Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parempi 5kiloa enemmän ja hyvänkuntoinen kuin----

Vierailija
23.03.2013 |

5kiloa vähemmän ja huononkuntoinen"

Näin luki lehdessä muutama pv sitten. Todettiin kaverin kanssa että kyllä se näin vissiin on. Minulla on 5-7 kiloa liikaa vaikka treenaan 4 kertaa viikossa ja kuntoa on vaikka muille jakaa, kaikki veriarvot huippua kun käytiin testeissä työpaikalta. Kaverini painaa 12 kiloa vähemmän kuin minä (eli n 5 kiloa liian vähän) eikä tee yhtään mitään mistä tulisi hiki. Hänen sekä sokeriarvo että kolesterooli oli ihan päin .....just niin. Keskustelttin tästä ja todettiin että tämä on ihan totta - ei hoikka välttämättä ole terve ja hyvinvoiva ja joku joka vähän pyöreä voi olla ilman "vikoja".

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä on JATKUVASTI kipeä - flunssaa, vatsatautia, nuhaa, kuumetta, korvasärkyä, selkäsärkyä ja sit aloitetaan alusta - flunssaa....jne jne. Hän ei harrasta ikinä mitään liikuntaa ja on hoikka. Ilmeisesti kuitenkin voi aina huonosti. Itse sairastun erittäin harvoin ja liikun lähes päivittäin, muutama kilo ylimääräistä kyllä on.

Vierailija
2/5 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin on kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut.

Mulla on viisi kiloa ylimääräistä ja vyötärön ympärys isompi kuin mitä olis naisille virallisesti tervettä. Voin hyvin, veriarvot jne on mallillaan. Tästä painosta en jojoile suuntaan enkä toiseen, en liho helposti enkä laihdukaan. Kuukauden sisällä paino vaihtelee kahden kilon sisällä kuukautiskierron vaiheiden mukaan.

Jos haluaisin tästä laihduttaa sen viisi kiloa (usein olen kokeillut), se vaatisi aivan älyttömästi ponnisteluja ja kitukuuria ruokailussa. Olen päässytkin siihen normaalipainoon, mutta oloni oli kaikin puolin kurja ja se paino oli todella vaikea ylläpitää. Lisäksi aina kun yritän havitella sitä -5kg, minulle iskee flunssa.

T: 166/73

Vierailija
4/5 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta hyväkuntoisuus ei pois sulje normaalipainoa. Luulen että vielä parempi on olla normaalipainonen ja hyväkuntoinen. Itsellä nämä ovat kulkeneet joksenkin käsikädessä. Kun on viitsynyt treenata hyvin niin painokin laskee normaaliin ja kun tulee laiskimuskausi, niin painokin lähtee nousemaan.

Vierailija
5/5 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niin. Minä olen hoikka ja hyväkuntoinen eikä tarkoitus ole lihottaa itseäni.

t. 163/52 ja ikää 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme