Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini käy siivoamassa (sotkemassa) asuntoani!!

Vierailija
16.03.2019 |

Hänellä on vara-avain hätätapauksia varten. Muistaakseni kun annoin sen hänelle, sovittiin että hän käyttää sitä vain minun luvallani tai sitten hengenhädässä. Hän on työpäivieni aikana nyt kuitenkin käynyt asunnollani. Tiskannut, imuroinut, siivonnut. Eikä millekään näille ole ollut mitään tarvetta (en ole sottapytty), olisin tehnyt kaiken tuon itsekin jos olisin vain ehtinyt ennen äitiäni. Kun olen puhunut asiasta, hän on vain selitellyt että "ohi kulkiessaan ajatteli vähän käydä auttelemassa". Saanko puhuttua järkeä, vai otanko avaimen vaan pois?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on siis (sotkemassa) siksi, että äitini onnistui pudottamaan erään koriste-esine-eläimen niin, että siitä irtosi korva.... Mur!

Vierailija
2/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun äitisi. En tiedä, tee jotain tai kestä.

Vierailija
4/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat avaimen pois. Mitäs kun tulee se päivä ku olet peiton alla baaripanon tai poikaystävän kanssa ja äitisi tulee siivoamaan teille.

Vierailija
5/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kiitos auttamisesta, mutta et tarvitse apua ja sinun luoksesi ei saa mennä ilmoittamatta tai muuten avain lähtee pois. Kerro että tiedät että tarkoittaa vain hyvää mutta se ei sovi että käydään ilmoittamatta. Se on sinun kotisi.

Vierailija
6/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaan avain pois, muuten vaan pahenee tuosta...

Vierailija
7/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti hakemaan avain pois kun olet 'hukannut omasi. Ei puhe ole ennenkään tehonnut.

Vierailija
8/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jota tökkii, kun lauseen lopussa joku sanoo tai kirjoittaa ''mur''?

Vierailija
9/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen tuollaista tilannetta omalle kohdalleni niin ottaisin avaimen pois ja tekisin hyvin selväksi ettei tuollainen ole ok.

Vierailija
10/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia niitä avaimia täytyy jaella ympäriinsä?? Minun kotini avaimet ovat tasan minulla eikä kukaan muu niitä saa.

Vierailija
11/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota avain pois,mutta älä todellakaan pyydä apua ,kuin HENGENHÄDÄSSÄ.Olet itsekäs pikku pa,,,kiainen ,jolla on heikko itsetunto.

Vierailija
12/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut asiallisesti keskustella äitisi kanssa? Jos mahdollista, keskustelkaa kuten aikuiset koska vaikka olet hänen lapsensa, olette aikuisina ihmisinä tasavertaisia. 

Hänellä on varmaan vaikeuksia päästää irti holhous-mentaliteetista ja ymmärtää, että hän on tärkeä sinulle vaikkei voikaan enää olla siivoamassa jälkeesi ja muuta sensellaista. Moni äiti ajattelee tekevänsä hyvää eikä ymmärrä, että lapsi toivoisi rajojensa kunnioitusta ja itsenäisyyttä. Toisen puolesta siivoaminen on kaunis ele, joten äidin voi olla vaikea käsittää miksi se voisi olla epämukavaa kellekään. Koska moni äiti ei juuri siinä pesäero-ahdistuksen hetkellä osaa ajatella että aikuisen lapsen kanssa on oltava eri dynamiikka, jotta lapsi voi elää itsenäistä elämää.

Puhu hänelle, jos voit etkä ole tehnyt sitä vielä. Suosittelen olemaan lempeä ja muistuttamaan että tottakai välität hänestä. Kerro rehellisesti tunteistasi, oli se sitten tunne siitä että äitisi epäilee ettet pärjää, tai ikävä olo kun joku käy kotonasi luvatta toisin kuin on sovittu - tai vaikka molemmat. Sinulla on oikeus yksityisyyteen kotonasi. :)

Vierailija
13/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäisiäni mammoja vaivaa ? Ollaanko me jossain vaiheessa altistuttu jollekin - Tsernobyl -86? -kun ei mitään tajua käytöstavoista. Ei tässä eikä monessa muussakaan asiassa , jos edes osa tämän palstan tarinoista pitää paikkansa. Aivan törkeetä jengiä.

Vierailija
14/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ei edes omista avainta, mutta käyn vaikka vessassa ja äiti on aloittanut imuroinnin kielloista huolimatta.

Kerran tein virheen ja kävin lähikaupassa, olin poissa ehkä 15min ja siinä ajassa äiti oli ehtinyt jo löytää seksilelut jotka olin piilottanut komeron perälle. En edes ehtinyt olla häpeissäni, ärsytti liikaa.

Joka kerta kun tulee kylään joudun oikeasti anelemaan ettei ala siivoamaan.

Itse ottaisin avaimen pois ja pyytäisin kylään kerran viikossa, näin hän ei koe tulleensa hylätyksi ja samalla voi pitää toista silmällä.

Vierailija
15/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on äiti yllättänyt, seksisession aikana...

Kiva oli juosta peitto päällä ovelle ennen kuin ehti sisälle, ettävoisiko viedä koiran pihalle. Ei vienyt.

Tuli sisään baarimies puolalastomana sohvalla ja seksituoksut ympäri kämppää kesän kuumuudessa..

Äiti "Tääl on vähän tunkkasta, voisi tuulettaa"

Vierailija
16/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot eka nätisti ettei tuollainen käy.Jos toistuu niin avain pois.

Vierailija
17/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taas ei ajateltu antaa avainta poismuuttavalle lapselle. Ota se avain pois tai kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi