Kukaan ei taaskaan lähde baariin mukaan.
Aina kun olisin lähdössä, niin ei kukaan pääse/jaksa/ tmv.
Potuttaa taas mahdollinen tuleva yksinäinen ilta kotona.. :(
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:12"]
Mun mies kyllä lähtee. Soita sille.
[/quote]
Ihana :D
Täälläkin yksi yksinäinen, mutta tähän jo tottunut. Teen hyvää ruokaa ja katson telkkaria :) Aamulla sitten virkeänä lenkille ilman mitään krapuloita.
Mikä pakko sitä on yksin kotona istua.
Rohkeasti vaan yksin liikkeelle ja ihmisten ilmoille.
Jos et kehtaa illalla mennä baariin yksin niin mene nyt iltapäivällä johonkin kivaan kahvilaan lasilliselle...ota joku kiva lehti mukaan tai katsele vain ihmisiä...nauti ja rentoudu :)
Mieskin kävis seuraks, ei siinä mitään. :)
Joo, kyllä mä kerran yksin olinkin baarissa ja ihan kivaakin oli. Kyllä sitä juttuseuraa riitti, varsinkin kun olen itsekin melko ulospäinsuuntautunut ja alan höpöttämään ihmisten kanssa helposti. No problem, ajattelin vaan josko sitä vaikka täältä kautta sais jonkun kaveriks mukaan ja tutustuis uuteen ihmiseen/ihmisiin. :)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:48"]
Joo, kyllä mä kerran yksin olinkin baarissa ja ihan kivaakin oli. Kyllä sitä juttuseuraa riitti, varsinkin kun olen itsekin melko ulospäinsuuntautunut ja alan höpöttämään ihmisten kanssa helposti. No problem, ajattelin vaan josko sitä vaikka täältä kautta sais jonkun kaveriks mukaan ja tutustuis uuteen ihmiseen/ihmisiin. :)
[/quote]
Kiva idea muuten tuokin :)
oltiin joskus kavereiden kanssa ulkona ja tupakkapaikalla tavattiin nainen, joka oli tullut yksin baariin. pyydettin se heti meidän seuraan ja hauskaa oli kaikilla.
ehkä jos menet yksin ja katsot sopivan rennon ja puheliaan oloisia naisia tai miehiä ja kerrot, että tulit yksin baariin ja kaipaisit vähän tukea? yleensä se alku on vähän kankeaa, mutta loppuillasta ei edes muista, kenen kanssa on ulos lähtenyt :)
tsemppiä ja toivottavasti hauskaa iltaa!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 19:20"]
oltiin joskus kavereiden kanssa ulkona ja tupakkapaikalla tavattiin nainen, joka oli tullut yksin baariin. pyydettin se heti meidän seuraan ja hauskaa oli kaikilla.
[/quote]
Olette mukavia ihmisiä!
Mun mies kyllä lähtee. Soita sille.