Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikuinen ihminen tarvitsee herkkua?

Vierailija
16.03.2019 |

Tai tarkemmin ajateltuna, mihin lapsikaan tarvitsee? Terveellisistä ruuista löytyy myös oikein hyviä makuja, ilman sokerin yms. haittoja.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureskelu sä vaan porkkanaa ja mieti.

Vierailija
2/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 63-vuotias ja siis melko aikuinen. Oma herkkuni on hakea lähikaupan paistopisteeltä croissant aamukahvin kanssa.

'Tarvitsen' sen.

☕ 🥐

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkutteluun.

Vierailija
4/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä nauttimiseen? Ihan kuten esim. Satunnaisesti viiniäkin. Mä ainakin nautin mun elämästä 😂

Vierailija
5/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja on monenlaisia ja ne kaikki ovat minulle tärkeitä. Mieheni on minulle isoin herkkupala ja juuri äsken sain taas nauttia hänestä oikein kunnolla. Sen jälkeen pidän myös suklaasta, lakuista, salmiakista, hedelmäkarkeista, leivoksista, sipseistä, poppareista, toffeesta jne. Tykkään ruuastakin, mutta herkut ovat elämän tähtihetkiä.

Vierailija
6/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkkuja on monenlaisia ja ne kaikki ovat minulle tärkeitä. Mieheni on minulle isoin herkkupala ja juuri äsken sain taas nauttia hänestä oikein kunnolla. Sen jälkeen pidän myös suklaasta, lakuista, salmiakista, hedelmäkarkeista, leivoksista, sipseistä, poppareista, toffeesta jne. Tykkään ruuastakin, mutta herkut ovat elämän tähtihetkiä.

Ai niin, viini! Ja lonkero, samoin myös kuoharia ja joskus aito samppanjakin. Ai nami nami.

Vierailija
7/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämästä nauttimiseen? Ihan kuten esim. Satunnaisesti viiniäkin. Mä ainakin nautin mun elämästä 😂

Eikö elämästä voi nauttia ilman sokerimössöä? En allekirjoita tuota.

Oma poikani ei ollut maistanut karamellejä eikä muuta makeaa ennenkuin noin viisivuotiaana. Ei tykännyt eikä syö vieläkään 28-vuotiaana. Sivutuotteena muuten hampaat joissa ei koskaan ole ollut reikiä!

Itsekään en tykkää makeasta, enkä tunne jääväni paitsi yhtään mitään. 

Vierailija
8/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti tunteisiin.

Vierailija
9/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko herkkuPersettä?

Vierailija
10/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikoukussa olevat alapeukuttaa...

Vierailija
11/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa.

Mielestäni valtaosa suomalaisista on alkoholisteja ja osa heistä tupakoi,

Vierailija
12/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma poikani ei ollut maistanut karamellejä eikä muuta makeaa ennenkuin noin viisivuotiaana. Ei tykännyt eikä syö vieläkään 28-vuotiaana. Sivutuotteena muuten hampaat joissa ei koskaan ole ollut reikiä!

No sittenhän makea ei oo sun HERKKUA! Joku varmaan on? Kas kun makuja on monia ja jokaisella on varmaan jokin herkku.

Vierailija
13/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
14/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pure sä vaan siementikkuja ja anna muitten nauttia. Ollaan kaikki kuolevaisia, ja herkuista kieltäytyminen ei tee meistä kuolemattomia.

Vierailija
15/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tartte muhinointejas jakaa julkisuuteen.

Vierailija
16/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukakin pitää herkkuna. Ei herkyssa ole välttämättä sokeria ollenkaan. Ei lisättynä eikä luonnostaan. Minun herkkuni on pekoni.

Vierailija
17/17 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän aikuiset tarvii mitään ylimääräistä. Vesi ja näkkileipä riittää ja rahatkin säästyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi