Miksi niin harva mies on "pehmeä" arvoiltaan? Miksi miehet eivät rakasta onnellisuutta ja rauhaa?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VMP. Yritetäänkö täällä taas tehdä miehistä naisia?
Jos haluat naisen partneriksesi, ryhdy lesboksi. Piste.
Miksi onnellisuus olisi naisellinen piirre?
Onnellisuus ei, pehmeys on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, samaa olen miettinyt. Olen siis mies pehmeillä arvoilla. Onnellisuus ei ole helppo olotila. Se voi tuntua monesta ihmisestä tylsältä.
Vaikuttaa siltä, että moni keskittyy ruokkimaan pahaa oloaan säilyttääksen sen elämässään. Oikeastaan vielä taistelevat sen vuoksi, että saisivat pitää sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä mutta olemme teille näkymättömiä.
Kokemukseni on ihan päinvastainen. Jän nämiehet jäävät baarin jälkeen kukkoilemaan pihalle keskenään ja me pehmikset kannamme neidot kotiin.
Rauhaa rakastava ei edes ole siellä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista pehmeyttä tarkoitat?
Miksi vauvapalstalaisille ei kelpaq normaaleilla arvoilla varustettu mies? Miksi pitää olla pehmeä? Ei tajua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko.
Kaikki ihmiset tavoittelevat onnellisuutta ja rauhaa. Mutta jos sitä ei ole niin asialle on tehtävä jotain.
Kurko kirjoitti:
Testosteroiini. Naisista suurin osa kuitenkin rakastuu mieheen, jolla on sitä.
Ne kiltit miehet jäävät sitten usein lapsettomiksi.
Miesten agreessivisuus on naisten vika, he yllä pitävät sitä. Jos naiset valitsisivat lastensa isäksi systemaattisesti näitä "pehmeitä" miehiä, niin 200 vuoden päästä kaikki miehet olisivat sellaisia.
Hävetkää naiset, mm. kaikki sodat johtuvat teistä!
Mielenkiintoinen teoria😂 Taitaa myöskin sisältää totuuden rippeen🤔
Venäjällä aikoinaan tutkittiin susia, siis villisusia jotka napattiin kiinni ja sukupolvi sukupolvelta muutoksia joita tulee kun ihminen päättää mitkä yksilöt lisääntyvät. Ne tosi nopeasti koiriksi muuttuivat vaikka geeneiltään taatusti susia olivat. Ketuilla myöskin vastaavia testejä tehty.
Sivuhuomautuksena itse en lukeudu testieläimiin, siis jos unohdetaan taannoinen parisuhteeni🤓
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Onnellisuuden perusta on raha ja rauhan sotilaallinen ylivoima. Mielestäni suurin osa miehistä tavoittelee näitä, joten en aivan ymmärrä ap:n avautumista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vauvapalstalaisille ei kelpaq normaaleilla arvoilla varustettu mies? Miksi pitää olla pehmeä? Ei tajua...
Miten kuvailisit normaaleilla arvoilla varustettua miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna sitä kaikkea pehmeyttä mikä juontaa siitä että pää on pehmeä.
(Eri)
Hopeakettu kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Miesten agreessivisuus on naisten vika, he yllä pitävät sitä. Jos naiset valitsisivat lastensa isäksi systemaattisesti näitä "pehmeitä" miehiä, niin 200 vuoden päästä kaikki miehet olisivat sellaisia.
Venäjällä aikoinaan tutkittiin susia, siis villisusia jotka napattiin kiinni ja sukupolvi sukupolvelta muutoksia joita tulee kun ihminen päättää mitkä yksilöt lisääntyvät. Ne tosi nopeasti koiriksi muuttuivat vaikka geeneiltään taatusti susia olivat. Ketuilla myöskin vastaavia testejä tehty.Sivuhuomautuksena itse en lukeudu testieläimiin, siis jos unohdetaan taannoinen parisuhteeni🤓
Ei tämä ole mikään minun kehittämäni teoria, vaan tästä löytyy satoja tieteellisiä artikkeleita. Käytännössä evoluutiopsykologia keskittyy tällä hetkellä lähinnä parinvalintaan ja siitä löytyy paljon materiaalia. Tuo jalostuminen parinvalinnan kautta on tiedetty jo ennen Darwinin aikoja, se nyt on aivan perus-perus-perus-asia evoluutiossa ja sen nyt luulisi jo peruskoulun käyneen tietävän.
Omien kokemusten mukaan nämä sisäisesti tyynet tyypit ovat yhtä vähän tai paljon ahneita, epäluotettavia ja itsekkäitä kuin muutkin. Heillä on vaan kovempi tarve esittää jotain muuta, koska se vetoaa juurikin naisiin. Ihan miehenä kommentoin.
Kurko kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Kurko kirjoitti:
Venäjällä aikoinaan tutkittiin susia, siis villisusia jotka napattiin kiinni ja sukupolvi sukupolvelta muutoksia joita tulee kun ihminen päättää mitkä yksilöt lisääntyvät. Ne tosi nopeasti koiriksi muuttuivat vaikka geeneiltään taatusti susia olivat. Ketuilla myöskin vastaavia testejä tehty.Sivuhuomautuksena itse en lukeudu testieläimiin, siis jos unohdetaan taannoinen parisuhteeni🤓
Ei tämä ole mikään minun kehittämäni teoria, vaan tästä löytyy satoja tieteellisiä artikkeleita. Käytännössä evoluutiopsykologia keskittyy tällä hetkellä lähinnä parinvalintaan ja siitä löytyy paljon materiaalia. Tuo jalostuminen parinvalinnan kautta on tiedetty jo ennen Darwinin aikoja, se nyt on aivan perus-perus-perus-asia evoluutiossa ja sen nyt luulisi jo peruskoulun käyneen tietävän.
Naaraan väkivalloin siittävä jännis ei ole vapaaehtoinen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Omien kokemusten mukaan nämä sisäisesti tyynet tyypit ovat yhtä vähän tai paljon ahneita, epäluotettavia ja itsekkäitä kuin muutkin. Heillä on vaan kovempi tarve esittää jotain muuta, koska se vetoaa juurikin naisiin. Ihan miehenä kommentoin.
Olen tavannut tuollaisen feikin, mutta feikki on eri asia kuin aito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tunnen sellaisen, joka on sen verran yksinkertainen, että ei tunnista omia negatiivisia puoliaan eli kuvittelee olevansa aito.
Vierailija kirjoitti:
Onhan meitä mutta olemme teille näkymättömiä.
Oletat siis tietäväsi tarkalleen millaiset miehet meillä anonyymeillä naisilla on?
Voi olla, että tasokkaammat, muttei se poissulje terveitä arvoja.
Naiset nimenomaan näkevät parhaat, eikö se muka mene yksiin tasouskontonne kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tunnen sellaisen, joka on sen verran yksinkertainen, että ei tunnista omia negatiivisia puoliaan eli kuvittelee olevansa aito.
Jokaisella ihmisellä on negatiivisia puolia, kysymys on niiden hallinnasta. Jokainen ihminen vihastuu ja saa vihastua, mutta se tapa, jolla alkaa käsitellä sitä vihastumistaan ratkaisee arvopohjan. Yksinkertaistettuna ei pura vihaansa toiselle, varsinkaan sellaiselle jolle asia ei kuulu ja pystyy tarttumaan siihen vihan tunteeseen, analysoimaan sitä ja palauttamaan itsensä pois vihan tunteesta ilman aggressiivista kohtausta. Silloinhan ihminen aidosti ohjaa itseään aidolla halulla pyrkiä onnellisuuteen ja tasapainoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Onnellisuuden perusta on raha ja rauhan sotilaallinen ylivoima. Mielestäni suurin osa miehistä tavoittelee näitä, joten en aivan ymmärrä ap:n avautumista.
Näköjään muutama muukin alapeukuttaja on yhtä hukassa ap:n kanssa. No, ottakaa tämä oppimistilaisuutena.
Mitä se siellä höpöttää🤔
Tuohan on tavallaan kolminaisuus. Jos rakastaa onnellisuutta ja rauhaa niin se luo tyyneyttä🤓
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-