ymmärtää naisten ainaista meikkaamista - mikä pointti meikata kun mennään leffaan???

Keskimääräistä paremmin pukeudun mutten nyt kovin erikoisesti.

Aika hiljainen, ujo ja tylsä taidan olla.

- ap

Nössö sä olet ja sellaisena epäviehättävä. Mutta edelleenkään en ymmärrä ongelmaasi, koska ihan vapaaehtoisesti olet kamalan, mutta kauniin pinnallisen bilettäjän kanssa. Ja tästä syytät tavallisen näköisiä naisia?

En syytä siitä. Huonosta käytöksestä syytän.

Ap

Sinusta on huonoa käytöstä jos sinusta ei kiinnostusta?

Vierailija
42/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista ja loukkaavaa käytöstä näiltä naisilta. Itselleni ei tulisi mieleenkään paukauttaa jollekin random henkilölle, ettei hän ole minusta viehättävä.

Niin paitsi, jos mies tyrkyttää itseään, niin tuo reaktio tulee jokaiselle naiselle, maailman kohteliaimmallekin.

Uskon, että tämän miehen luonteessa ja käytöksessä on jotain vikaa, joka saa aikaan vihaa.

Mikä olisi sitten sellainen juttu joka herättää tuollaista vihaa?

- ap

Tuskinpa tätä kenellekään kasvokkain sanot, mutta naisten luokitteleminen taviksiin ja (sinun mielestäsi) kauniisiin tökkii ainakin minua. Paistaako tuo asenteesi kenties jotenkin läpi?

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

En koskaan kuullutkaan vauva-palstaa lukuun ottamatta. Vinkkinä, että näitä asenteita ei tosiaan kannata tuoda ilmi, jos tosiaan haluat, että nämä ns. taviksiksi arvottamasi naiset kiinnostuvat sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallista ja loukkaavaa käytöstä näiltä naisilta. Itselleni ei tulisi mieleenkään paukauttaa jollekin random henkilölle, ettei hän ole minusta viehättävä.

Niin paitsi, jos mies tyrkyttää itseään, niin tuo reaktio tulee jokaiselle naiselle, maailman kohteliaimmallekin.

Uskon, että tämän miehen luonteessa ja käytöksessä on jotain vikaa, joka saa aikaan vihaa.

- ap

Tuskinpa tätä kenellekään kasvokkain sanot, mutta naisten luokitteleminen taviksiin ja (sinun mielestäsi) kauniisiin tökkii ainakin minua. Paistaako tuo asenteesi kenties jotenkin läpi?

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

En koskaan kuullutkaan vauva-palstaa lukuun ottamatta. Vinkkinä, että näitä asenteita ei tosiaan kannata tuoda ilmi, jos tosiaan haluat, että nämä ns. taviksiksi arvottamasi naiset kiinnostuvat sinusta.

Vai kiinnostuisitko itse naisesta, joka kutsuisi sua tavikseksi vs komeat miehet?

Vierailija
44/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat liian hyvin tuon komeutesi ja se ei ole vetoavaa. Komea mies joka ei tavallaan tajua sitä on niin seksikäs, että nam..

Vierailija
45/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen KOMEA". Tämä.

Vierailija
46/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin vain tavan Suomalainen kaljamahanen pottunokka ja kuvittelet itsestäsi liikoja. 

Vierailija
47/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen KOMEA". Tämä.

Sittenhän voi olla myös se, että AP ei muitten mielestä näytä mitenkään erityisen komealta tai talvista kummemmalta.

Vierailija
48/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi kiinnostua varatusta, vaikka se seurustelisi kuinka kauhean naisen kanssa?

Vierailija
49/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

Ei tee.

Vierailija
50/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi komeuden takia pitäisi kiinnostua kun arvostaa miehessä enemmän muita piirteitä?

Ap

No aika haikee sanoa kun ei sua tunne, mutta pukeudutko ’liian kalliisti’ ’liian kehnosti’ ’liian muodikkaasti’ - minkälaisia hajuvesiä käytät, onko sulla tatskoja/koruja? Minkälainen mahtaa olla kävelytyylistä? Vaikuttaako siltä että otat muut huomioon vai oletko norsu posliinikaupassa? Oletko se ’kaikki tuntee apinan vaikkei apina vielä tunne niitä’? Kulkeeko (näitten mielestä huono) maineesi edelläsi - oletko esim ollut käytä ja hävitä-poikaystävä?

Ja tajuathan, että suuri osa ihmisistä hakee sopivaa persoonaa ja liian ulkonäkökeskeiseltä tuntuva ihminen ei vain herätä mitään kiksejä? Varsinkaan jos itse ei halua päivästä toiseen tälläytyi kuin bileiltaa varten.

Samalla lailla iso osa miehistä ei voi ymmärtää naisten ainaista meikkaamista - mikä pointti meikata kun mennään leffaan???

- ap

Nössö sä olet ja sellaisena epäviehättävä. Mutta edelleenkään en ymmärrä ongelmaasi, koska ihan vapaaehtoisesti olet kamalan, mutta kauniin pinnallisen bilettäjän kanssa. Ja tästä syytät tavallisen näköisiä naisia?

Ap

On kyllä jos se pitää erikseen mainita.

Ap

Vierailija
51/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Eiköhän kaikki sitä tee.

- ap

Ei tee.

Kyllä tekevät.

- ap

Vierailija
52/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi kiinnostua varatusta, vaikka se seurustelisi kuinka kauhean naisen kanssa?

On se luetun ymmärtäminen vaikeata nykyisin

- ap

Vierailija
53/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen KOMEA". Tämä.

Sittenhän voi olla myös se, että AP ei muitten mielestä näytä mitenkään erityisen komealta tai talvista kummemmalta.

Tuotko sinä sitten esille jonkun ihmisen rumuuden keskustelussa joka kerta kun joku ruma lyöttäyttyy joukkoon?

Vierailija
54/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka puhuu omasta komeudestaan ja kehuu itse ulkonäköään on TURNOFF, vaikka olisi komea.

Vierailija
55/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu omasta komeudestaan ja kehuu itse ulkonäköään on TURNOFF, vaikka olisi komea.

Mutta mammat taas täällä kehuvat itseään kauneiksi ja 20v nuoremman näköisiksi koska sehän ei ole turnoff

Vierailija
56/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- ap

Ap

Ap

Tuota ei erikseen mainita kuin poikkeustapauksille. Eli takiaisille, jotka eivät muuten usko, koska kuvittelevat, että jokaisen naisen kuuluu ihastua komistukseen tai isoon k*****n.

Usko pois, olet tavalla tai toisella ajanut tilanteen sellaiseksi, että saat osaksesi huonoa käytöstä. Koska normaali ja neutraali käytös ja puhe ei riitä. Näin se menee.

Vierailija
57/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllätys. Asiallinen aloitus ja miten vihamielisiä vastauksia joukossa, täysin ilman syytä. Itse olen mies jolla hieman samanlainen tilanne. Seurustellut tosi kauniiden naisten kanssa, mutta omaan silmään ei niin kauniiden taholta ei kiinnostusta osoiteta.  Olen miettinyt samaa asiaa, että mistä ihmeestä se voi johtua. Joskus joku nainen sanoi, että se johtuu ehkä siitä kuinka kaikki ei uskalla lähestyä koska komea, mutta laitoin sen ainakin sillä kertaa sen piikkiin, että kyseessä oli ainakin 15vuotta itseäni vanhempi nainen joka ehkä halusi vain imarrella. Asia ei sinänsä enää haittaa, koska en etsi enää vaimoa Suomesta, mutta mietityttänyt ja harmistuttanut asia jonkin verran on. Vielä kerran, älkää jakako sitä vihaanne ihan vaan siksi koska ap sattuu olemaan mies, aloitus on asiallinen. Miksi ei voisi sanoa, että joku on omaan silmään kauniimpi ja joku tavallisempi, jotain rajaa poliittisessa korrektiudessa.

Vierailija
58/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

- ap

Ap

Ap

Tuota ei erikseen mainita kuin poikkeustapauksille. Eli takiaisille, jotka eivät muuten usko, koska kuvittelevat, että jokaisen naisen kuuluu ihastua komistukseen tai isoon k*****n.

Usko pois, olet tavalla tai toisella ajanut tilanteen sellaiseksi, että saat osaksesi huonoa käytöstä. Koska normaali ja neutraali käytös ja puhe ei riitä. Näin se menee.

Usko pois, en ole tehnyt mitään ansaitakseni tuollaista paskaa.

Näköjään täällä mies on aina sika, teki sitä niin tai näin.

- ap

Vierailija
59/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessäsi on vastaus. Et vain taida tajuta itse.

Vierailija
60/76 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyksessäsi on vastaus. Et vain taida tajuta itse.

Ehkä sinä sitten voit selittää sen meille sinua tyhmemmille.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan