Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies-/naismaku muuttua ajan saatossa?

Vierailija
16.03.2019 |

Jonkinlainen kriisi menossa oman miesmaun suhteen, ja mietin, että pitäisikö omia mieltymyksiään päivittää ajan tasalle. Voiko niin tehdä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itse olen mm. tullut järkiini.

Vierailija
2/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttuu koko elämänsä aikana. Tuskin sinullakaan on nyt samat "ihastuskriteerit" mitä teini-iässä, vaan ne ovat muuttuneet paljon aikuisemmaksi samalla kun olet itse vanhentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihminen muuttuu iän ja kokemuksen kasvaessa. Arvostukset muuttuu jne. Toki silloin miesmaunkin olisi kehitystyötä.

Vierailija
4/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttua ja vaihdella.

Esimerkiksi hormonaalinen ehkäisy ja raskaus voi vaikuttaa siihen millaisista miehistä kiinnostuu, siihen on biologinen selitys. Toiset miehet ovat parempia lisääntymistarkoitukseen ja toiset parempia huolenpitäjiä.

Vierailija
5/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykytieteen mukaan miesmaku kehittyy 25-vuotiaaksi saakka ja sen jälkeen se pysyy melko muuttumattomana.

Vierailija
6/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen muuttuu koko elämänsä aikana. Tuskin sinullakaan on nyt samat "ihastuskriteerit" mitä teini-iässä, vaan ne ovat muuttuneet paljon aikuisemmaksi samalla kun olet itse vanhentunut.

Kyllä ja ei, itselläni. Teinistä asti pysynyt nämä: ei lihava, ei partaa tai viiksiä, ei muskelimies. Mieluummin pehmeäluonteinen. Täytyy osata hoitaa asiansa. Mielellään korvakoru.

Nuorena oli sen sijaan tärkeätä miehellä pitkä tukka. Tässä iässä ei todellakaan enää 😁.

Mutta luonne ja elämän arvot natsattava, kuten nuorenakin.

Yleistäen ns insinöörityyppi ei ole koskaan ollut mulle ok, kokeiltu on. Mieluummin hitsaaja 😁

Vierailija
7/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Olisin huolissani, jos näin ei käy. Osa eroista johtuu siitä, että Make on jäänyt 15 v. tasolle tai Lissu...

Vierailija
8/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aiemmin suhtautunut miehiin aika altruistisesti ja asettanut henkiset ominaisuudet ulkonäön edelle. Nyt vain jo jonkin aikaa on miesjutut tökkineet sen takia, että en ilmeisesti tarpeeksi odota asioita itselleni, myös ulkonäön suhteen. Aika tärkeäkin suhde on mennyt pieleen sen takia, että minulle tavallaan riitti vain osa paketista ja mies jotenkin koki, että osa hänen satsauksestaan menee ihan hukkaan, kun en noteeraa sitä mitenkään. Et oikeastaan ehkä sitten kyse olisi enemmän mieltymysten täydentämisestä kuin vaihtamisesta. Tuntuu vain tosi luonnottomalta esim. "vaatia" tai odottaa, että mies vaikka käy salilla, koska sitten tulee sellainen olo, että itselläkin on sitten velvollisuus käydä. Olin joskus ahkera käymään, nyttemmin ei ole maistunut. Liikun kyllä paljon, mutta olen laskenut vaatimustasoa itseni suhteen.

Vierailija
9/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis ap.

Vierailija
10/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki akat joihin olen ihastunut ovat olleet loppujenlopuksi suht saman tyylisiä ja näköisiä.

Luonteeltaan myös yhtä perseestä.

Vierailija
11/11 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun naismakuni ole mihinkään muuttunut vuosikymmenien saatossa. Olen aina pitänyt siroista ja pitkähiuksisista naisista. Ehkä se sitten kertoo persoonani jälkeenjääneisyydestä.

Tosin iän puolesta makuni on muuttunut. Ei viisikymmpinen olisi 15-vuotiaan silmään voinut näyttää viehättävältä, mutta nytpä näyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän