Lue keskustelun säännöt.
Onko kenenkään lapselle tullut MPR-rokotteesta jälkioireita?
19.05.2006 |
Meillä annettiin rokotus viikko sitten, ja nyt on kuumetta, varmaan johtuu siitä, kun neuvolassakin varoiteltiin. Tästähän rokotteesta ollaan montaa mieltä, onko se turha vai ei. Joku on jopa väittänyt että lapsella alkaa siitä korvatulehduskierre, ja voi aiheuttaa autismia. Mielipiteitä ja kokemuksia!!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla