rv 18+ eivätkä liikkeet tunnu!!! MUITA??
Tämä on jo kolmas raskauteni ja olen aikaisemmilta tuntenut liikkeet 16-17 viikoilla. Nyt joskus selällään maatessa voi tuntua jotain epämääräistä, mutten ole ollenkaan varma onko ne vauvan liikkeitä. Huolestuttaa tosi paljon, että miksi ne ei tunnu vaikka sanotaan, että mitä useampi raskaus niin liikkeet tuntuvat aina vaan aikaisemmin..
Kommentit (7)
Istukan paikasta en tiedä, koska rakenneultra vasta muutaman viikon kuluttua.. Pystytkö nukkumaan selälläsi paremmin kuin niiltä jolla istukka ollut muualla?
Mulla alkoi liikkeet tuntua neljännessä raskaudessa vasta vk:n 22 jälkeen. Olin aika huolissani myös kun aikaisemmin tuntunut paljon aikaisemmin. Kävin kaksi kertaa ylimääräisissä tarkastuksissa, mutta kaikki oli kunnossa ja ihan terve vauva syntyi.
Ei välttämättä tunnu,riippuu istukan sijainnista.Mulla kolmannessa raskaudessa tuntui hyvin vähän liikkeitä vaikka viikkoja oli jo 25. Silloinkin käyrällä näkyi liikkeet vaikka itse en tuntenut yhtään mitään. Ja istukka siis etuseinässä.
Takana yksi raskaus, istukka etuseinässä ja tunsin vauvan liikkeet vasta rv 20+4. Eli ehkä ei sinunkaan kannata vielä hätääntyä:)
Mulla myös kolmas raskaus menossa, ja liikkeet tunsin tosi myöhään. Ja istukan todettiin olevan edessä. Kuulemma se vaimentaa liikkeiden tuntemisen.
Missähän istukka?
Ei minullakaan tässä neljännessä tuntunut kuin vasta lähempänä rv20. Istukka edessä ja rauhallinen vauva.