Mihin aikuinen ihminen tarvitsee herkkua?
Tai tarkemmin ajateltuna, mihin lapsikaan tarvitsee? Terveellisistä ruuista löytyy myös oikein hyviä makuja, ilman sokerin yms. haittoja.
Kommentit (17)
Olen 63-vuotias ja siis melko aikuinen. Oma herkkuni on hakea lähikaupan paistopisteeltä croissant aamukahvin kanssa.
'Tarvitsen' sen.
☕ 🥐
Elämästä nauttimiseen? Ihan kuten esim. Satunnaisesti viiniäkin. Mä ainakin nautin mun elämästä 😂
Herkkuja on monenlaisia ja ne kaikki ovat minulle tärkeitä. Mieheni on minulle isoin herkkupala ja juuri äsken sain taas nauttia hänestä oikein kunnolla. Sen jälkeen pidän myös suklaasta, lakuista, salmiakista, hedelmäkarkeista, leivoksista, sipseistä, poppareista, toffeesta jne. Tykkään ruuastakin, mutta herkut ovat elämän tähtihetkiä.
Vierailija kirjoitti:
Herkkuja on monenlaisia ja ne kaikki ovat minulle tärkeitä. Mieheni on minulle isoin herkkupala ja juuri äsken sain taas nauttia hänestä oikein kunnolla. Sen jälkeen pidän myös suklaasta, lakuista, salmiakista, hedelmäkarkeista, leivoksista, sipseistä, poppareista, toffeesta jne. Tykkään ruuastakin, mutta herkut ovat elämän tähtihetkiä.
Ai niin, viini! Ja lonkero, samoin myös kuoharia ja joskus aito samppanjakin. Ai nami nami.
Vierailija kirjoitti:
Elämästä nauttimiseen? Ihan kuten esim. Satunnaisesti viiniäkin. Mä ainakin nautin mun elämästä 😂
Eikö elämästä voi nauttia ilman sokerimössöä? En allekirjoita tuota.
Oma poikani ei ollut maistanut karamellejä eikä muuta makeaa ennenkuin noin viisivuotiaana. Ei tykännyt eikä syö vieläkään 28-vuotiaana. Sivutuotteena muuten hampaat joissa ei koskaan ole ollut reikiä!
Itsekään en tykkää makeasta, enkä tunne jääväni paitsi yhtään mitään.
Sokerikoukussa olevat alapeukuttaa...
Vaikea sanoa.
Mielestäni valtaosa suomalaisista on alkoholisteja ja osa heistä tupakoi,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma poikani ei ollut maistanut karamellejä eikä muuta makeaa ennenkuin noin viisivuotiaana. Ei tykännyt eikä syö vieläkään 28-vuotiaana. Sivutuotteena muuten hampaat joissa ei koskaan ole ollut reikiä!
No sittenhän makea ei oo sun HERKKUA! Joku varmaan on? Kas kun makuja on monia ja jokaisella on varmaan jokin herkku.
Pure sä vaan siementikkuja ja anna muitten nauttia. Ollaan kaikki kuolevaisia, ja herkuista kieltäytyminen ei tee meistä kuolemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tartte muhinointejas jakaa julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kukakin pitää herkkuna. Ei herkyssa ole välttämättä sokeria ollenkaan. Ei lisättynä eikä luonnostaan. Minun herkkuni on pekoni.
Eihän aikuiset tarvii mitään ylimääräistä. Vesi ja näkkileipä riittää ja rahatkin säästyy
Pureskelu sä vaan porkkanaa ja mieti.