Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsipuoli ja facebook -asiaa

Vierailija
23.03.2013 |

Lapsi pyysi minut kaverikseen ja otinkin hänet kaveriks. Myös lapsen isä eli mieheni on lapsen kaveri. 

Olen lapsen äidille punainen vaate ja mieheni ja eksä eivät ole oikeastaan edes puheväleissä. Minulle ja lapselle on kuitenkin muodostunut hyvä suhde.

Nyt tuli ilmi, että lapsi on piilottanut minut totaalisesti kaverilistallaan eli edes mieheni ei näe, että olen lapsen kaveri ja muut miehen ja lapsen yhteiset kaverit näkyvät kyllä.

Nyt en uskalla kommentoida enkä tykätä mistään laspen "sivuilla", koska lapsi selkeästi haluaa salata kaveruutemme. Kun olen erityisen hyvin salattu kaveri, näkyykö jos tykkään tai kommentoin kaikille vai vaan lapselle? Jos jollain on 100 % varma tieto asiasta, haluaisin kuulla. Niin kauan kuin ei ole varmuutta, en tykkää enkä kommentoi, koska lapsen äiti saa takuuvarmasti raivarin, jos näkee, että olen lapsen kaveri ja juuri tämän vuoksihan lapsi on minut piilottanut totaalisesti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en osaa sanoa.

Mutta onpa naurettava äiti lapsella. Oman tyttäreni kavereissa on isä ja isän uusi puoliso.

En ole kummankaan kanssa missään tekemisissä, enkä välitä uudesta kumppanista piirun vertaa, lähinnä siksi, että on ilmoittanut, ettei halua lapsia osaksi elämäänsä, saavat käydä kylässä, mutta eivät säännöllisesti. Lapset ovat tavanneet isäänsä n.kerran/vuosi tahdilla.

Ja todellakin mua ärsyttää tuolla pohjalla kun tykkää ja kommentoi tyttäreni juttuja kuin parempikin kaveri. Mutta tyttäreni vuoksi ei tulisi mieleenikään asiasta mitään sanoa tai ottaa kantaa, ei ole multa mitään pois vaikka kavereita siellä ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa. Onhan se oudon näköistä, kun kaksi tykkää, mutta vain yhden nimi näkyy. Heti sen arvaa.

Vierailija
4/4 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 13:21"]

Kyllä sen huomaa. Onhan se oudon näköistä, kun kaksi tykkää, mutta vain yhden nimi näkyy. Heti sen arvaa.

[/quote]

Siis eikö kukaan henkilön X kavereista näe henkilön Y tykkäystä, jos henkilö X on piilottanut henkilön Y listaltaan?

Ja mitä järkeä on hyväksyä joku kaveriksi ja sitten piilottaa?