Lapsettomille lapsettomuuslisää
Tämä professori Kotiahon ideahan on loistava!
Jokainen syntymätön suomalainen vaikuttaa enemmän kuin viidenkymmenen afrikkalaisen syntymättömyys. Lisäksi Suomeen voidaan ottaa ilmaston vuoksi pakoon lähteviä muista maista.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Velat. Yhteiskunnan vapaamatkustajia, kitisijöitä, oman navan ympärillä pyörijöitä. Kaiken sisältö on minäminä, ja odotetaan että muutkin huomaa velan ainutlaatuisuuden ja uniikin lumihiutaluuden.
Vai teitä valittajia ja heikkoja uikuttajia pitäisi vielä PALKITA lapsettomuusesta?? Minun vaivalla kasvattamat lapseni, jouhin on mennyt multa satojatuhansia rahaa, elättävät teidät vanhana ja vaihtavat vaippanne. Te loiset ette itse ole ponnistelleet mutenkään vanhuudenturvanne eteen. Ja kyllä, minä olen koko ajan maksanut veroja myös mutta sen lisäksi uhrannut valtavasti rahaa ja aikaa lasten kasvatukseen. Saman rahan ja ajan te käytitte brunsseihin ja skumppaan.
Ja olet ylpeä siitä, että olet puskenut tänne lapsia kärsimään ja kitumaan? Enkä tarkoita pelkkää ilmastonmuutosta.
Lapsettomia vois auttaa siten että abortin sijaan naisia kannustetaan rahalla synnyttämään lapsensa ja antamaan adoptioon. Kaikki hyötyis siitä, ja elämä jatkuis
Lestadiolaiset pelastavat Suomen. Hienoa että he jaksavat kasvattaa lapsistaan ahkeria ja vastuuntuntoisia veronmaksajia. Ansiomerkki heille, ja kiitos.
Omista lapsistani ei ahkeria kasvanut, en osannut äitinä kannustaa. Hyvä että toiset osaavat.
Vierailija kirjoitti:
Velat. Yhteiskunnan vapaamatkustajia, kitisijöitä, oman navan ympärillä pyörijöitä. Kaiken sisältö on minäminä, ja odotetaan että muutkin huomaa velan ainutlaatuisuuden ja uniikin lumihiutaluuden.
Vai teitä valittajia ja heikkoja uikuttajia pitäisi vielä PALKITA lapsettomuusesta?? Minun vaivalla kasvattamat lapseni, jouhin on mennyt multa satojatuhansia rahaa, elättävät teidät vanhana ja vaihtavat vaippanne. Te loiset ette itse ole ponnistelleet mutenkään vanhuudenturvanne eteen. Ja kyllä, minä olen koko ajan maksanut veroja myös mutta sen lisäksi uhrannut valtavasti rahaa ja aikaa lasten kasvatukseen. Saman rahan ja ajan te käytitte brunsseihin ja skumppaan.
Luuletko sinä että vapaaehtoisesti lapsettomien elämä on yhtä juhlaa? Elämme aivan tavallista elämää niin kuin muutkin ihmiset ainoastaan sillä erotuksella, ettemme aio lisääntyä. Itse elän työkyvyttömän aivovammaisen haastavaa arkea, en kaipaa tämän kaiken lisäksi mitään saarnoja enkä etenkään syyllistämistä. On tarpeeksi vaikeaa ihan ilman kenenkään toisen moraalista ylemmyyttä.
Kuka hullu tänne enää lapsia tekee kun ilmapiiri on tämä? Lopetetaan itsemme kansakuntana vaikka vuoden 2025 itsenäisyyspäivänä niin loppuu tämä suomalaisten ikuinen valitus.
Lopettakaa tuo ilmastonmuutoksesta vouhottaminen. Luonto hoitaa homman, ollaan menossa kohti kylmempiä aikoja pian eikä ihmisellä ole sen asian kanssa mitään tekemistä.
Meidän koirakin luulee että postinkantajan hän saa ajettua joka päivä haukkumalla pois.
Ilmastovouhottajat yhtä tyhmiä kuin meidän koira. Ei ilmasto siksi viilene että vouhotetaan tyhjää, avaruudessa on suurempia universumin voimia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Ja tämä pitäisi saada takautuvasti ja potentiaalisen lisääntymiskyvyn mukaan. Eli kaksi lasta hankkimatta jättänyt saisi kahden lapsettomuuslisän, kolme lasta hankkimatta jättänyt kolmen, jne.
Vaikka itse häviäisin kyllä siinä, koska akateemisena valkokaulustyöläisenä olen jättänyt hankkimatta kaksi lasta korkeintaan.
t. vela
Ihana idea! Minä voisin näiden kahden lapsilisän lisäksi ottaa kahdeksan lapsettomuuslisää, sillä nuorena haaveilin 10 lapsesta 😂😂😂😂😂
T. Kahden äiti
Ketä varten menestymme työelämässä? Omia lapsiamme, jotka ovat tulevaisuuden aikuisia vaiko valtaa pitävää rikkainta 1-2%:a?